Kannattaako miestä varoittaa ennen treffejä, ettei välttämättä ole yhtä kaunis kuin kuvissa?
Kommentit (38)
Miksei vaa voi ottaa realistisia kuvia? Kaikkiha sen tajuaa et haluaa kuvakulman ja ilmeen olevan just oikea mut onko pakko muokata yms. Ittensä eri näköseksi?
Minä taas olen paremman näköinen luonnossa. En osaa yhtään poseerata kameralle enkä muokkaa kuvia. Aina joku hönö ilme. Suosittelen niin päin, on positiivinen yllätys.
Juu, ei tuollaista kannata tehdä, että esittelee itsestään erilaisia kuvia.
Hyvä vaan ylipäätään varoittaa, että järjetön kusipäisyys tulee vivutettuna takaisin+ korot.
Kunnnon kännissä kaikki näyttää ainakin vähän paremmalta jos sillä edes on sen suuurempaa mekitystä siinä tilassa.
Kuinka suuri ero kuvien ja todellisuuden välillä on?Jos pieni, se ei haittaa. Kaikki ymmärtävät, että valitaan ne edullisimmat kuvat. Jos sen sijaan sinulla on 10v, 30kg sitten otetut kuvat kannattaa ehkä lähettää miehelle realistinen kuva ennen treffejä.
Ota muutama kuva ja valitse niistä se keskiverto. Jos postaat sen mistä tykkäät eniten, se on todennäköisesti sellainen poseerauskuva missä näytät ihan erilaiselta kuin oikeasti. Naisilla on taipumus käyttää kuvissa aina sitä tiettyä samaa poseerausta tietystä kulmasta. Itsekään en tunnista puoliakaan nettitutuista videokuvasta tai livenä, koska he ottavat selfien aina samasta yläkulmasta samalla mutruilmeellä usein vielä kunnon meikki naamassa, eikä tämä kuva vastaa useimmiten ollenkaan todellisuutta.
Tuskin se mieskään on pituudestaan (lyhyydestään) etukäteen varoitellut. Yllätytte sitten molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mieskään on pituudestaan (lyhyydestään) etukäteen varoitellut. Yllätytte sitten molemmat.
Seisooko se mies jakkaralla jonkun koripalloilijan vieressä niin ettei jakkara näy kuvassa
Ei todellakaan. Antaa todella huonon kuvan omasta itsetunnosta tuollaiset.
Kuviin laitetaan
- kasvokuva (saa olla ns. edustava)
- luonnollisessa tilanteessa otettu kokovartalokuva
- biksukuva, valoisassa otettu ja josta saa selvää
Kehujen kalastelua. Ei kiitos. Annat miehen ihan itse muodostaa mielipiteensä sinun ulkomuodostasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuviin laitetaan
- kasvokuva (saa olla ns. edustava)
- luonnollisessa tilanteessa otettu kokovartalokuva
- biksukuva, valoisassa otettu ja josta saa selvää
Nyt ei puhuttu missikisojen hakemuksesta.
Mun mielestä ei kannata ikinä vähätellä itseään ennakkoon. Antaa treffikumppanin tehdä omat arvionsa, pelkät kuvathan ei muutenkaan koskaan vastaa täysin todellisuutta. Niistähän puuttuu ääni, tuoksu jne.
Jos mies ei ihan tyhmä ole, hän tietää varmaan varoittamattakin että se mahdollisuus on olemassa.