Huomasitko sinä yläasteella ne kiltimmätkin pojat?
Kommentit (29)
Joo ne oli mun parhaita kavereita, kolme niitä oli. Kaikki nykyisin naimisissa, lapsia 1-4, tehneet hienon uran ja väitelleet tohtoreiksi. Hienoja miehiä kaikki ja kovasti tekivät jo lukiossa töitä tulevan menestyksensä eteen.
Kun minä olin yläasteella, olin siellä käydäkseni koulua. Opettelemassa polynomeja, kielten perusasioita ja saamassa käsitystä maailmasta, jotta pääsisin mieleiseeni lukioon ja sen jälkeen opiskelemaan itselleni hyvää ammattia, jossa viihtyisin ja olisin hyödyksi. Niin kävikin.
Olen aina arvostanut hyvää käytöstä, ja siksi olin aina tyytyväinen, jos ryhmätyöparikseni määrättiin asiallisesti käyttäytyvä ja oman osansa suurin piirtein tekevä ihminen, oli se kuka vain. Moikkaan kyllä kaikkia tällaisia, jos sattuu vastaan tulemaan.
Ei kyllä tullut mieleenkään, että olisin siinä ympäristössä ruvennut jotain parinvalintaa suorittamaan.
Ei kannata edes ilmiantaa mielestäni. Ei mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata edes ilmiantaa mielestäni. Ei mitään huomiota.
Kyllä me uppaamme tämän kaikkien huomioitavaksi sanoistasi huolimatta. Ähä.
Aika harva oli kiltti, mutta huomasin kyllä erään kiltin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko postanneesi tämän saman viestin jo toistakymmentä kertaa?
Toista sataa kertaa..
Mä kyllä veikkaisin, että näitä avauksia on muodossa tai toisessa tehty vähintään tuhat.
Lohduttaako ap, jos kerron olleeni kiltti tyttö, joka koulun koviskundin ohittaessaan kuuli älähdyksen: "Hyi v*ttu!"? Olin kaveri myös kilteille pojille ja meillä oli ihan fiksujakin keskusteluja, en vaan voinut seurustella kenenkään kanssa vielä tuolloin.