Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Identiteettikriisi erosta

Vierailija
16.09.2020 |

Onko ihan normaalia vai olenko jotenkin unohtanut liikaa itseni? Eron kynnyksellä olen alkanut yhtäkkiä ihmetellä, että mitä ihmettä eron jälkeen. Kuka olen ja mitä elämältäni haluan. Yhtäkkiä moni asia, jonka olen kuvitellut itselleni todella tärkeäksi (kuten työ) tuntuukin siltä, että ei ole mitään merkitystä. Välillä mietin että unohdan koko menneen elämän ja aloitan ihan täysin vastakohtaisen elämän, joka yhtäkkiä tässä kriisissä tuntuukin paljon omemmalta. Yritän olla tekemättä mitään hätiköityä tai peruuttamatonta, mutta olen kyllä hämilläni. Onko tämä normaalia? Vai onko tämä jotain ihmeen pesäeron tekemistä tulevaan eksään? Onko kukaan laittanut eron jälkeen elämäänsä ihan täydellisesti uusiksi? Ja ennen kaikkea oliko valinta oikea vai tulitko "järkiisi", palasitko ennallesi vai olitko oikeasti löytänyt uuden itsesi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee välillä jonkinlaisia itsenäistymispurskahduksia, joihin liittyy myös asioiden merkityksen miettiminen. Nyt on menossa vaihe, jossa teen päätöksen vain nykyhetken itseäni ajatellen, en mitään epämääräistä haavetta varten. Tämä kai on täysin normaalia, mutta olen itse esim. priorisoinut parisuhteen ja perhe-elämän oman itseni kustannuksella.

Vierailija
2/4 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vain se vapaus. Voit tehdä aidosti omia valintoja, ei kompromisseja tai muiden odotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erossa tehnyt irtiottoja, jotka ovat olleet enemmän omaa itseäni.

Vierailija
4/4 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän