Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen uima-asu uimahalliin/kylpylään?

Vierailija
16.09.2020 |

Käytättekö kokovartalouimapukua vai 2-osaista uima-asua uimahallissa tai kylpylässä? Kertokaa myös ikänne.

Kun tässä pohdin millaista noin 30 v ikäiset nykyään käyttävät uimahallissa tai kylpylässä. Ptäisi joku uima-asu itse hankkia perheen yhteisiin uimareissuihin, ei siis mitään kuntouintia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku käy uimassa?

- Ap

Vierailija
2/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosaton toimii ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouimapuku on tavallinen uimahallissa ja kylpylässä, bikinejä näkee harvemmin.

Vierailija
4/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouikkari uimahallissa tai kylpylässä, bikineissä tulee jotenkin alaston olo vaikka niissä rannalla tai ulkoaltailla kirmaankin. Ja siinä on turvallisempi liikkua vedesdä, pienempi riski lipdahduksille. Mutta en kyllä välitä, mitä muilla on päällä, kunhan ei oli liian paljastavaa.

Vierailija
5/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän bikineitä. En ole löytänyt hyvin istuvaa kokouikkaria. Yläosasta hyvä on haaroista niin kireä että pitäisi sheivata kaikki karvat pois. Alaosasta sopiva on taas löysä yläosasta, niin että tissit vilkkuu sivusta ja olkaimet valuu.

Vierailija
6/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllybikinit 2020.

7/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko käymälään?

Zinc

Vierailija
8/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan joku mukava uima-asu joka pysyy päällä eikä kiristä liikaa. Kylpylöihin mennään rentoutumaan.

Ihan sama onko bikinit vai kokouimapuku kunhan peittää strategiset paikat paikan sääntöjen vaatimalla tavalla. Bikinit olisivat ehkä hygieenisemmät kun niissä on vähemmän kangasta...?

Kaikki miettivät altaassa ja reunalla puolialastomana vaan sitä miltä itse mahtaa näyttää ja muiden kalliit uima-asut jäävät huomaamatta.

Kerran jäi mieleen kun vanhan rouvan valkoinen uimapuku muuttui hotellin altaalla hyvin läpinäkyväksi Tämä ei iloista rouvaa itseään häirinnyt mitenkään joten en minäkään häiriintynyt.

Olen 55v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan