Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsuisitko juhliin sukulaisen joka ei juuri koskaan jaksa tulla?

Vierailija
08.11.2013 |

Jos siis kutsut kaikki muutkin läheiset ja kavereita, mutta yksi sukulainen on useimmiten jättänyt kaikki kemut väliin, lakkaisitko vain lopulta kutsumasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut...siskonpoika ei saa enää kutsua eikä mun tätini...miksi kutsuisin meille ihmisen joka ei halua koskaan tulla ja on sen takia mulle ihan vieras?

Siskoni joskus mua kritisoi kun jätän  hänen kullanmurunsa kutsumatta (aikuinen nuori mies jo) mutta olen sitä mieltä ettei mulla ole mitään velvollisuutta lähetellä kutsuja kun tiedän ettei toista kiinnosta eikä nykyään oikeastaan minuakaan.

Vierailija
2/5 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se kutsuminen haittaisikaan. Ellei sitten tule sitä kuvaa että kutsu jotenkin ahdistaa sitä kutsuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kutsuminen haittaa mutta miksi joku kerrasta toiseen haluaisi kutsua kun tietää etukäteen ettei toista kiinnosta paskan vertaa?

Vierailija
4/5 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään kutsuisi. Kutsun vain mulle läheiset ihmiset ja tämä ihminen tuskin sitä olisi jos ei koskaan haluaisi kutsuttunakaan meille tulla...esim en kutsu enää koskaan mun isääni meille, en arkena enkä juhlimaan.

Vierailija
5/5 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:20"]

Eihän se kutsuminen haittaa mutta miksi joku kerrasta toiseen haluaisi kutsua kun tietää etukäteen ettei toista kiinnosta paskan vertaa?

[/quote]No eihän se välttämättä siitä ole aina kyse, vaan voi olla vaikkapa henkilön jaksamisesta. Ehkä hän pahoittaa mielensä kun ei juhlista/niiden ajankohtaa ole ilmoitettu ja että sopii tulla jos haluaa. Voi olla vaikeaa kutsua itsensä kylään kun ei koskaan tule kutsuja.