Juotko koskaan kahvia wc:ssä?
Kommentit (15)
Joskus jos iskee kahvimaha kesken kupillisen.
En ikinä.
Saanko kysyä miksi juot ihan pytyllä kahvisi?
Vierailija kirjoitti:
Pissitkö koskaan keittiössä?
itse asiassa kyllä olen näin kerran tehnyt. Vessa oli varattuna joten pisuttelin keittiön tiskialtaaseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
Saanko kysyä miksi juot ihan pytyllä kahvisi?
tehokkusajattelu
Ei tulisi mieleenkään. Ikinä ei oo niin kiire kahvin juonnin kanssa, että pitäs se vessaan ottaa mukaan. Jotenkin inhottava ajatus syödä tai juoda vessassa.
Kakan kaverina kahvikuppi, ja iltasuihkussa pitkä bisse.
No itse asiassa join ekaa kertaa vähän aikaa sitten, sillä en pidä jäähtyneestä kahvista ja tuli kiire officeen. Pöntön viereinen pyykkikori toimii hyvänä pöytänä. Eilen join viimeeksi vessa-asioilla kaljaa. :D
No itse asiassa join ekaa kertaa vähän aikaa sitten, sillä en pidä jäähtyneestä kahvista ja tuli kiire officeen. Pöntön viereinen pyykkikori toimii hyvänä pöytänä. Eilen join viimeeksi vessa-asioilla kaljaa. :D
Ainoa ruoka/juoma, jota vessanpöntällä ollessa tulee mussuttettua on korkeintaan pastilli, jonka imeskely on alkanut jo selvästi ennen pakottavaa tarvetta käydä pöntöllä. Enpä viitisisi sellaisessa pöpöhuoneessa jäädä "nautisekelemaan" jotain juomaa vartavasten.
Minulla tulee joskus hätä syödessä jolloin otan ruuan pytylle. Pissaan myös keittiössä jos vessa on varattu.
Tänään viimeksi pissasin ämpäriin pakettiautossa.
Teen pieniä työkeikkoja asunnoissa ja juon paljon kahvia.
Välillä tulee pissahätä.
Pissitkö koskaan keittiössä?