Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun epäilette olevanne raskaana, kerrotteko miehelle ennen/jälkeen testin?

Vierailija
08.11.2013 |

Ja siis nimenomaan jos lapsi ei ole suunniteltu!

Mulla on tilanne että menkat on pari päivää myöhässä, enkä ole miehelle vielä mitään puhunut. Asia saattaa jotenkin liittyä yhdistelmäpillereiden vaihdosta minipillereihin, mutta "oireitakin" on, rintojen arkuus ja mahan nipistely, mutta niin, nämäkin saattavat liittyä pillereiden vaihtoon. Aikaisintaan alkaisin testiä tekemään vasta ensi viikolla.

Ennestään meillä on yksi 2v.

Mutta kertoisitteko epäilyistänne vai vasta varmuuden saatuanne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä aina kertonut miehelle kaiken, epäilyksetkin.

Vierailija
2/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl meilläkin pohditaan aina yhdessä ääneen kaikki asiat, elikkäs avoimesti kertoisin epilyksistänikin jo. Yhdessä on jännätty tikkujen äärellä. Meillä kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein keksi miksi en puhuisi miehelle jo epäilyksistä :O

Juuri pohdiskelin miehelle kun en löytänyt kierukan lankoja ja oli ovis just ollut, että jos kierukka onkin onnistunut tippumaan jotenkin ja tulisin raskaaksi. Ei tullut mieleenkään jäädä odottelemaan josko niitä oireita alkaisi tulla.

Onneksi tosin sitten löysin ne langat muutaman päivän päästä ja kerroin tietysti myös tästä miehelle :)

Vierailija
4/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tässä raskaudessa vahinkoraskaaksi, kondomista huolimatta. En itse älynnyt asiaa, mutta mies yksi ilta tokaisi, että sulla ei oo muuten ollut pitkään aikaan menkkoja. Ja totta tosiaan, yhdessä kalenterista katsottiin, että olivat 5pv myöhässä. Eli meille on ihan normaalia puhua avoimesti kaikista eritteistä jne. Varmaan olisin kertonut miehelle heti ensi epäillystä. Aluksi vitsiä heittämällä :D