Minkä meikki-/kosmetiikkakalenterin hankit joulukuuksi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijana ei ole varaa hankkia mitään. Ei meikkejä muinakaan vuodenaikoina.
Mitä jos menisit töihin?
Ei kannata - työtä tekemällä menettää sosiaalituet!
Palkkatyötä tekemällä karrutat eläkettä - sosiaalituella et.
Yves Rocherin kalenterin hankin tänäkin vuonna. Olen tykännyt niistä, ja kys. firman tuotteet ovat muutenkin todella hyviä.
Mitä kaikkea on saatavilla Suomesta?
Vai tilaatteko jostain?
TwistBen kalenteri tänäkin vuonna. Taatusti laadukasta luonnonkosmetiikkaa.
Body shopin. Siinä halvimmassa ei ollut meikkejä, en käytä niitä, mutta rasvoista ja saippuoista pidän. Eka vuosi kun ostin kalenterin itselleni! Aiempina vuosina olen ostanut vain tytölleni ja sitten kateellisena katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Body shopin. Siinä halvimmassa ei ollut meikkejä, en käytä niitä, mutta rasvoista ja saippuoista pidän. Eka vuosi kun ostin kalenterin itselleni! Aiempina vuosina olen ostanut vain tytölleni ja sitten kateellisena katsellut.
Tätä mäkin olen harkinnut, mutta se banaanishampoo ja -hoitoaine ei oikein innosta, koska en siedä banaanin tuoksua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberty of London
215 puntaa, aika kallis...
Mulla taitaa olla kyllä 100 e kipuraja, en ole vielä päättänyt minkä ostan. Mulla on ollut L’occitanen, Ritualsin ja Yves Rocherin kalenterit - ja kaikista tykkäsin.
No niin, nyt sitten päädyin tilaamaan Bottega Verden joulukalenterin, se mahtui budjettiin. Jee, en malta odottaa!
https://www.bottegaverde.fi/product/753/kosmetiikkajoulukalenteri
Jokos on muilla kalenterit hankittuna?😊
Ajatuksen tasolla tykkäisin kosmetiikkajoulukalenterista, mutta sitten käytännössä tiedän, että iso osa kalenterin tuotteista jäisi kuitenkin käyttämättä. Olen nirso. Lisäksi erehdyin muutama vuosi sitten ostamaan Elevenin joulukalenterin, joka osoittautui täydeksi huijaukseksi, enkä sen jälkeen ole halunnut enää tilata sikaa säkissä. Taidan tänäkin vuonna säästää rahani joulunjälkeisiin alennusmyynteihin ja ostaa pari valikoitua täsmätuotetta, joista on toivottavasti iloa pidemmäksi aikaa.
Mitä mieltä olette Cliniquen kalenterista? Ajattelin hankkia sen, koska siinä on hoitotuotteita ja jonkin verran meikkejä.
Mies oli ostaa päräyttänyt mulle Ritualsin kalenterin pikkujoululahjaksi, nyt tulee kiva joulukuu!!
Tällä hetkellä harkinnassa on OPI:n joulukalenteri. Minulla on aiemmin ollut Essien kalenteri ja siinä tuli kaikkea turhaa krääsää, kun tuossa OPI:n kalenterissa on ymmärtääkseni minilakka jokaisessa luukussa.
Jos haaveilemanne kalenteri on Sokoksella myynnissä niin vinkkinä S-Mobiilista löytyy -25% alekuponki voimassa 10.11. saakka.
En välttämättä mitään, ellei nyt jotain ihan tajunnanräjäyttävää tule ..