Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä meikki-/kosmetiikkakalenterin hankit joulukuuksi?

Vierailija
16.09.2020 |

Miksi juuri sen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä mitään, ellei nyt jotain ihan tajunnanräjäyttävää tule ..

Vierailija
22/32 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijana ei ole varaa hankkia mitään. Ei meikkejä muinakaan vuodenaikoina.

Mitä jos menisit töihin?

Ei kannata - työtä tekemällä menettää sosiaalituet!

Palkkatyötä tekemällä karrutat eläkettä - sosiaalituella et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kalenterin hankin tänäkin vuonna. Olen tykännyt niistä, ja kys. firman tuotteet ovat muutenkin todella hyviä.

Vierailija
24/32 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea on saatavilla Suomesta?

Vai tilaatteko jostain?

Vierailija
25/32 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TwistBen kalenteri tänäkin vuonna. Taatusti laadukasta luonnonkosmetiikkaa.

Vierailija
26/32 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin. Siinä halvimmassa ei ollut meikkejä, en käytä niitä, mutta rasvoista ja saippuoista pidän. Eka vuosi kun ostin kalenterin itselleni! Aiempina vuosina olen ostanut vain tytölleni ja sitten kateellisena katsellut.

Vierailija
27/32 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body shopin. Siinä halvimmassa ei ollut meikkejä, en käytä niitä, mutta rasvoista ja saippuoista pidän. Eka vuosi kun ostin kalenterin itselleni! Aiempina vuosina olen ostanut vain tytölleni ja sitten kateellisena katsellut.

Tätä mäkin olen harkinnut, mutta se banaanishampoo ja -hoitoaine ei oikein innosta, koska en siedä banaanin tuoksua...

Vierailija
28/32 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberty of London

215 puntaa, aika kallis...

Mulla taitaa olla kyllä 100 e kipuraja, en ole vielä päättänyt minkä ostan. Mulla on ollut L’occitanen, Ritualsin ja Yves Rocherin kalenterit - ja kaikista tykkäsin.

No niin, nyt sitten päädyin tilaamaan Bottega Verden joulukalenterin, se mahtui budjettiin. Jee, en malta odottaa!

https://www.bottegaverde.fi/product/753/kosmetiikkajoulukalenteri

Jokos on muilla kalenterit hankittuna?😊

Vierailija
29/32 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla tykkäisin kosmetiikkajoulukalenterista, mutta sitten käytännössä tiedän, että iso osa kalenterin tuotteista jäisi kuitenkin käyttämättä. Olen nirso. Lisäksi erehdyin muutama vuosi sitten ostamaan Elevenin joulukalenterin, joka osoittautui täydeksi huijaukseksi, enkä sen jälkeen ole halunnut enää tilata sikaa säkissä. Taidan tänäkin vuonna säästää rahani joulunjälkeisiin alennusmyynteihin ja ostaa pari valikoitua täsmätuotetta, joista on toivottavasti iloa pidemmäksi aikaa. 

Vierailija
30/32 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä  mieltä olette Cliniquen kalenterista? Ajattelin hankkia sen, koska siinä on hoitotuotteita ja jonkin verran meikkejä. 

Vierailija
31/32 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ostaa päräyttänyt mulle Ritualsin kalenterin pikkujoululahjaksi, nyt tulee kiva joulukuu!!

Vierailija
32/32 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä harkinnassa on OPI:n joulukalenteri. Minulla on aiemmin ollut Essien kalenteri ja siinä tuli kaikkea turhaa krääsää, kun tuossa OPI:n kalenterissa on ymmärtääkseni minilakka jokaisessa luukussa.

Jos haaveilemanne kalenteri on Sokoksella myynnissä niin vinkkinä S-Mobiilista löytyy -25% alekuponki voimassa 10.11. saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi