Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan Ikeasta kotiinkuljetusta löytöpisteen huonekaluille?

Vierailija
08.11.2013 |

Jos ostasin sieltä löytöpisteestä nimenomaan esim. sohvan tai kootun kirjahyllyn, niin en saisi sitä mitenkään raahattua kotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen saanut. Itse asiassa laitoin samaan kuormaan muualta ostamanikin tavarat. Minähän sen maksoin. :)

Vierailija
2/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:03"]

Ainakin minä olen saanut. Itse asiassa laitoin samaan kuormaan muualta ostamanikin tavarat. Minähän sen maksoin. :)

[/quote]Kiitos tiedosta. Satutko muistamaan, tuleeko noita kuljetuksia viikonloppuisin vai viikolla vasta? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:04"]

[/quote]Kiitos tiedosta. Satutko muistamaan, tuleeko noita kuljetuksia viikonloppuisin vai viikolla vasta? ap

[/quote]

En ole varmaan koskaan käynyt Ikeassa viikonloppuna, koska olen yrittänyt välttää ruuhkaa. Mutta tavarat tulivat kyllä pian, jo saman päivän iltana, ja se taisi olla joku niiden alihankkija, joka ne toimitti. Siinä oli kaksi henkilöä (mies ja nainen), sillä kuski ei olisi saanut roudattua niitä yksin kolmanteen kerrokseen.

2.

Vierailija
4/4 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:04"]

[/quote]

En ole varmaan koskaan käynyt Ikeassa viikonloppuna, koska olen yrittänyt välttää ruuhkaa. Mutta tavarat tulivat kyllä pian, jo saman päivän iltana, ja se taisi olla joku niiden alihankkija, joka ne toimitti. Siinä oli kaksi henkilöä (mies ja nainen), sillä kuski ei olisi saanut roudattua niitä yksin kolmanteen kerrokseen.

2.

[/quote]Ok, kiitos paljon avustasi! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän