Tässä kylpyhuoneessa on kyllä tavara poikineen
Kommentit (41)
Eihän tuo ollut vielä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:48"]
Ois nyt edes siistinyt paikkoja ja kerännyt ylimääräiset rojut pois näkyvistä. Käsilaukkujakin roikkuu siellä täällä. Eihän tuosta saa selkeää kuvaa asunnosta tavaranmäärän takia.
[/quote] Vuokralaisen rojuja.
Mulla kävi joskus niin, että unohdin, että asuntooni on tulossa uusi vuokralainen kämppää katsomaan välittäjän kanssa. En itse ollut kotona (onneksi!) mutta asunto oli ihan järkyttävässä kunnossa: sänky petaamatta, poikaystävän tavarat pitkin lattioita ja tiskit tiskaamatta. Vähän nolotti jälkeenpäin. Ja tyhmintä tässä on se, että kyseessä oli ihan poikkeuksellinen sotku ja mulla on yleensä aina suht siistiä.
Heh heh, eipä ole tavaran puutetta muissakaan huoneissa. Malliesimerkki siitä, minkälaisia kuvia myynti-ilmoitukseen ei pidä laittaa!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:15"]
Malliesimerkki siitä, minkälaisia kuvia myynti-ilmoitukseen ei pidä laittaa!
[/quote]Niin, mutta kun asunto on vuokrattuna, mitenkäs vuokralaisen voisi velvoittaa vähentämään tavaroitaan? Varsinaisesti sotkuinenhan tuo ei ollut, tavaraa vain oli tosi paljon.
Aika kallis asunto verrattuna vuokratuottoon. Sijoittajan kannattaa ostaa puolta halvempi kaksio, siitäkin melkein saa tuon saman 900 e vuokraa.
Mikä jalusta tuossa parvekkeella oli? Kuvaako tai kiikaroiko asukas naapureitaan??
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:19"]
Mikä jalusta tuossa parvekkeella oli? Kuvaako tai kiikaroiko asukas naapureitaan??
[/quote]
Kaukoputken jalusta, ihmettelin ihan samaa. Tähtitaivas ei taida kauhean kirkkaana näkyä tuolla kuitenkaan...
Ei mut mites toi wc-pöntön kansi? :D
Eii... tuollakin oli sellainen aurinko!
Asukas on selvästikin rikas, kun on noin paljon omaisuutta...
Mariskoolit ja kaikki. Niin ja Carpe Diem-tyyny. Syvällistä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:27"]
[/quote]
Kaukoputken jalusta, ihmettelin ihan samaa. Tähtitaivas ei taida kauhean kirkkaana näkyä tuolla kuitenkaan...
[/quote]
Näkyiskö sieltä jostain raosta merelle? Me ainakin kiikaroidaan laivoja ja Tallinnan valoja. Ei tosin asuta Aurinkolahdessa.
En ole itsekään mikään minimalisti, mutta tuo kyllä sattuu jo silmiin. Laukkujakin roikkuu kymmenen joka ovenkahvasta ja naulakosta. Rumia sellaisia vielä. Ei näin. Varmaan joku bloggaaja kyseessä.
Eteisessä on kauhee määrä kasseja.
Kerrostalokyttääjä?
[/quote]
kuvien perusteella en menis kämppää katsomaan
Ihan kuin asukas olisi halunnut esitellä tavaroitaan eikä asuntoa. "Mulla on hei laukkuja, kenkiä ja mariskooleja, ihquu. Mua vois sanoo ihan kaiken friikiksi, kun se on niin muodikasta!"
Vuokrallaolevat tekevät usein noin. Kerran vuoralainen teki rauhassa ruokaa ja söi sitä siinä näytön ajan. Pyykit oli myös levittänyt, osan jopa olohuoneeseen saakka.