Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhausta

Vierailija
16.09.2020 |

Työttömät, onko työnhaku aina näin tolkuttoman vaikeaa, vai onko tämä vain korona-ajan vaikutusta? Olen korkeakoulutettu, hakenut töitä kesästä saakka, eikä edes yhden yhtä haastattelupyyntöä ole tippunut. Olen muutama vuosi sitten valmistunut, ja työkokemustakin on jo jonkin verran.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Korkeakoulutettu myös.

Vierailija
2/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan lankaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet sen olevan jatkossa jos työpaikat vain vähenee?

Vierailija
4/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaku on ollut ihan tolkuttoman vaikeata :( Ennen olen saanut töitä lähes suit sait ja nyt olen ihan muutamaan haastatteluun päässyt ja tippunut viimeistään siinä vaiheessa hausta pois. Turhauttaa ja tuntuu, että enkö nyt yhtäkkiä kelpaakaan yhtään mihinkään hommaan. Valmistuin viime keväänä ja olen jopa hakenut sellaisiakin hommia, mihin melkein kuka tahansa pääsisi, mutta en ole esim kassatöihin päässyt enkä edes nykyistä työkokemusta vastaaviin töihin. Tulinkin tänne etsimään, jos muilla samoja kokemuksia, että onko nyt vaan niin helkutisti hakijoita liikkeellä?

Vierailija
5/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyetä verkostoitumaan ja markkinoida siellä paremmuuttaan. 

Vierailija
6/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä perusteella töihin pääsee. Edes 20 vuoden työkokemus, sama paikka, ei haastatteluun. Kuullun perusteella ainoa mahdollisuus on pieni paikkakunta tai pelkkä säkä, kun pääsee haastatteluun. Pärstäkerroin ja käytös ovat avainasemassa haastattelussa.

Vierailija
7/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, Käyn nyt työkkärin kurssia ja kyllä hämmentää, kuinka osaavia, koulutettuja ja fiksuja ihmisiä on työttömänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi