Vihaan miestäni!
Hän vain pelaa tietokoneellaan, lihoo ja saa lapsellisia raivokohtauksia kun jokin asia menee pieleen. Olen hänelle vain ilmaa, vaikka huolehdin ulkonäöstäni ja kropastani, pukeudun seksikkäästi ja teen vielä kaikki kotityötkin, jotta herran ei tarvitsisi irrottaa persettään penkistä. Työntää vaan pois jos koitan koskettaa. En edes muista milloin ollaan viimeksi kunnolla suudeltu, seksistä puhumattakaan! Viereen ei saa tulla edes leffaa katsomaan, aina pitää olla joku metrin turvaväli! Olen niin kyllästynyt itkemään joka ikinen päivä, olen niin kyllästynyt tähän järkyttävään vihan tunteeseen. Pahinta on etten voi lähteä ennen kuin raha-asiani ovat kunnossa, mutta heti kun ne ovat, niin toivotan tuolle paskiaiselle onnellista loppuelmää rakkaan tietokoneensa kanssa! Pakko tästä maailmasta on mies löytyä, joka ennemmin viettää aikaa aidon ja elävän naisen kanssa kuin seikkailee yötä päivää virtuaalimaailmassa!
Kommentit (4)
tiedän tunteen... ja mies luulee olevansa huippu suhteessa ja kun sanot hei hän havahtuu... no minä hankin rakastajan ja sitten patistin miehen pois ja elän tämän uuden suhteen kanssa ihanaa rakastumisen aikaa. Istutaan sylikkääin, suudellaan, rakastellaan, pidetään kädestä... vuosi tätä ihanuutta takana. Kai se joskus laimenee, mutta en minuuttiakaan vaihtaisi pois niin ihanaa tämä on kun joku huomaa...
Siis mikä tilanne voi olla tuollainen, että oikeasti ei voi rahasyistä erota? On vaan vaikeaa käsittää, miksi joku jää tuollaiseen suhteeseen.
Hyi mikä tilanne. Minä rakastan miestäni. En haluaisi olla hetkeäkään sinun tilanteessasi.
Ei ne raha-asiat parane kun sulla on se mies siinä. Usko minua.