Kiinnittymisvuotoako?! Nyt jänskää!!
Dpo5 ja paperiin tuli viiru verta aamulla ja nyt illalla taas, tosin vähän ehkä limansekaista. Anyone??
Kommentit (7)
Hiukan aikaiselta kuulostaa, multa tuli kiinnittymisvuotoa dpo 9. Mutta toivotaan, että olisit raskaana! :)
Mulla tuli kans, aamulla hirveä, viiltävä kipu, taivuin kaksinkerroin. Meni ohi muutamassa sekunnissa. Iltasella sitten tuli vähäsen veristä limaa, ja n. viikon päästä plussasinkin :) Tyttö nyt eskarissa. Onnea matkaan ap!
Eikös raskaushormoni ala nousta heti kiinnittymisen jälkeen? Jos olet raskaana, niin voisit saada herkällä testillä plussan jo lähipäivinä. Mulla tosissaan tuli kiinnittymisvuotoa dpo 9, olin tuntenut kiinnittymisen dpo 8 ja plussasin vahvan plussan dpo 11.
T: 3
Toivotaan :) ..miulla vast lh-huippu menny ohi tos 1,5pv sitten ja nyt tuli viimeyön nännit kipeeks(yötyössä ollu liikaa aikaa :D )..tikuttelin niin pitkään et sain negan,kun viime kierrossa tuli pidettyä melkein 2vrk tauko väärässä kohtaa kun laskeskelin sit menkoista taaksepäin.Miulla näyttää toi piikki kestävän sen 2vrk :p
Mä en tajunnu mitään sun tekstistä.