Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus huuto.netin toiminnasta!

Vierailija
15.09.2020 |

Haluan että tämä tulee päivänvaloon: Huuto.netissä suojellaan *sensuroitu* käyttäjiä, jotka häiritsevät ja kiusaavat ensin kunnollisia myyjiä ja laittavat lopuksi heille valheelliset kostonegat, joissa väittävät että myyjä tehnyt jotain mitä ei ole tehnyt, eli rikkovat huuto.netin sääntöjä räikeästi tahallisena tarkoituksena vain mustamaalata kunnollisia myyjiä, joilla aiemmin 100% posit. palautteet. Jos valitat aiheesta ylläpidolle ja sanot toisella sivustolla (esim. sähköposti) tällaiselle valehtelevalle ja pitkään sinua kiusanneelle ostajalle pari valittua ja lievästi asiatonta sanaa (ei lähelläkään kunnianloukkausta tai muutakaan viharikosta), saat itse bannit sivustolta ja *sensuroitu* kiusaaja saa jatkaa entiseen malliin, jopa hänelle antamasi negatiiviset ja paikkansa pitävät vastapalautteet huuto.net poistaa, koska kuulemma sellaiseen ei olekaan myyjällä oikeutta, eli tällaisen henkilön toiminnasta ei jää mitään varoittavaa jälkeä huuto.nettiin vaan päästetään kuin koira veräjästä jatkamaan samoja touhujaan. Suojellulla henkilöllä saa myös olla useita aiempia sääntörikkeitä, eikä huuto.net silti puutu asiaan ja sulje tunnuksia. Vain kiusatun tunnukset suljetaan välittömästi. Käyttäkää oikeasti muita sivustoja, meno tuolla mennyt aivan älyttömäksi huuto.netin myymisen jälkeen, muutenkin kuoleva paikka jolla ei olisi varaa karkottaa asiallisia myyjiä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D ne lääkkeet

Ota itse, trolli

Vierailija
2/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja ostanut huutiksessa tuotteita vuodesta 2006, enkä ole kokenut koskaan tuollaista. Minulla on takanani 3327 onnistunutta kauppaa, kaikki palautteet positiivisia puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh... en ole kokenut kuvailemaasi tilannetta, mutta sen sijaan jaksan ihmetellä sitä, että jos ihan ymmärrettävästä syystä antaa myyjälle neutraalin tai -luoja paratkoon- negatiivisen palauteen, niin hyvä, ettei saa tappouhkausta myyjän taholta, jos ei suostu muuttamaan palautetta positiiviseksi. Ihan naurettavaa.

Mikä siinä 100% nuhteettomassa positiivisessa palauterivistössä on niin tärkeää? Jos myyt satoja kohteita, on jo minkä tahansa todennäköisyys-skenaarion mukaan ihan luontevaa, että palautteiden joukossa saa olla muutama negatiivinenkin palaute. Tämän ymmärtää ja osaa suhteuttaa jokainen täysijärkinen ihminen. Ja neutraali palaute on neutraali, se EI OLE negatiivinen - jos ei positiivinenkaan - vaan NEUTRAALI.

Negatiivisen palautteen antamiseen on aina jokin syy, joka yleensä ilmenee kommenttikentässä. Tästä voi sitten jokainen itse tulkita kuinka vakavasta puutteesta kaupanteossa on ollut kyse. Joku voi nillittää olemattomista pikkuasioista kun taas joskus negatiiviseen palautteeseen on todellakin aihetta. Sen osaavat tervejärkiset kauppakumppanit kyllä itse päätellä. Muutama negatiivinen palaute ei ole kaupankäynnin este. En ymmärrä miksi ne otetaan niin kuolemanvakavasti. Täydellistä ihmistä ei ole.

Vierailija
4/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suotta mollaat loistavasti toimivan kauppasivuston mainetta? Sinulla on oma kokemuksesi, minulla kaikki on toiminut 99,9 -prosenttisesti loistavasti. Rehellisiä ja mukavia kauppakumppaneita sekä ostajina että myyjinä. Minä suosittelen lämpimästi Huuto.Net:ia kaikille!

Vierailija
5/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suotta mollaat loistavasti toimivan kauppasivuston mainetta? Sinulla on oma kokemuksesi, minulla kaikki on toiminut 99,9 -prosenttisesti loistavasti. Rehellisiä ja mukavia kauppakumppaneita sekä ostajina että myyjinä. Minä suosittelen lämpimästi Huuto.Net:ia kaikille!

Aika säälittävää että huutonetin ylläpitäjä tuli tänne kommentoimaan ja kehumaan huutonettiä

Vierailija
6/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt ja ostanut huutiksessa tuotteita vuodesta 2006, enkä ole kokenut koskaan tuollaista. Minulla on takanani 3327 onnistunutta kauppaa, kaikki palautteet positiivisia puolin ja toisin.

Sama homma, oli aina 100% positiiviset palautteet. Koskaan ei ole ketään huijattu tai annettu kostonegoja ja kauppaa käyty niin tunnollisesti kuin mahdollista. Nyt kävi kuitenkin näin! Ja huuto.netille todistettu, että kiusaava *sensuroitu* käyttäjä on valehdellut palautteissa, ja sen ylläpito on joutunut myöntämään (kuvakaappaus todisteena), mikä on heidän omien sääntöjensä mukaan sellainen rikkomus, josta voidaan sulkea käyttäjän tili. Kyseisellä kiusaavalla käyttäjällä myös palautteista pääteltävissä, että useita aiempia käyttörikkomuksia (lunastamattomia huutoja), joista myös huuto.netin sääntöjen mukaan varsinkin toistuessaan tulee seurata tunnusten sulku. Henkilön palautteissa jopa joku toinen käyttäjä kertoo, että saman henkilön tunnuksia suljettu ylläpidon toimesta useita kertoja. Nyt kuitenkin ylläpidon ääni kellossa muuttunut, ja tällaiset saavat kostonegata valheillaan 100% posit. myyjät, ja ylläpito poistaa myyjän tunnukset, jos alkaa vaatia oikeutta itselleeen.

Vierailija
7/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, oli aina 100% positiiviset palautteet. Koskaan ei ole ketään huijattu tai annettu kostonegoja ja kauppaa käyty niin tunnollisesti kuin mahdollista. Nyt kävi kuitenkin näin! Ja huuto.netille todistettu, että kiusaava *sensuroitu* käyttäjä on valehdellut palautteissa, ja sen ylläpito on joutunut myöntämään (kuvakaappaus todisteena), mikä on heidän omien sääntöjensä mukaan sellainen rikkomus, josta voidaan sulkea käyttäjän tili. Kyseisellä kiusaavalla käyttäjällä myös palautteista pääteltävissä, että useita aiempia käyttörikkomuksia (lunastamattomia huutoja), joista myös huuto.netin sääntöjen mukaan varsinkin toistuessaan tulee seurata tunnusten sulku. Henkilön palautteissa jopa joku toinen käyttäjä kertoo, että saman henkilön tunnuksia suljettu ylläpidon toimesta useita kertoja. Nyt kuitenkin ylläpidon ääni kellossa muuttunut, ja tällaiset saavat kostonegata valheillaan 100% posit. myyjät, ja ylläpito poistaa myyjän tunnukset, jos alkaa vaatia oikeutta itselleeen.

MIksi ihmeessä nostat näin suuren metelin yhdestä (?!?!!?) negatiivisesta palautteesta? Eiköhän pääpaino ole kuitenkin niillä "miljoonalla" saamallasi positiivisella palautteella? Et vaan tee enää kauppaa kyseisen kusipään kanssa ja that's it.

Tuntuu, että nillität juuri nyt sitä, että kauniiseen palauterivistöösi on tullut se yksi nega. Voi nyyh ja kyynel. Kukaan muu ei siitä välitä ketun vittua.

Vierailija
8/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että kaikki on positiivista tuolla määrällä. En ole koskaan nähnyt tuollaista myyjää. Aina joku ostaja on mielenterveysongelmainen. Lopetin itsekin jossain vaiheessa myynnin tuolla noiden hullujen ostajien takia. Sama meininki on nyt torissa ja mokinkerroin pahempaa.

Vierailija
9/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta ärsyttää kun oma maine menny huijaamisen takia.

Vierailija
10/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä nostat näin suuren metelin yhdestä (?!?!!?) negatiivisesta palautteesta? Eiköhän pääpaino ole kuitenkin niillä "miljoonalla" saamallasi positiivisella palautteella? Et vaan tee enää kauppaa kyseisen kusipään kanssa ja that's it.

Tuntuu, että nillität juuri nyt sitä, että kauniiseen palauterivistöösi on tullut se yksi nega. Voi nyyh ja kyynel. Kukaan muu ei siitä välitä ketun vittua.

Miksi meni noin tunteisiin ja suutut tuollaisesta?

Taidat olla vähän mielenvikainen

Vierailija
11/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh... en ole kokenut kuvailemaasi tilannetta, mutta sen sijaan jaksan ihmetellä sitä, että jos ihan ymmärrettävästä syystä antaa myyjälle neutraalin tai -luoja paratkoon- negatiivisen palauteen, niin hyvä, ettei saa tappouhkausta myyjän taholta, jos ei suostu muuttamaan palautetta positiiviseksi. Ihan naurettavaa.

Mikä siinä 100% nuhteettomassa positiivisessa palauterivistössä on niin tärkeää? Jos myyt satoja kohteita, on jo minkä tahansa todennäköisyys-skenaarion mukaan ihan luontevaa, että palautteiden joukossa saa olla muutama negatiivinenkin palaute. Tämän ymmärtää ja osaa suhteuttaa jokainen täysijärkinen ihminen. Ja neutraali palaute on neutraali, se EI OLE negatiivinen - jos ei positiivinenkaan - vaan NEUTRAALI.

Negatiivisen palautteen antamiseen on aina jokin syy, joka yleensä ilmenee kommenttikentässä. Tästä voi sitten jokainen itse tulkita kuinka vakavasta puutteesta kaupanteossa on ollut kyse. Joku voi nillittää olemattomista pikkuasioista kun taas joskus negatiiviseen palautteeseen on todellakin aihetta. Sen osaavat tervejärkiset kauppakumppanit kyllä itse päätellä. Muutama negatiivinen palaute ei ole kaupankäynnin este. En ymmärrä miksi ne otetaan niin kuolemanvakavasti. Täydellistä ihmistä ei ole.

Miksi et lukenut aloitusta? Aloituksessa sanottiin selvästi, että tässä tapauksessa negatiivisessa palautteessa valehdeltiin asioita, eli keksittiin täysin omasta päästä myyjän mainetta vahingoittavia seikkoja, jotta negatiivinen palaute vaikuttaisi mahdollisimman pahasti myyjään. Kaikki aivan tahattoman ja mitättömän myyjän tekemän inhimillisen erehdyksen vuoksi, minkä huuto.netin ylläpitokin myönsi, ei siis mitään myyjän osalta tapahtunutta huijausta tai pimitystä, vaan inhimillinen väärinymmärrys huuto.netin sääntöjen suhteen, minkä vuoksi kaupat peruuntuivat.

Tämäkin johtui sellaisesta asiasta, että en usko kovinkaan monen huuto.netin käyttäjän ymmärtävän mihin kaikkeen huuto.netin säännöt itse asiassa sitovat (ei sanota säännöissä) myyjän hyvin vaikeissa ja monimutkaisissa myyntitilanteissa, joissa tavara myynnissä myös toisella sivustolla ja menee kaupaksi minuuteissa. Asiaa myös syvästi pahoiteltiin ostajalle monta kertaa, mutta ostaja väitti vastaan, häiritsi, jatkoi viestien lähettelyä useilla eri sivustoilla ja soitteli kotiin kuin ei olisi muka ymmärtänyt. Nimitteli jopa puhelimessa. Sitten antoi neg. palautteen, jossa valehteli tapahtumista jotta myyjän maine menisi.

Ok antaa neg. palaute, jos kertoo rehellisesti miksi myyjä ei voinut myydä tiettyä myyntiartikkelia, silloinkin tosin vähän epäkohteliasta ja olisi voitu toisenlaisen asiallisen ostajan kanssa sopia niin ettei tarvitse laittaa neg. palautetta. Mutta tämä *sensuroitu* ostaja kiusasi myyjää usean päivän ajan ja valehteli palautteissa, mikä on sääntöjen mukaan kielletty ja pitäisi johtaa tunnusten sulkemiseen. Myös muita rikkeitä taustalla useita.

Emme myöskään myy "satoja" eri kohteita, vaan olemme pieni myyjä, joka kuitenkin myy hyvää ja monelle ihmiselle kelvannutta tavaraa, joten kyllä useampi kerralla saatu negatiivinen ja valheellinen palaute on harmiksi vaikka ihan täysjärkisiä olemmekin. 

Vierailija
12/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy siellä _paskassa_ mitään muutenkaan enää niin ihan sama.

Vierailija
13/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa empaattinen. 🤦Lue ap:n viesti tarkemmin läpi

Vierailija
14/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää, miten 10 vuoden ajan mainetta niittänyt myyjä yhtäkkiä alkaa perseilemään. Eräs tällainen vuonna 2008 liittynyt 99% positiivisia palautteita niittänyt myyjä siis möi useampaa tuotetta, ostin yhden. Tuotetta ei alkanut kuulumaan ja lupaili vaan että ihan just lähtee. Aikani kun nillitin sähköpostissa, niin suostui palauttamaan rahat. Huomasin, että herran palautteisiin oli alkanut muiltakin saman tuotteen ostaneilta valuman negoja.

Vierailija
15/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijattu, millään tavalla. Huuto.netin ylläpitokin myönsi tämän. Kutsuivat tahattomaksi erehdykseksi. Maine ei ole myöskään mennyt, vaan koemme että olemme tulleet epäreilusti kohdelluksi, ja ennen kaikkea että todellisia sääntöjen rikkojia suojellaan eräistä mainitsemattomista syistä. 

Vierailija
16/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lukenut aloitusta? Aloituksessa sanottiin selvästi, että tässä tapauksessa negatiivisessa palautteessa valehdeltiin asioita, eli keksittiin täysin omasta päästä myyjän mainetta vahingoittavia seikkoja, jotta negatiivinen palaute vaikuttaisi mahdollisimman pahasti myyjään. Kaikki aivan tahattoman ja mitättömän myyjän tekemän inhimillisen erehdyksen vuoksi, minkä huuto.netin ylläpitokin myönsi, ei siis mitään myyjän osalta tapahtunutta huijausta tai pimitystä, vaan inhimillinen väärinymmärrys huuto.netin sääntöjen suhteen, minkä vuoksi kaupat peruuntuivat.

Tämäkin johtui sellaisesta asiasta, että en usko kovinkaan monen huuto.netin käyttäjän ymmärtävän mihin kaikkeen huuto.netin säännöt itse asiassa sitovat (ei sanota säännöissä) myyjän hyvin vaikeissa ja monimutkaisissa myyntitilanteissa, joissa tavara myynnissä myös toisella sivustolla ja menee kaupaksi minuuteissa. Asiaa myös syvästi pahoiteltiin ostajalle monta kertaa, mutta ostaja väitti vastaan, häiritsi, jatkoi viestien lähettelyä useilla eri sivustoilla ja soitteli kotiin kuin ei olisi muka ymmärtänyt. Nimitteli jopa puhelimessa. Sitten antoi neg. palautteen, jossa valehteli tapahtumista jotta myyjän maine menisi.

Ok antaa neg. palaute, jos kertoo rehellisesti miksi myyjä ei voinut myydä tiettyä myyntiartikkelia, silloinkin tosin vähän epäkohteliasta ja olisi voitu toisenlaisen asiallisen ostajan kanssa sopia niin ettei tarvitse laittaa neg. palautetta. Mutta tämä *sensuroitu* ostaja kiusasi myyjää usean päivän ajan ja valehteli palautteissa, mikä on sääntöjen mukaan kielletty ja pitäisi johtaa tunnusten sulkemiseen. Myös muita rikkeitä taustalla useita.

Emme myöskään myy "satoja" eri kohteita, vaan olemme pieni myyjä, joka kuitenkin myy hyvää ja monelle ihmiselle kelvannutta tavaraa, joten kyllä useampi kerralla saatu negatiivinen ja valheellinen palaute on harmiksi vaikka ihan täysjärkisiä olemmekin. 

Taitaa huutonetin säännöissä olla että tavara ei ole samaan aikaan myynnissä muualla.

Itse en ole negaa palautetta laittanut kenellekään, jätän laittamatta kokonaan.

Joku 400 positiivista palautetta mulla on ja vuosien varrella tullut vastaan 1 ainoa homehullu.

Vierailija
17/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään maine yhden tai edes kahden palautteen takia mene vaikka olisivat kuinka negatiivisia. Maailma ei ole niin mustavalkoinen. Onhan ne positiiviset palautteet yhä olemassa!

Vierailija
18/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijattu, millään tavalla. Huuto.netin ylläpitokin myönsi tämän. Kutsuivat tahattomaksi erehdykseksi. Maine ei ole myöskään mennyt, vaan koemme että olemme tulleet epäreilusti kohdelluksi, ja ennen kaikkea että todellisia sääntöjen rikkojia suojellaan eräistä mainitsemattomista syistä. 

No maintse nyt nämä eräät syyt niin voidaan arvioida.

Vierailija
19/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap on ensimmäinen jolle kostonegataan turhasta. Ei tuota sivustoa kannata juurikaan enää käyttää, kauppa hiljentynyt kovasti ja sitten on noita kaiken maailman lieveilmiöitä.

Vierailija
20/44 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistä saa kuvan, että tällaisia tapauksia on koko ajan, mutta sitten ilmenikin, että niitä olikin yksi. Kuitenkin ”meno mennyt aivan älyttömäksi”? Mitä jos vain antaisi olla tuon yhden tapauksen? Yhden käyttäjän negat eivät oikeasti vaikuta myyntiin yhtään mitään, jos kaikki muut ovat positiivisia. Ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä tuo ”sensuroitu” meinaa. Pitäisikö sen olla jotain, minkä kaikki arvaavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi