on semmosia joille riittää perusseksi
ja tarkoitan niin perusseksiä että vain vaaaka-asennossa kyljittäin vastakkain, lusikassa tai mies päällä lähetyssrnja eikä mitään suut vastaa sukuelimet lämmitttelyjä.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:59"]
Useimmat miehet on tollasii. Äkkiä vain kalu sisään ja siinä se sit oli. Me naiset ollaan aivan erilaisia. Lämmitään hitaasti, mutta kun aletaan hehkua, niin sitä kestää pitkään.
[/quote]
kun mie aaattelin et useimmat äiti ja vaimot on tollassii juur nii. ja miehet haluis et ne jäis viereen orkun jälkee eikä het hiivapesulle mänis.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:22"]
Tarkoitat esileikkin kautta perusyhdyntään.
Olen just tota tyyppiä mieheni tykkää tosta esileikistä.
Siinä täytyy olla ensin makeaa vähän nieluun jotta teitää minkälaista tavaraa se on onko se pahaa eli muna ei ole puhdas. Passistat miehesi pesemään munansa maistat taas ja toteat sperman hyväsi ja patukan pinta maistuu hyvältä.
Voit ryhtyä tyydyttämään kumpanin ja itsesi näin minä tien ensin.
1) Maista patukan maku jos se ei ole hyvä passita miehesi pesulle.
2) Maista uudelleen myös sperma kun toteat että se on herkullisen pehmeän
makuista täyteläistä.
3) Ota patukka suusta pois. Nuole maiskuta se hyvin liikkuvaksi patukaksi.
4) Ime vielä tovi jotta patukkan seisokki alkaa kunnolla.
5) Kun seisokki on notkollaan ota patukasta kiinni.
6) Vie se patukka sisään vaginan pohjille nylkitä sitä sisälläsi kunnes laukeaa.
7) Pidä siitin sisälläsi niin kauan kunnes seisokki on ohi.
Näin minä tein mieheni kanssa.
En tiedä vielä loppu tulosta.
Saa nähdä mikä on loppu tulos kun se kesti yhdyntä melko pitkän aikaa.
Tuntuu vieläkin mahtavalta toi paneminen oman miehen kanssa kun saa kunnon tavaraa omalta mieheltä.
[/quote]
ei mitään nylkittämistä aika urvatonta naimista. tosi rakastelijavaimo osaa hieroon pomppimatta puristella lihaksillaan tai sit kyykyttää.
En käsitä, miksi pitää yrittää joitakin ihmeasentoja. Hiivatti, ne pari kolme perusjuttua riittävät aivan mainiosti ja sänkyä ei voita naimapaikkana sitten mikään. Onkohan tässä tulossa vanhaksi?
Viime kesältä jäi tosi huono kokemus Nissan Micrassa nainnista. Polvi meni sijoiltaan, kallis mekko repesi matonkuteiksi, naapurin juoruämmä näki ja lappuliisa kirjotti pysäköintisakon naidessamme.
voi kuule mummo, nykyään ne tekkköö sitä laskuvarjohypyissä ja lautaillessa ties missä benjihypyissä...mutta eihän se eroottista rakastelua olekaan
Mulle riittäisi ihan hyvin, kun saisin laittaa mulkun reikään ja pari minsaa nylkyttää niin, että spermat tulee ulos. Naiseni vain ottaa minua korvista kiinni ja vetää pääni jalkojensa väliin ja sit on nuoltava eikä auta mikään.
niin ja perusseksi on toiselle toista ja toiselle toista
meille perusseksi ns arkiseksi =)... on molemminpuolista suuseksiä, halusta, yhdyntä ja melkein jokakerta mieheni tyydyttää minut joko kielellä ja sormin tai kielellä ja tekopeniksellä.
Haluun pian ja puhtaasti. Ei tarvii mitään esileikkejä. Haluan, että mies tulee sisääni heti ja alkaa nylkyttää. Sitten miehen laukeamisen jälkeen ei mitään jälkisilittelyjä vaan nukutaan tai lähetään muihin toimiin. Näin menetellen suhde toimii erinomaisesti eikä siihen köyrimiseen mene turhaan aikaa. Mieskin on erittäin tyytyävinen.
Ehkäpä kannataisi kokeilla seksiä?
Nyt kyllä Nestori kuittaa..!
Hylätyllä rautatieasemalla tapahtui sitten niin, että 34-vuotias santeri sai 22 naiselta "kyytiä". Vieläkin textareita vaihdellaan, mutta kumpikin tahoillamme ollaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:33"]
Mulle riittäisi ihan hyvin, kun saisin laittaa mulkun reikään ja pari minsaa nylkyttää niin, että spermat tulee ulos. Naiseni vain ottaa minua korvista kiinni ja vetää pääni jalkojensa väliin ja sit on nuoltava eikä auta mikään.
[/quote]
Tuoko siis toimii? Nimimerkillä en ole koskaan saanut enkä saanut antaa suuseksiä, kun miestäni ei kiinnosta.
[/quote]
Tuoko siis toimii? Nimimerkillä en ole koskaan saanut enkä saanut antaa suuseksiä, kun miestäni ei kiinnosta.
[/quote]
oi...nainen joka rakastaa imeä on ihana, mua saisi imeä vaikka kuinka ja kauan ja kuin usein vaan nainen haluaa....;)
M43Nääsville..
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:46"]
Missä päin naitte micrassa?? :D
[/quote]
Ruotsinkielisellä alueella. Mies höpötti koko ajan aluksi jotakin siihen suuntaan, että hur mycket kostar det. Mä yritin siihen sit kouluruotsilla sönkätä, että utförsäljning har börjat ja vedin kaverin kullin esiin.
Useimmat miehet on tollasii. Äkkiä vain kalu sisään ja siinä se sit oli. Me naiset ollaan aivan erilaisia. Lämmitään hitaasti, mutta kun aletaan hehkua, niin sitä kestää pitkään.
Öh, eihän se noin mene, että heti housut kintussa ollaan...;( vilivallaton
[/quote] sulla on ollut huonoja äijiä. missähän vika jos et löydä kunnollista. olisko aika katsoa peiliin!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:23"]
Useimmat miehet on tollasii.
[/quote] sulla on ollut huonoja äijiä. missähän vika jos et löydä kunnollista. olisko aika katsoa peiliin!
[/quote]
Mä en ole vielä naimisissa. Poikaystävä mulla on, mutta ei me olla oltu vielä sillai. Ollaan suukoteltu ja olen imenyt poikaystävän penistä ja hyväillyt sitä autossa. Mä olen kuullut vanhemmilta tytöiltä, et pojat haluu heti sisään ja tulevat nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:23"]
Useimmat miehet on tollasii.
[/quote]
Mä en ole vielä naimisissa. Poikaystävä mulla on, mutta ei me olla oltu vielä sillai. Ollaan suukoteltu ja olen imenyt poikaystävän penistä ja hyväillyt sitä autossa. Mä olen kuullut vanhemmilta tytöiltä, et pojat haluu heti sisään ja tulevat nopeasti.
[/quote] no ei tämä poika ainakaan. haluan nauttia mahdollisimman pitkään. jos meinaan tulla otan ulos ja nuolen naista vähän aikaa. niin saan itselle ja naiselle mahdollisimman pitkä nautinnon.
Tarkoitat esileikkin kautta perusyhdyntään.
Olen just tota tyyppiä mieheni tykkää tosta esileikistä.
Siinä täytyy olla ensin makeaa vähän nieluun jotta teitää minkälaista tavaraa se on onko se pahaa eli muna ei ole puhdas. Passistat miehesi pesemään munansa maistat taas ja toteat sperman hyväsi ja patukan pinta maistuu hyvältä.
Voit ryhtyä tyydyttämään kumpanin ja itsesi näin minä tien ensin.
1) Maista patukan maku jos se ei ole hyvä passita miehesi pesulle.
2) Maista uudelleen myös sperma kun toteat että se on herkullisen pehmeän
makuista täyteläistä.
3) Ota patukka suusta pois. Nuole maiskuta se hyvin liikkuvaksi patukaksi.
4) Ime vielä tovi jotta patukkan seisokki alkaa kunnolla.
5) Kun seisokki on notkollaan ota patukasta kiinni.
6) Vie se patukka sisään vaginan pohjille nylkitä sitä sisälläsi kunnes laukeaa.
7) Pidä siitin sisälläsi niin kauan kunnes seisokki on ohi.
Näin minä tein mieheni kanssa.
En tiedä vielä loppu tulosta.
Saa nähdä mikä on loppu tulos kun se kesti yhdyntä melko pitkän aikaa.
Tuntuu vieläkin mahtavalta toi paneminen oman miehen kanssa kun saa kunnon tavaraa omalta mieheltä.