Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disney+ aloitti tänään myös Suomessa

Vierailija
15.09.2020 |

Joko olette ottaneet tilaukseen? Kuukausihinta 6,99e/kk ja vuositilaus 69,99e/vuosi.

Itse en vielä ota käyttöön. Pidän jokatapauksessa Netflixin, mutta Disney+ voisi olla hyvä lisä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille kielille siinä saa laitettua dubbauksen? Saako saksaksi?

Kysyin tätä tänään asiakaspalvelusta ja sanoivat että saa valittua kielen riippumatta maasta. Meillä ei siis ainakaan vielä ole tätä, mutta kysyin juuri siksi kun asun Espanjassa ja olisi kiva katsoa suomenkielisiä dubbauksia nimenomaan vanhoista leffoista :)

Vierailija
22/34 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin plussan vuodeksi. Aika lapsipainotteista sisältöä. Jotain Star Wars -juttuja voisin itse katsoa, vaikka koko aihealue alkaa olla jo puhki kaluttu.

Onhan siellä lähes kaikki Marvel leffat ja sarjatkin (cain Netflix Marcel sarjat taitavat puuttua)

Kuten sanoin: lapsipainotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin plussan vuodeksi. Aika lapsipainotteista sisältöä. Jotain Star Wars -juttuja voisin itse katsoa, vaikka koko aihealue alkaa olla jo puhki kaluttu.

Onhan siellä lähes kaikki Marvel leffat ja sarjatkin (cain Netflix Marcel sarjat taitavat puuttua)

Äläs nyt... suututat yliksen oikeistolaiset alfamiehet jotka katselevat näitä sarjoja. 

Vierailija
24/34 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään monista Disneyn piirretyistä elokuvista, niin en halua antaa rahojani sille firmalle..

Miksi et halua? 

Itse Walt Disney ja sen sukulaiset kyllä hoitivat yritystä mahtavasti vaikka olikin miinuksella talous. 

Olen lukenut Disneyn elämänkerran

Nykyaikana omistajat on vaan rahan perässä olevia rikkaita ihmisiä. Yritykset pitäisi saada fanien omistukseen

Vierailija
25/34 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kiinnostaisi katsoa uusi Mulan, mutta en ehkä jaksa maksaa Disney plussasta ja Mulanista vielä erikseen.

Uusi Mulan on tosi huono. Paljon huonompi kuin live action- Aladdin esimerkiksi. Leffalla ei ole kohdeyleisöä joten se ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen. Ainoa syy katsoa on hienot kiinalaiset maisemat ja hieno puvustus.

Pitääkö sinulla olla ennalta joku tiedostava motiivi ennen kuin katsot jonkun elokuvan?

Vierailija
26/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
27/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Mandalorianin ja peruin tilauksen. Ei ollut oikein muuta omaan makuun ja vanhat Star Warsit sun muut nähnyt jo moneen kertaan.

Vierailija
28/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disney+ päivittyy huomenna. Mitä mieltä asiasta? Sinne tulee Star

Todella hyvä, olin jo keskeyttää tilauksen koska näin lapsettomana disneyllä ei ole paljoakaan hyvää katsottavaa.

Vierailija
29/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney+ hinta nousee huomenna yhdeksään euroon. Näin luin jostain aamusella.

Vierailija
30/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt... suututat yliksen oikeistolaiset alfamiehet jotka katselevat näitä sarjoja. 

Sori mutta julistamalla itsesi aikuiseksi et vielä todista aikuisuuttasi. 

Vierailija
31/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikkea tuolla starilla sitten on?

Minua harmittaa se ettei piirrettyjä leffoja voi katsoa vanhoilla dubbauksilla, en pysty esim Pientä merenneitoa katsomaan "väärillä" äänillä.

Vierailija
32/34 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disney+ päivittyy huomenna. Mitä mieltä asiasta? Sinne tulee Star

Spoiler, vuoden päästä sinne tulee loppuosa eli Wars

Vierailija
33/34 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta kysyn mitä te katseletta Disneyltä? Tuli tartuttua kolmen kuukauden määräaikaistarjoukseen, mutta taidan perua saman tien, koska ei tuolta löydy mitään. Pixarin leffat on tullut katsottua moneen kertaan ja osa löytyy hyllystä. SW ja Marvel ei kiinnosta pätkääkään. 

Vierailija
34/34 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars aiheiset sarjat oli ehkä tärkein syy. Tein ennakkotilauksen syksyllä 2020 ja sen sai 59,90€ vuodeksi. Sitten hinta nousi 89,90€ ja se on jo liikaa. Meni kuitenkin vielä vanhalla hinnalla vuosimaksu nyt syksyllä 2021 eli 69,90€ niin olkoon vielä vuosi kun joulukuussa tulee The Book of Boba Fett. Kyllä ne uudet Marvelin leffatkin sinne valuu muutaman kuukauden viiveellä. Pari päivää sitten julkaistiin Black Widow joka oli kesällä elokuvateattereissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme