Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatuileeko teidän tietokoneet vähän väliä vai ovatko aina kunnossa?

Vierailija
06.11.2013 |

Tuntuu että on jatkuvasti milloin sinistä ruutua milläkin tekstillä, välillä mustaa missä pelkkä hiiri, putoilee netistä omia aikojaan jne. Koko ajan saa pelätä että koska ei lähdekään enää käyntiin. Tässä ei ole edes mitään muita ohjelmia kuin lapsen Minecraft ja tekstinkäsittelyt sun muut mitä niitä nyt on.

Eikä tämä ole kuin 1,5 vuotta vanha Asuksen läppäri!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acer mulla ja sammuu itsekseen. Harvoin mutta kuitenkin..

Vierailija
2/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneita täytyy ylläpitää. Päivitykset päivittää ja pitää virustorjunta ajan tasalla sekä tyhjentää kaikenlainen tauhka aika ajoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:04"]

Koneita täytyy ylläpitää. Päivitykset päivittää ja pitää virustorjunta ajan tasalla sekä tyhjentää kaikenlainen tauhka aika ajoin...

[/quote]Alussa mulla oli se että päivittää automaattisesti ja joka päivityksen jälkeen oli musta ruutu vastassa. Nyt en ole sit paljoa viitsinyt päivitellä. En tiedä miksei hyväksy niitä? CCLeaner on jota ajan aika ajoin. En käsitä mikä tässä tökkii jatkuvasti kun meillä töissä on kolme konetta yötä päivää päällä eikä niissä ole mitään ongelmia koskaan. ap

Vierailija
4/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuilu on PC:n ominaisuus, ei varsinaisesti vika. Minunkin PC:ni kaatuilee, vaikka on kallis ja tuliterä, ja vielä enemmän kaatuilisi, jos en pitäisi tästä yhtään huolta. Macit ovat paljon huolettomampia ja käyttövarmempia.

Vierailija
5/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu ikinä. En ainakaan muista et olis ikinä kaatunut. 

Ja mulla on Mac. 

Vierailija
6/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä jäätymisiä, kaatumisia tai muitakaan ongelmia läppärini kanssa. Kyseessä neljä vuotta vanha MacBook Pro. Akustakin jäljellä vielä 80 % alkuperäisestä kapasiteetista.

Vierailija
7/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, macit ei kaadu. Mulla 2009 ostettu macbook, toimii eikä ikinä mitään ongelmia. Vaikka on tullut pari kertaa ryminällä alas sohvapöydältäkin.. Että ei harmita vaikka maksoin koneesta tonnin!!

Vierailija
8/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kuullut että Mac-koneita kehutaan, mutta en voi ymmärtää miten nimenomaan tämä mun Windows-kone voi olla näin paska kun tosiaan töissä HP:n Windows-koneet toimivat kuin unelma. Toki niissä on varmaan paremmin tehojakin, kun yrityskäyttöön tarkoitettuja ovat, mutta kuitenkin.

Ja olin ostavinani hyvän, että on kunnolla kiintolevyllä tilaa enemmän kuin se 1 GB vai mikä se oli, ei ollut edes halvin yms.

ap

Vierailija
9/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän omistakin taidoista kiinni.. Itselläni myös acerin todella vanha läppäri, ostin vanhemmiltani pois sen joskus kakkoskoneeksi.. Formatoin sen, tein sisäpuhdistukset ja asensin uusimman winkan.. Hyvin jaksaa pyörittää pelejäkin.

Vierailija
10/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se oli aina minullakin niin kauan kun windows-koneita oli talossa. Macin kanssa onkin sitten ollut eri meno, ei kaatuile eikä takkua. En enää koskaan ota riesakseni windows-konetta.

Vierailija
11/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:18"]

Se on vähän omistakin taidoista kiinni.. Itselläni myös acerin todella vanha läppäri, ostin vanhemmiltani pois sen joskus kakkoskoneeksi.. Formatoin sen, tein sisäpuhdistukset ja asensin uusimman winkan.. Hyvin jaksaa pyörittää pelejäkin.

[/quote]Niin mä olen ihan uutena ostanut kaupasta joten eikai uutta nyt ruveta formatoimaan? Ja heti eka päivitys oli sellainen että sen jälkeen ei meinannut löytää itseään ja siitä lähtien sama jatkunut.

Täytyy alkaa oikeasti harkitsemaan tuota Maccia. ap

Vierailija
12/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaatunut kertaakaan vuoden aikana. Windows 8 -kone alla.

Halpojen läppäreiden ongelmat liittyvät usein huoneen viilennykseen. Jos tuulettimen aukot ovat täynnä pölyä, komponentit kuumenevat ja alkavat aiheuttaa ongelmia. Myös huonot ajurit, huono rakenne tai roditon komponenttien laadunvalvonta voivat auheuttaa lämpöongelmia.

Vierailija
13/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:18"]

[/quote]Niin mä olen ihan uutena ostanut kaupasta joten eikai uutta nyt ruveta formatoimaan? Ja heti eka päivitys oli sellainen että sen jälkeen ei meinannut löytää itseään ja siitä lähtien sama jatkunut.

[/quote]

Kyseessä olikin oma esimerkkini.. Mutta haloo, jos olet ostanut uuden koneen joka heti takkuaa päivitysten kanssa niin miksi et jo silloin ottanut yhteyttä ostopaikkaan??

Vierailija
14/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:18"]

[/quote]

Kyseessä olikin oma esimerkkini.. Mutta haloo, jos olet ostanut uuden koneen joka heti takkuaa päivitysten kanssa niin miksi et jo silloin ottanut yhteyttä ostopaikkaan??

[/quote]No joo, meni se päälle sitten eli en tiedä onko viallisesta tuotteesta kyse vai ei. Enkä ottanut mitään maksullisia takuita päälle. ap

Vierailija
15/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ehkä tsekata valmistajan tukisivutkin, siellä voi olla päivityksiä myös.

Vierailija
16/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:30"]

No kannattaa ehkä tsekata valmistajan tukisivutkin, siellä voi olla päivityksiä myös.

[/quote]

http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=en&type=1

Vierailija
17/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kolme vuotta vanha Fujitsu Siemensini kaatuillut. En nyt muista mitään erityisiä ongelmia tuon kanssa.

Vierailija
18/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac on minullakin ja täysin huoleton. Ei pienintäkään ongelmaa ole ollut vuosiin, kerran vaihtanut uudempaan Mac Bookiin ja siirtokin onnistui täydellisesti. Aivan loistavia koneita.

Vierailija
19/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macissa on myös se hyvä puoli, ettei siihen tarvitse olla koko aikaa päivittämässä jotain toisin kuin windows-koneisiin...

Vierailija
20/26 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kone jolla ei vaan tee mitään, aina käynnistäessä se takkuilee jonkun tunnin tms., joten en yleensä viitsi käyttää, vaan käytän kännykkää sitten. Ja kun on taukoa niin sitten päivitetäänkin tuntikausia taas.

Ihme vista kyllä kun on aina polvillaan. Taidan alkaa viritellä ubuntua siihen, josko sillä vielä av:ta kuitenkin lukisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä