Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvila ja huussi - ohjelmassa pilattiin juuri (taas kerran) kaunis takka.

Vierailija
15.09.2020 |

Kauniit tiilet piiloon, päälle valkoinen laasti.
Mökin käyttäjät nimen omaan sanoivat että takka oli tärkein säästettävä, mökin sydän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun jotain pitää tehdä, oli sille tarvetta tahi ei.

Zinc

Ei siittä muuten sisutusohjelmaa saisi ..

Vierailija
2/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarve oli keittiön uudistamiselle ja säilytysratkaisujen keksimiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ees harmaa sohva? Se vaalea pieni mies ei ole tehnyt yhtään kohdetta ilman harmaata sohvaa😂

Vierailija
4/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks ne omistajat sitte ihan pettyneitä?

Vierailija
5/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tarve oli keittiön uudistamiselle ja säilytysratkaisujen keksimiselle.

takalle vaalea laasti toi säilytysratkaisuja?

Vierailija
6/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohjelma on oikeaa tärvelemisen juhlaa. Ja lopputulokset ovat kliinisiä ja tylsiä.

Vierailija
7/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sellainen punaruskeatiilinen kasaritakka? Ne varmaan tulee kohta muotiin uudestaan ja ne jotka on omansa valkaisseet katuvat :D

Vierailija
8/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ees harmaa sohva? Se vaalea pieni mies ei ole tehnyt yhtään kohdetta ilman harmaata sohvaa😂

Taisipa siellä sellainenkin olla. Ja vanhat nojatuolit oli verhoiltu harmaiksi, sänkyjen päiväpeitot oli harmaat ja seinät oli maalattu harmaiksi.

Vierailija
9/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sellainen punaruskeatiilinen kasaritakka? Ne varmaan tulee kohta muotiin uudestaan ja ne jotka on omansa valkaisseet katuvat :D

Oli tummempaa tiiltä. Olisi ollut kaiken sen vaaleaksi muutetun muun keskellä tosi komea sellaisenaan. Se oli hyvää, että siihen asennettiin lasiseinäinen takkasydän, mutta valkoiseksi se muutettiin aivan suotta.

Vierailija
10/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on pahempi, harmaa sohva ja tärvelty takka vai siirtolapuutarhaan rakennettu golfkenttä?

Vierailija
11/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisipa siellä sellainenkin olla. Ja vanhat nojatuolit oli verhoiltu harmaiksi, sänkyjen päiväpeitot oli harmaat ja seinät oli maalattu harmaiksi.

Mikon lempiväri.

Vierailija
12/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempi, harmaa sohva ja tärvelty takka vai siirtolapuutarhaan rakennettu golfkenttä?

Kyl se tärvelty takkakin aika kamala asia on. Toki canhojen kasvieb hävittäminen myös.

Vierailija
13/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Ap hyvä, ei se sitä takkaa pilaa, kyllä se toimii ihan laastin kanssakin samalla lailla.

Ulkonäkö taas on makuseikka, mistä nyt kukin tykkää, itse olen 1960-luvulla syntyneenä ehtinyt kyllästyä tiilipintoihin niin, että ihan varmasti tykkäisin ennemmin valkoisesta kuin tiilipintaisesta takasta.

Vierailija
14/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Omaan 70-luvun hirsimökkiin piti teettää uusi hellatakka vanhan ja huonoksi menneen avotakan tilalle. Ehdottomasti halusin punatiiltä tummalla laastilla. Tiili ei ole ihan perus, vaan sellainen jossa sävy vähän vaihtelee punaruskeasta tummempaan. Tumma laasti on armollinen mahdollisia nokipäästöjä ajatellen.

Mun mökkiin ei tule muuta valkoista kuin talouspaperi 😄

Vierailija
15/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisilme ja väritys kamala. En ois tykännyt, jos olis mun mökki. Itkua oisin pidätellyt.

Vierailija
16/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan nimikin on tärvelty urpolla tavalla. Onko tuo huussi jotain suomalaista junttihuumoria? Eikö riitä pekllä Huvila. Olisko ruotsissa annettu yhtä järkyttävä nimi Villa och Huset?

Vierailija
17/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on pieni golfkenttä, siirtolapuutarhat on kooltaan 250-500 neliötä.

Vierailija
18/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota porukkaa en päästäisi mökkiäni laittamaan vaikka siitä maksettaisiin mulle.

Vierailija
19/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Ap hyvä, ei se sitä takkaa pilaa, kyllä se toimii ihan laastin kanssakin samalla lailla.

Ulkonäkö taas on makuseikka, mistä nyt kukin tykkää, itse olen 1960-luvulla syntyneenä ehtinyt kyllästyä tiilipintoihin niin, että ihan varmasti tykkäisin ennemmin valkoisesta kuin tiilipintaisesta takasta.

Varmaan vetäisit hirretkin valkoisella.

Eikö se valkoinenkin ole jo nähty tässä viimeisten 25 vuoden aikana?

Vierailija
20/24 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota porukkaa en päästäisi mökkiäni laittamaan vaikka siitä maksettaisiin mulle.

Ei todellakaan, ajaisin viikatteen kanssa pois pihoilta...