Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimolle rakastaja

HannenPete
15.09.2020 |

Olemme nelikymppinen pari jolla yhteistä elämää takana jo 20 vuotta. Rakastamme toisiamme, mutta seksielämä on viime vuosina ollut kuihtumaan päin, enää pari kertaa kuukaudessa. Minulle (miehelle) on noussut fantasia, jossa vaimo ottaisi dominoivan roolin parisuhteessa, ottaisi itselleen rakastajan ja tekisi minusta aisurin.

Tämä kuulostaa niin kinkyltä, että asiaa pitää kehittää pikkuhiljaa. Löytyykö täältä vertaistukea miten olette vastaavassa tilanteessa viestineet omista fantasioistanne partnerillenne ja miten ideat on vastaanottettu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama. Poistoon.

Vierailija
2/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi viehättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi viehättävä?

Ei tietenkään ole. Valitsin rumiluksen ja hän tarvitsee nyt muita miehiä panokavereikseen koska en siedä häntä enää.

Vierailija
4/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä. Jos kelpaa 44v hyvän kropan omaava seksistä pitävä rento mies. Minusta saisi luotettavan vakipanon pariskunta. Olen puhdas ja asiallinen, nuorekas mutta aika tavallinen ihminen. Seurustelu kumppania en ole etsinyt viimeaikoina, koska elämäntilanteeni on hieman liian kiireinen sellaiseen, ja yhden yön juttuja en halua nykyään enää harrastaa.

Tutustuisin mielelläni pariskunnan molempiin osapuoliin, ja yhdessä voitaisiin iltaa viettää välillä. Esim saunoen, pari kaljaa ottaen ja vaikka grillaillen. Naitaisiin kunnolla yhdessä naista, tai sitten mies katselisi jos se häntä kiihottaisi. Tai nainen kävisi minun luonani hoitamassa hommat, ja menisi kotiin miehensä luokse spermat pilluussaan ja kertoisi mitä on tapahtunut. Pariskunnan mieltymyksien mukaan mentäisiin, ja heitä kunnioittaen. Kaikille win-win tilanne. Miltä kuulostaisi?

Vierailija
5/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnilleen samat iät ja tehty tuo sama ratkaisu mutta molemmilla lupa vieraisiin.. Arvata saattaa kummalle sitä seuraa löytyy ja kummalle ei.. Naisella 2 eri vaihtoehtoa vanhoista tutuista ja minulle ei löydy seuraa sitten millään kun ei tunnu varattu naisille kelpaavan vaikka lupa on. Vastaavan parin naista kiinnostaisi silloin tällöin tavata koska siinä kaikilla olisi pelin henki selvillä ilman draamaa. M39/017

Vierailija
6/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä suunnilleen samat iät ja tehty tuo sama ratkaisu mutta molemmilla lupa vieraisiin.. Arvata saattaa kummalle sitä seuraa löytyy ja kummalle ei.. Naisella 2 eri vaihtoehtoa vanhoista tutuista ja minulle ei löydy seuraa sitten millään kun ei tunnu varattu naisille kelpaavan vaikka lupa on. Vastaavan parin naista kiinnostaisi silloin tällöin tavata koska siinä kaikilla olisi pelin henki selvillä ilman draamaa. M39/017

Tottakai meille miehille on vaikeampi seuraa löytää. Onko teille tuo kuvio tuonut pelkästään hyvää parisuhteeseenne, vai onko jotain negatiivista ollut myös? Entä pystyisittekö ajatuksena joskus olemaan ilman kolmansia pyöriä? Uteliaana kyselen kun ei itsellä kokemusta tuollaisista kuvioista.

Vierailija
7/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai meille miehille on vaikeampi seuraa löytää. Onko teille tuo kuvio tuonut pelkästään hyvää parisuhteeseenne, vai onko jotain negatiivista ollut myös? Entä pystyisittekö ajatuksena joskus olemaan ilman kolmansia pyöriä? Uteliaana kyselen kun ei itsellä kokemusta tuollaisista kuvioista.

Tämä kuvio ei ole vielä ollut meillä vuottakaan voimassa ja vaikutukset ovat kyllä olleet positiiviset kunhan vain aluksi laadituissa säännöissä pysytään. Ennen ensimmäistä puolison vieraan tapaamista oli kyllä mustasukkaisuus minulla pinnassa mutta vaihtui kyllä kiihotukseksi kun tapaaminen oli ohi ja oli minun vuoroni.. Minullehän tämä ilman vieraita oleminen ei olisi ongelma ja tuskin tämä homma ikuista onkaan. Puolisostani en tiedä mitä mieltä hän on

Vierailija
8/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvio ei ole vielä ollut meillä vuottakaan voimassa ja vaikutukset ovat kyllä olleet positiiviset kunhan vain aluksi laadituissa säännöissä pysytään. Ennen ensimmäistä puolison vieraan tapaamista oli kyllä mustasukkaisuus minulla pinnassa mutta vaihtui kyllä kiihotukseksi kun tapaaminen oli ohi ja oli minun vuoroni.. Minullehän tämä ilman vieraita oleminen ei olisi ongelma ja tuskin tämä homma ikuista onkaan. Puolisostani en tiedä mitä mieltä hän on

Kiitos vastauksestasi :) Itseäni juuri tuo tosiaam mietityttänyt eniten, että jos miehenä sanoisi jossain vaiheessa, että lopetetaan noi muut jutut ainakin joksikin aikaa ja keskitytään toisiimme ja katsotaan sitten joskus jos siltä tuntuu, niin ettei toinen osapuoli haluaisikiaan lopettaa vaan olisi jäänyt siihen "koukkuun". Haluaisin kuulla lisää kokemuksianne ja erityisesti niistä tunteista mitä koette

Vierailija
9/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä häviävät, aloituksen tekijät jos heille ehdottaa suoraan jotain.

Vierailija
10/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39/017 vielä. Meillä puoliso oli siis vuosia ollut sitä mieltä että jos menen vieraisiin niin suhteemme loppuu sitten saman tien siihen. Itse melkein aina kiusoittelin tyttöjen illan jälkeen että tulikos käytyä "jatkoilla" yms.. Siitä se ajatus sitten pikkuhiljaa lähti itämään naisenkin päässä

Vierailija
11/13 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Mistä päin olet?

Vierailija
12/13 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua vaimollesi rakastajaa, vaan PANIJAN!

Vierailija
13/13 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimon BMI mikä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä