Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita urheilu väsyttää kauheasti?

Vierailija
15.09.2020 |

Kovan treenin jälkeinen päivä menee ihan unessa. Onko ihan tavallista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt taas alkanut lenkkeilemään päivittäin ja selkeästi väsyneempi.

Vierailija
2/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän myös laihduttaa, joten kalorivajeella mennään, ehkä sekin tekee väsymystä. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Golf varsinkin on sellanen, ettei sitä tartte katsoa kuin vartti ja jo väsyttää. Toisaalta myös joku Leijonien peli nostaa adrenaliinit ja pelin jälkeen nukahtaa aika letkeesti.

Vierailija
4/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän myös laihduttaa, joten kalorivajeella mennään, ehkä sekin tekee väsymystä. T. Ap

Ehkä?! Eiköhän tää nyt ole se syy, energiavaje. Ei terveellä ihmisellä vielä seuraavanakin päivänä pitäisi vaikuttaa vireystilaan. Lihaskireyttä toki ja sellaista voi olla, mutta yleinen väsymys ei kuulosta normaalilta. Olen urheilija ja useamman päivän turnauksetkin menee skarppina kunhan saa tarpeeksi unta ja energiaa.

Vierailija
5/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasinkin kysyä oletko dieetillä.

Kalorivaje jo itsessään väsyttää. Jos oot vastikään lisännyt treeniä niin keho ei ole sopeutunut kulutukseen ja voi olla, että et palaudu tarpeeksi.

Itseä myös palelee kauheasti.

Vierailija
6/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet liian kovaa treeniä liian vähällä ravinnolla. Lepo ja palautuminen tietysti tärkeää myös. Ei tuossa muuta selitystä ole.

Vierailija
7/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenipäivinä lisää kaloreita ja seuraava päivä lepoa.

Vierailija
8/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenipäivinä lisää kaloreita ja seuraava päivä lepoa.

Seuraavana päivänä myös oleellista syödä riittävästi proteiineja ja kuituja, jotta lihakset vahvistuu ja aineenvaihdunta pysyy kunnossa. Moni unohtaa syödä riittävästi silloin koska "ei kuluta", vaikka nimenomaan levossa lihakset sitä ravintoa tarvitsevat!

Vierailija
9/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ferritiini. Jos on alle 100, ala rautakuurille. Usein alhaset raudat aiheuttaa huonoa palautumista.

Vierailija
10/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selvästi energisempi olo koko päivän jos teen heti aamulla kunnon treenin. Jos treeni jää väliin, tuntuu ettei päivä lähde kunnolla käyntiin ollenkaan.

Vierailija
11/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun innostun urheilemaan niin tulee aina flunssa ja sitten se jää.

Vierailija
12/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nestetasapaino kunnossa? Sekin väsyttää helposti jos ei juo riittävästi urheilun aikana/jälkeen.  

Vierailija
13/16 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWW.JJ-FITNESS.COM

Vierailija
14/16 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän! Laihduttaminen ja urheilu vaatii lepoa enemmän

Vierailija
15/16 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä?! Eiköhän tää nyt ole se syy, energiavaje. Ei terveellä ihmisellä vielä seuraavanakin päivänä pitäisi vaikuttaa vireystilaan. Lihaskireyttä toki ja sellaista voi olla, mutta yleinen väsymys ei kuulosta normaalilta. Olen urheilija ja useamman päivän turnauksetkin menee skarppina kunhan saa tarpeeksi unta ja energiaa.

Mikä sairaus voi vaikuttaa, että seuraana päivänäkin väsyttää? En ole laihdutuskuurilla, mutta väsynyt kaikenlaisen rasituksen jälkeen.

Eri

Vierailija
16/16 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi Sarasvuo sanoi Pirkka-lehdessä, että on turha treenata jos ravitsemus ei ole kunnossa. Olen samaa mieltä.

Jos aina väsyttää, kannattaisi tutkituttaa terveys ja ravintoaineiden sekä vitamiinien ja raudan saanti. Joku hoitamaton tulehdus esim. hampaissa voi myös viedä voimat.