Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hervannan pedofiilihuhut

Vierailija
06.11.2013 |

Minusta siis levitetään huhua että olen pedofiili. Olen keski-ikäinen mies. Jos jollain on aiheesta jotain tietoa voittaa laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen pedohuhu.vihje.hervanta@suomi24.fi Jos tiedätte pedofiilisyytöksistä netissä tai muuten, aiheellisista tai aiheettomista, tänne vaan. Joku vihjeistä auttaa minua ratkaisemaan nykyisen tilanteen annan palkkion.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huhujen levittäjä löytyy niin tee asiasta rikosilmoitus. Nämä itse itsensä tuomareiksi nimittäneet pedohunters - vigillantit ovat aiheuttaneet jo aivan tarpeeksi vahinkoa toiminnallaan. Olisi aika saada noitajahtia harrastavat vastuuseen teoistaan.

Valitettavasti lukijoilla ei ole mahdollisuutta viestisi perusteella päätellä sitä, oletko sinä yksi mainituista "pedohunterseista" ja täällä etsimässä lisää kohteita Hervannan seudulta. Kukaan tuskin haluaa auttaa sinua lähtemään omalle yksityiselle kostoretkellekään. Siksi suosittelisin antamaan yhteystiedot sille nimetylle poliisille tai asianajajalle, joka sinua tässä asiassa edustaa.

Vierailija
2/4 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao syyttelyn kohde tuolla hervannan sanomien fb-sivuilla:

"Kyllästyneenä jatkuvaan herjaamiseen.."

Vierailija
4/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tuollainen tilanne on todella kamala. Vihernaisilla on tapana mustamaalata suomalaisia, jotta mamujen kauheudet jäävät pimentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän