Katsoin hidastettuna giffejä yhdynnästä, enkä ihmettele miksi joku saa yhdynnässä orgasmin, toinen ei
Yhdessä giffissä klitoris oli lähes emättimen aukon suulla ja yhdynnässä penis hankautui siihen. Varmaan lähes mahdotonta olla tulematta tällaisen anatomian omaavana.
Kommentit (38)
Ei tämä ole demografia sillä muutama houkka tuottaa 98% palstan sisällöstä.
Tilastollisesta näkökulmasta kaikki vauva.fi-sisältö tulisi ohittaa disinformaationa mutta toisaalta kovin hanakasti media ainakin käyttää tätä juttulähteenään. Seksiaiheet testaavat hyvin.
M48
M42 kirjoitti:
Klitorishan jatkuu pitkälle vaginan suuntaisesti ja sisältä löytyy esimerkiksi g-piste, jonka stimulointi kiihottaa monia naisia kovasti, saaden jotkut myös squirttaamaan. Jotkut saavat suurta mielihyvää myös jos kulli osuu kohdunkaulaan syvällä emättimessä. Anatomiat ja yhdyntäasennot varmasti vaikuttavat siihen, miten hyvin stimulaatiota tulee. Puolisoni esimerkiksi tulee parhaiten emätinyhdynnässä, kun kulli on mahdollisimman syvällä osuen kohdunkaulaan ja samalla klitoriksen näkyvä osa sekä suuri osa sisäisestä osasta saa stimulaatiota.
Mistä näitä miehiä riittää,mjotka todistelevat mistä nainen saa/pitää saada nautintoa sillä KULLILA? Miten voi ola mies asianuntijana naisen nautinnosta? Ai niin " minun vaimoni saa ainakin kun panen" ja ei tarvitse hinkata mitään klitorista" ym ym loputon määrä! loputonta oman kullinsa ihmeidentekevä nostatusta ja uskottelemista sen ihmeitä tekevästä olemuksesta. Ja samalla naisen nautinno arvottamista "vaimoni saa parhammain orgasmin emättimestä" ja "klitoriksen räpläys ei ole mitään"...ikäänkuin olisi eriarvoisia orgasmeja, ja ne nimenomaan määritteleekin MIES!!! tavatonta...
Jätän tämän vain tähän:
G-pisteen löysi mies, Ernst Gräfenberg.
M48
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Klitorishan jatkuu pitkälle vaginan suuntaisesti ja sisältä löytyy esimerkiksi g-piste, jonka stimulointi kiihottaa monia naisia kovasti, saaden jotkut myös squirttaamaan. Jotkut saavat suurta mielihyvää myös jos kulli osuu kohdunkaulaan syvällä emättimessä. Anatomiat ja yhdyntäasennot varmasti vaikuttavat siihen, miten hyvin stimulaatiota tulee. Puolisoni esimerkiksi tulee parhaiten emätinyhdynnässä, kun kulli on mahdollisimman syvällä osuen kohdunkaulaan ja samalla klitoriksen näkyvä osa sekä suuri osa sisäisestä osasta saa stimulaatiota.
Mistä näitä miehiä riittää,mjotka todistelevat mistä nainen saa/pitää saada nautintoa sillä KULLILA? Miten voi ola mies asianuntijana naisen nautinnosta? Ai niin " minun vaimoni saa ainakin kun panen" ja ei tarvitse hinkata mitään klitorista" ym ym loputon määrä! loputonta oman kullinsa ihmeidentekevä nostatusta ja uskottelemista sen ihmeitä tekevästä olemuksesta. Ja samalla naisen nautinno arvottamista "vaimoni saa parhammain orgasmin emättimestä" ja "klitoriksen räpläys ei ole mitään"...ikäänkuin olisi eriarvoisia orgasmeja, ja ne nimenomaan määritteleekin MIES!!! tavatonta...
Miksi suutut? Kaikki ollaan samanarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mies miksi olet täällä kirjoittelemassa, jos seksielämäsi vaimosi kanssa on niin täydellistä? Mitä haet täältä?
Olen kuvitellut, että positiivinenkin voi olla ja että hyvästäkin seksistä saa muille kertoa, ettei kaikki aina olisi sitä samaa loputonta valitusta oman kumppanin kyvyttömyydestä tai haluttomuudesta. Tiedostan toki, että se rikkoo palstan vakiintunutta käytäntöä ja kirjoittamatonta etikettiä, mutta en välitä.
Saa kertoa. Hienoa että teillä toimii :) Ei sillä tarvitse leuhkia kuitenkaan. Palstalaisia kiinnostaa enemmän ne hyvät ja huonot kokemukset. Ei kukaan halua kuulla pelkkää paskaa eikä pelkkää ihanuutta oman kullan kanssa. Yritä ymmärtää, että täällä on ihmisiä, jotka ovat olleet tilanteessasi, ja juuri nyt he ovat heikkoina ja hajalla ja siksi katkeria. Sinuun se ei liity.
Nyt en kyllä edes ymmärtänyt, että mitä piti yrittää ymmärtää...
Ei tarvitsekaan. Ota lungisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mies miksi olet täällä kirjoittelemassa, jos seksielämäsi vaimosi kanssa on niin täydellistä? Mitä haet täältä?
Olen kuvitellut, että positiivinenkin voi olla ja että hyvästäkin seksistä saa muille kertoa, ettei kaikki aina olisi sitä samaa loputonta valitusta oman kumppanin kyvyttömyydestä tai haluttomuudesta. Tiedostan toki, että se rikkoo palstan vakiintunutta käytäntöä ja kirjoittamatonta etikettiä, mutta en välitä.
Saa kertoa. Hienoa että teillä toimii :) Ei sillä tarvitse leuhkia kuitenkaan. Palstalaisia kiinnostaa enemmän ne hyvät ja huonot kokemukset. Ei kukaan halua kuulla pelkkää paskaa eikä pelkkää ihanuutta oman kullan kanssa. Yritä ymmärtää, että täällä on ihmisiä, jotka ovat olleet tilanteessasi, ja juuri nyt he ovat heikkoina ja hajalla ja siksi katkeria. Sinuun se ei liity.
Ei tarvitsekaan. Ota lungisti.
Tee *itsellesi* orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän:
G-pisteen löysi mies, Ernst Gräfenberg.M48
On ollut paikallaan ennenkin, dokumentoidustikin pitkään (kiinalaisia ja intialaisia lähteitä,) Länsimaisen miehen nimi nyt on pitänyt joka paikkaan laittaa...
Naisen nautintoa haluatte tekin palstan miehet määritellä ja yleistää niin kovasti. Nimetä ja arvottaa. Inhimillistä ehkä. (Ja osaa sitä naisetkin tehdä) Rakastakaa uteliain mielin mieluummin. Samaa ihmiskuntaa olemme, niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän:
On ollut paikallaan ennenkin, dokumentoidustikin pitkään (kiinalaisia ja intialaisia lähteitä,) Länsimaisen miehen nimi nyt on pitänyt joka paikkaan laittaa...
Naisen nautintoa haluatte tekin palstan miehet määritellä ja yleistää niin kovasti. Nimetä ja arvottaa. Inhimillistä ehkä. (Ja osaa sitä naisetkin tehdä) Rakastakaa uteliain mielin mieluummin. Samaa ihmiskuntaa olemme, niin miehet kuin naisetkin.
Mikä sinun on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän:
Mikä sinun on?
On sillä alueella joku pitkä nimi, sellainen joka ei jää mieleen. Joku klito-urethra... alue. Kun en muista sitä nyt. Muistaako joku? Sille pitäis keksiä hyvä nimi. Ei ole piste siis. Klitorista ja paisuvaiset ja muut ihanat siinä kohtaa. Käytän g-pistenimeä kun parempaa nimeä ei ole. Sillä miehen nimellä ei siinä ole merkitystä. Tarkoitin tuolla viestilläni sitä, et naisen anatomiaa on ja ihana sellainen. Sormet toimii siihen ihanasti. Mulla on naisen keho. Olen siis sellainen, joka ei yhdynnässä saa. Ei kyllä haittaa. Saamiset saan ihanasta ihanasta klitasta ja myös siitä g-pisteestä. Sormet riittää. Mun mies saa myös parhaiten mun käsi/suuhoidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän:
Mikä sinun on?
On sillä alueella joku pitkä nimi, sellainen joka ei jää mieleen. Joku klito-urethra... alue. Kun en muista sitä nyt. Muistaako joku? Sille pitäis keksiä hyvä nimi. Ei ole piste siis. Klitorista ja paisuvaiset ja muut ihanat siinä kohtaa. Käytän g-pistenimeä kun parempaa nimeä ei ole. Sillä miehen nimellä ei siinä ole merkitystä. Tarkoitin tuolla viestilläni sitä, et naisen anatomiaa on ja ihana sellainen. Sormet toimii siihen ihanasti. Mulla on naisen keho. Olen siis sellainen, joka ei yhdynnässä saa. Ei kyllä haittaa. Saamiset saan ihanasta ihanasta klitasta ja myös siitä g-pisteestä. Sormet riittää. Mun mies saa myös parhaiten mun käsi/suuhoidoilla.
Kiitos vastauksesta.
Ovatko sisemmät häpyhuulesi lainkaan tuntoherkät?
Et mainitse niitä erogeenisiksi alueiksesi.
M48
Mulla on klitoriksenpää tavallaan lähellä emättimen aukkoa. Joskus luin, että jotta 2,5 cm vitra-aukosta (vitra-aukon etäisyys sitten vaginaan aika vakio? Vai onko se vain helpompi määritellä kuin vaginan rajat?!?) olisi joku raja, että alle sen saavat helposti yhdynnässä koska klitoriksenpää saa hyvin stimulaatiota. Mulla tuo mitta oli 2 cm. Mutten ole kertaakaan saanut kyllä peniksestä mitään stimulaatiota klitalle yhdynnän aikana missään asennossa, en myöskään miehen häpyluusta klitalle, ei ne osuvat mitenkään. Käsin ja leluin saan sitten suht helposti hierottua orkun yhdynnässä. Joskus harvemmin saan yhdynnässä ilman klitan kosketusta, yleensä se asento on takaapäin mutta asennolla ei ole oikeastaan juuri väliä eikä edes sillä mihin osuu. Mulla ratkaiseva juttu on se tunnelma eli pitää olla molempien todella kiimassa, en ikinä ole saanut o:ta yhdynnässä jos tuntuu, että tässä mies nyt koittaa kaikin keinoin panna mulle orgasmin. Jotenkin se tulee aika yhtäkkiä kun on jonkin aikaa oltu yhdynnässä ja sitten tunnelma on todella kiimainen ja mies vaan panee kovaa ja lujaa ja sitten se vaan tulee sisältä. Tuntuu ihan uskomattoman upealta. Itse orgasmi ei ole jotenkin niin terävä vaan "tylpempi" ja voimakkaampi ja sitä ennen sen tuntee tulevan tosi pitkään. Se siinä ehkä onkin parhaita juttuja. Mut sit ei kyllä pysty enää mihinkään... Mutta siis nuo mitat nyt ei välttämättä ratkaise koska munkin periaatteessa pitäisi saada paljon stimulaatiota klitalle mutta enpä saa. Kyllä se videolla näyttääkin että olis lähellä vaginaa, mutta ehkä kaikkien koeajettujen miesten häpy on ollut jotenkin kuopalla kun ei ole osunut
Tämä alkaa olla aika kummallista nyt. Siis mitatannko kaikki nyt peniksen kannalta optimiksi? Ja MIKSI se orgasmi pitäisi saada yhdynnässä - miehenkö onnen vuoksi? Ei ole enää järkeä.. en jaksa tätä typerää enää. Siis klitoriksen etäissyys kalusta? eli se optimi on se järkkymätön kalu, ja siitä ei poiketa. se on se määrä ja mitta. Entä jos alettaskin laskea mitä sille klitorikselle tehdään ensin? ja sitten kalu tyytyy siihen mitä saa, jos nainen jaksaa kun ensin saa tyydytyksensä... nukkuuko vai onko halua sitten tyydyttää se mies vielä vai ei...?
Mistä keskustemme kun keskustelemme klitoriksen etäisyydestä virtsa-aukosta?
Ja mistä näitä voi nähdä. näitä hidasteita?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri siitä, klitoriksen etäisyydestä ...vai eikö ymmärrä ihan?
Miehellä kun yksinkertaista: työnnät vaan kullia sisään ja ulos niin se on siinä. Yllärinä tulee ejakulaatio ja orgasmikin. (ja viisastelijoille: useimmiten siis).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri siitä, klitoriksen etäisyydestä ...vai eikö ymmärrä ihan?
Miehellä kun yksinkertaista: työnnät vaan kullia sisään ja ulos niin se on siinä. Yllärinä tulee ejakulaatio ja orgasmikin. (ja viisastelijoille: useimmiten siis).
Tässä kedkustelusss on taustalla metataso jossa genitaalien mittaamisen tarve on sukupuoliriippumatonta.
Metatason kysymys on myös, mikä tuon tarpeen aiheuttaa ja millä se tarve tyydytetään.
M48