Vihreiden nuorisopössyttelijät vaatii pilven laillistamista
Kommentit (37)
Se onkin ainoa asia mistä voi olla vihreiden kanssa samaa mieltä. Kieltolaki joka tuli voimaan kolikonheitolla Suomessa on jo testattu huonoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Laillistaminen erottaisi miedoimman päihteen huumeista. Alkoholille tulisi vähemmän haitallinen laillinen vaihtoehto. Myynnistä valtio saisi tuloja. Rikolliset menettäisivät vastaavasti. Syrjäyttäminen vain pössyttelyn takia loppuisi. Eikä tuo laittomuus ole koskaan vähentänyt käyttöä.
Voi tosiaan olla, että laittomuus on aiheuttanut ne haitat ja ongelmatkin. 3/4 väkivallasta tapahtuu alkoholin vaikutuksen alaisena.
Itse aineenhan mm. THL on luokitellut alkoholia vähähaittaisemmaksi.
Kannatan, mutta kortin taakse jonka ikäraja 21v ja tuon kortin jolla saa ostaa voi menettää jos ostaa/hakee alaikäisille. Olen itse absolutisti joka ei piittaa alkoholista. En osaa juoda paria vaan se on joko kunnon känni tai ei mitään ja se ei ole hauskaa. Jos pössyttely olisi laillista niin ehkä voisin kerran kuukaudessa pössytellä.
Olen persupössyttelijä ja vaadin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan, mutta kortin taakse jonka ikäraja 21v ja tuon kortin jolla saa ostaa voi menettää jos ostaa/hakee alaikäisille. Olen itse absolutisti joka ei piittaa alkoholista. En osaa juoda paria vaan se on joko kunnon känni tai ei mitään ja se ei ole hauskaa. Jos pössyttely olisi laillista niin ehkä voisin kerran kuukaudessa pössytellä.
18v on täysi-ikäisyyden raja. Sen jälkeen jokainen saa tehdä kaikkea laillista.
Vihreiden neronleimauksia. Odotan, milloin kansalaisille tulee terveyteen perustuvat hoitomaksut. Pössyttelijät, tupakoitsijat, alkoholiin menevät ja ylipainoiset saisivat itse maksaa tapaturmansa ja liitännäissairastumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v on täysi-ikäisyyden raja. Sen jälkeen jokainen saa tehdä kaikkea laillista.
Paitsi mennä korkean ikärajan yökerhoihin tai ostaa alkosta väkeviä...
Itsekin kannatan että vähintään 21v ikäraja, aivot kehittyy kuitenkin sinne 25v asti.
Meille keskustalaispössyttelijöille kelpaisi myös.
Meillä ydinjoukko ei ole vielä ymmärtänyt niitä valtavia mahdollisuuksia ja voittoja joita hmpun laillinen viljely sekä jalostus toisivat tullessaan.
Mites, saako pössyteltyään sitten myös ajella? En tiedä, miten tätä edes nykyään voidaan mitata, näkyykö se veressä?
Vierailija kirjoitti:
Laillistaminen erottaisi miedoimman päihteen huumeista. Alkoholille tulisi vähemmän haitallinen laillinen vaihtoehto. Myynnistä valtio saisi tuloja. Rikolliset menettäisivät vastaavasti. Syrjäyttäminen vain pössyttelyn takia loppuisi. Eikä tuo laittomuus ole koskaan vähentänyt käyttöä.
Vihreiden logiikkaa taas. Ongelmien laillistaminen toisi valtiolle tuloja. Samalla Subutex- ja muiden huumeongelmaisten murheet sivuutetaan takataustalle. Eli ei nähdä mitään ongelmaa, vaikka valtion toisesta taskusta siirretään jatkuvasti rahaa noiden ongelmaisten hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mites, saako pössyteltyään sitten myös ajella? En tiedä, miten tätä edes nykyään voidaan mitata, näkyykö se veressä?
Ei saa ajaa päihtyneenä, oli kyseinen päihde mikä tahansa. Poliisit tekee ahkerasti tikkutestejä posken limakalvolta ja sitten varmaan ohjataan tarkempiin testeihin.
No laillistahan tuo on siellä rakkaan Trumppinne Amerikassakin.
Olen ns. "persu" ja kannatan pilven ja monien muidenkin päihteiden laillistamista. Yleensäkin vapaus, jolla vahingoittaa vain itseään(kuten alkmoholi tai tupakka) pitäisi ihmisen omalle vastuulle suoda eikä holhota valtion taholta.
Mieto amfetamiini tulisi laillistaa ensimmäisenä pilven lisäksi, että suomalaiset viihtyisivät ja jaksaisivat töissään paremmin. Se on jo iso kansanterveydellinen seikka se.
Vierailija kirjoitti:
Olen ns. "persu" ja kannatan pilven ja monien muidenkin päihteiden laillistamista. Yleensäkin vapaus, jolla vahingoittaa vain itseään(kuten alkmoholi tai tupakka) pitäisi ihmisen omalle vastuulle suoda eikä holhota valtion taholta.
Mieto amfetamiini tulisi laillistaa ensimmäisenä pilven lisäksi, että suomalaiset viihtyisivät ja jaksaisivat töissään paremmin. Se on jo iso kansanterveydellinen seikka se.
Kyllä, hieno idea. Otetaan samalla metamfetamiini mukaan. Mielestäni nämä porttiteoriat eivät lainkaan pidä paikkansa, vaan niiden tarkoitus on holhota meitä suomalaisia. Ihan niinkuin alkoholipolitiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi. Kannabis voi näkyä pikatestissä, mitä poliisit käyttävät jopa 12h:kin jälkeen käyttämisestä. Näin olen siis kuullut, varma en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hieno idea. Otetaan samalla metamfetamiini mukaan. Mielestäni nämä porttiteoriat eivät lainkaan pidä paikkansa, vaan niiden tarkoitus on holhota meitä suomalaisia. Ihan niinkuin alkoholipolitiikalla.
Kerrotaan ihmisille mitä ne ovat, mitä niillä tehdään ja mitä ne tekevät suurissa määrissä ja jatkuvalla käytöllä. Valistetaan ja sitten ihminen saa itse valita tiensä. Rahakin menee valtiolle eikä ihmisten asuntoihin murtautuville nisteille, mopopojille tai rys sän tai arabien mafialle.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ja näkyy sekä veri- että virtsakokeissa kyllä, mutta näkyy siellä jopa 2vko, ja silloin on lähes mahdotonta todentaa onko polttanut eilen illalla vai aamulla ennen rattiin lähtöä. Tämä on iso ongelma, muuten en juuri ole laillistamista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ja näkyy sekä veri- että virtsakokeissa kyllä, mutta näkyy siellä jopa 2vko, ja silloin on lähes mahdotonta todentaa onko polttanut eilen illalla vai aamulla ennen rattiin lähtöä. Tämä on iso ongelma, muuten en juuri ole laillistamista vastaan.
Ja ne limakalvon tikkutestitkin näyttää aika herkästi väärää positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kuset omiin muroihisi....