Joulu kaksin lapsen kanssa
Tuleva joulu tarkoitus viettää kaksin 4veen kanssa (erottu ja lapsen isä ei nyt ota)
ja itse aivan kypsä sitä vääntämistä ja laittamista ja höösämistä, ilman kiitosta. Ja kaikille lahjoja, viinejä, kukkia, leipomuksia blaaaah! Ja loppuillasta muilla rupee glögit ja viinit nousta hattuun, eli kaksin olisi sitten kotiin lähdettävä...Asumme vielä eri kaupungissa missä sukulaiset.
Ideoita tekemiseen? Reissuun,mihin? Laivalle? Tukholmaan, Riikaan minne? Muutaman satasen voisi lippuihin laittaa mutta reissussakin siis oltaisiin kahdestaan.
Vai olisiko vain lapsen kanssa kaksin kotona, mutta onko tämä säälittävä vaihtoehto kun mahdollisuus kuitenkin reissuun?
Kommentit (22)
Mä en yh:na halua missään nimessä minnekään ihmisten ilmoille, hotelliin tai laivalle tms. kun tulisi niin ikävä olo olla kaksin lapsen kanssa.
Meillä ollaan siis kotona.
Mä olisin lapsen kanssa kaksin kotona ja viettäisimme yhdessä rauhallisen ja tunnelmallisen joulun. Tekisimme juuri niitä juttuja, joista tykkäämme ilman minkäänlaisia paineita.
Toinen vaihtoehto olisi lähteä pohjoiseen viettämään joulua. Laskettelua ja hotellijoulu.