Nyt Pamela tolakin ryhtyi biseksuaaliksi. Linkki
Kommentit (39)
Nyt Pamsua jahtaa naiset ja miehet 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se uusi rakas periaatteessa olla eläinkin, mitä sitä elämään rajoittuneena heterona.
Mursu olis kiva, manaatti menee liian hc:ks.
Minö olen jo kaksikymmentä vuotta rakastanut kilpikonnaani, platonisesti. Suvaitsevainen miesystäväni ei ole mustis, vaan hyvin ymmärtäväinen!
Pelkkä julkisuuskikka. Ja klikkauksia satelee.
Ei ole näyttelijöillä nyt helppoa. Huomiota pitää hakea epätoivoisin keinoin.
Myönnän kyllä, että olisin varmaan itsekin epätoivoinen jos Tilkasen kaltaisen namupalan jälkeen pitäisi etsiä uutta.
Ehkäpä seuraava rakastettu on - kissa! Tai mänty! Tai hiidenkirnu!
Niin, mistäpä sitä kukaan tietää.
Tolan pisteet laski nyt kolisten.
Normaali ihminen suree pitkän suhteen jälkeen ja kokoaa itsensä ja elämänsä pikkuhiljaa eikä rallata netissä että "mä voin panna silmät kiinni mitä vaan, jee!"
Vaikka eroaisin puolisostani (olen hetero) niin tiedän satavarmaan sen, että saman sukupuolen kanssa seurusteleminen ei koskaan tule olemaan vaihtoehto.
Eikös Jaakko Teppo joskus laulanut:
Pam pam pam pam Pamela
Ai kun sie oot sitten lepakko
Pam pam pam pam Pamela
Pam pam Pamela
Ketä tämäkin jaksoi kiinnostaa? Pamela voisi tehdä maisatorpat ja luvata kadota lopullisesti julkisuudesta.
Harmi vaan, että bi jutut oli kuuminta hottia Suomessa ehkä 15v sitten...
Nykyään sukupuolen vaihtaminenkin alkaa olla jo niin Last season..
Seuraava hitti lienee esineiden tai mielikuvitusolioiden rakastelu.
Vierailija kirjoitti:
Pampsulle maistuu pilde
Näille bi-seksuaaleille maistuu mikä vaan; nuori, vanha, trans, vammainen, eläin jne jne. Kyllä maailma on sairas.
"ryhtyi"
vieläkö öyhöt luulevat että suuntautuminen on jokin valinta?
Sanni16kerava kirjoitti:
Minä olen siinä edelläkävijä, sillä olen jo vuosikaudet pannut sohvaan tekemääni reikää, eli olen siis seksisuhteessa vanhan nahkasohvani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"ryhtyi"
Näyttää se olevan kun naiset yksi toisensa jälkeen ryhtyvät heteroista bi-seksuaaleiksi tai lesboiksi. Ja äläkä väitä etteivät oikein ryhtymällä ole siihen ryhtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Minä olen siinä edelläkävijä, sillä olen jo vuosikaudet pannut sohvaan tekemääni reikää, eli olen siis seksisuhteessa vanhan nahkasohvani kanssa.
Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun menettää Lauri Tilkasen kaltaisen komistuksen on pakko ryhtyä lepakoksi.
Tämäpä hyvinkin. Laurin jälkeen muut miehet eivät maistu.
Lauri on ainakin kokovartalojäykkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ryhtyi"
Näyttää se olevan kun naiset yksi toisensa jälkeen ryhtyvät heteroista bi-seksuaaleiksi tai lesboiksi. Ja äläkä väitä etteivät oikein ryhtymällä ole siihen ryhtyneet.
Tai sitten ne on miehet, jotka tekee naisista bissejä ja lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun menettää Lauri Tilkasen kaltaisen komistuksen on pakko ryhtyä lepakoksi.
Joko tämä Tilkanen muuten seurustelee? On eittämättä Suomen komein mies, joten tarjontaa luulisi riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pampsulle maistuu pilde
Näille bi-seksuaaleille maistuu mikä vaan; nuori, vanha, trans, vammainen, eläin jne jne. Kyllä maailma on sairas.
Kuules, olet vähän pihalla. Meille biseksuaaleille maistuu mies tai nainen. Ei mikään muu. T.bi-nainen
Voi Pamela minkä teit.