Miksi menkat haisee?
Oon perheen ainoa poika ja mulla on neljä siskoa sekä äiti. Melkin kokoajan on jollakin menkat ja se oikeesti haisee hirveelle. Tiedän ettei naiset kai voi sille paljoo mitää mutta on oikeasti epämiellyttävää olla haisevassa vessassa.
Mitä voitaisiin tehdä?
Kommentit (17)
Ihmisen elimistö sisältä haisee yleensäkin.
Ajattele niitä eritteitä joita itse tyhjennät ulos itsellesi.
Tottahan tuoksahtaa kun osa limakalvoista tyhjenee ulos kerran kuussa.
Vaikka kuinka pesee ja puhdistaa itsensä, niin kuukautisvuotoa ei millään saa hajuttomaksi.
Sun täytyy vain kestää nuo hajut, eihän tuo muutakaan ratkaisua ole.
Mieti vaikka sitä, miksi ihmisen hengitys haisee niin pahalta tai oksennus.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin samassa taloudessa olevilla menkkojen ajankohta syystä tai toisesta synkronoituu, eli tuskin koko ajan jollain on menkat. Se on jännä ilmiö, mutta näin se vaan useimmiten menee. Samassa talossa asuvilla naisihmisillä on useimmiten menkat samaan aikaan.
Veri, päästessään kosketukseen ilman kanssa, alkaa haisemaan. Menkkavuoto sisältää lisäksi limakalvoa ja muita juttuja. Siteet on kosketuksissa alapäähän joten niissä voi olla myös hikeä ja pissiäkin. Itse en kanssa siedä sitä hajua, itse käytän kuukuppia jolloin haisevia eritteitä ei jää roskiin. Silloin, kun taloudessa asui toinen naisihminen, tyhjensin roskikset päivittäin menkka-aikaan.
Saitko vastauksen, trolli?
P.S. Teini-ikäinen poikalapsi hienhajuineen ja paskanhajuineen (ja niitä peittelevine axeineen) on jotain paljon kammottavampaa kuin menkkojen haisut ;) .
No joo oot varmaan oikeassa tuon ensimmäisen asian suhteen mutta vaa tuntuu siltä että aina jollai olis. Niin ja en mä kyllä haise ku käyn päivittöin suihkussa ja käytän hajuvettä maltillisesti.
Lähinnä ne siteet haisee vessan roskiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ne siteet haisee vessan roskiksessa.
Ei meillä ainakaa mitää roskiksia vessassa ole
Ei haise. Kuvittelet vain, koska joku on syöttänyt sulle tuon naisvihamielisen ajatuksen.
Vessassa pitää olla asianmukainen suljettava roskis kosteille jätteille, joista voi syntyä hajua. Ne käytetyt tarvikkeet kääräistään vielä wc-paperin sisään, niin ei haise roskis edes avattaessa.
Kuivalle pumpulipuikkotyyppiselle roskalle oma astiansa. Ihan kuten keittiössäkin on eri astia kompostoitavalle ruokajätteelle.
- Jos hygienia on hoidossa, ei vessassa haise käytetyt siteet tai tamponit. Meillä on kolme naista, mutta vessassa sitä ei hajun perusteella voi päätellä.
- Hanki poika viikkorahoillasi asianmukaiset roskikset vessaanne ja seuraa tilannetta.
Hyi, ei mun menkat haise. Peseydyn ja käytän kuukuppia. Jos joudun käyttämään tamponia, heitän sen hyvin käärittynä keittiön roskiin ja vien ne heti pois. Ei mitään mätäneviä verisiä rättejä kylppäriin, hyi oksennus.
Niin no, kyllä ne naisten kuukautiset haiskahtaa, ainakin niille joille on erittäin hyvä hajuaisti.
Siis vaikka pesee alapään huolellisesti ja käyttää tamponia, siltikin joku voi haistaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa pitää olla asianmukainen suljettava roskis kosteille jätteille, joista voi syntyä hajua. Ne käytetyt tarvikkeet kääräistään vielä wc-paperin sisään, niin ei haise roskis edes avattaessa.
Kuivalle pumpulipuikkotyyppiselle roskalle oma astiansa. Ihan kuten keittiössäkin on eri astia kompostoitavalle ruokajätteelle.
- Jos hygienia on hoidossa, ei vessassa haise käytetyt siteet tai tamponit. Meillä on kolme naista, mutta vessassa sitä ei hajun perusteella voi päätellä.
- Hanki poika viikkorahoillasi asianmukaiset roskikset vessaanne ja seuraa tilannetta.
Miksi mun pitää joillain viikkorahoilla ostaa roskiksia ku vanhemmat voivat sen tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitää joillain viikkorahoilla ostaa roskiksia ku vanhemmat voivat sen tehdä
No, miksei ne tee sitä? Puhu tästä mamisi kanssa - pyydä vaikka rahaa jaloon yhteiseen hankkeeseen kaikkien mukavuudeksi. Ehdotin vain siksi, että voisit näin vaikuttaa asioihin kotonasi, jos perheesi naisväki on ajattelukyvytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miksei ne tee sitä? Puhu tästä mamisi kanssa - pyydä vaikka rahaa jaloon yhteiseen hankkeeseen kaikkien mukavuudeksi. Ehdotin vain siksi, että voisit näin vaikuttaa asioihin kotonasi, jos perheesi naisväki on ajattelukyvytöntä.
No pitää ottaa asia puheeksi
Voiskohan olla biologinen juttu niin että menkkojen aikaan hormonitoiminta tekee naisen tuoksusta epämiellyttävän, jos ihmiseläin mielii lisääntyä niin ei kannata yrittää menkkojen aikana. Kyllä minustakin sen haistaa vaikka kuinka olis paikat pesty.
Menkat haisee, jotta miehet ymmärtäisivät olla pökkimättä kuukautisnaisia. Sehän ei ole biologisesti tarkoituksenmukaista, koska se ei yleensä johda hedelmöitymiseen ja lisääntymiseen.
Up