Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla välit lopullisesti poikki omaan siskoon tai veljeen?

Vierailija
06.11.2013 |

Itsellä välit meni siskoon, joka luulee jo vanhempien eläessä perinnön menevän ohi suunsa eli narisee raha-asioista jo nyt.

Vaikka on ainoa porukasta, joka ei tee töitä, vaan löhöää kotona.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin varmuudella sanoa, että on. Velimies kun ei enää ole elävien kirjoissa. Emme tosin olleet tekemisissä keskenämme ennen kuolemaansakaan vuosikausiin.

Vierailija
2/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi veli on kuollut ja toisen vaimo ei anna olla yhteyksissä muhun päin. Koska meidän suku on idiootteja täynnä. Sanoo käly, joka kävi kerjäläisen kimppuun. Kaikki sellaiset, jotka kerjää, eikä tee töitä sietäisi saada turpiinsa. Estin ja välit poikki.

Veli ei uskalla sitten piipahtaa kylässä yksinkään, saati sitten lasten kanssa. Ei viitti ottaa lisää hankaluuksia. En Mä sitä skitsoa ämmää mihinkään tarvii, mutta ikävä muuta jengiä. Näin nyt toista vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt välit siskoon. Hänellä on sairaus, patologinen valehtelu ja tykkää siinä ohella puukottaa selkään. En todellakaan halua olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä oli sukulainen tai ei. 

Vaikka mitä yritti selittää miehellenikin, pelkkiä valheita. Meinasin tulla hulluksi, mies melkein uskoi niitä juttuja kunnes jostakin asiasta sisko puhui itsensä pussiin ja mieskin tajusi. 

Siskon takia taikaa välit äitiinkin mennä, syöttää sellaista paskaa hänelle ettei tosikaan. Ja tosijuttuja juu, tekemisissähän ei olla oltu varmaan neljään vuoteen niin hyvin tietää meidän elämän faktat.. Sairasta

Vierailija
4/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut veljeäni yli 10 vuoteen enkä toivottavasti tapaakaan.

Valehtelee ja varastaa, toimii aina pelkästään oman itsensä hyväksi eikä välitä kenestäkään muusta pätkääkään.

Yksi sukumme jäsen on hänen kanssaan väleissä, mutta se on hänen ongelmansa, täytyy vaan toivoa ettei ole niin sinisilmäinen, että veljeni onnistuisi jotenkin tuhoamaan ja varastamaan hänenkin omaisuutensa.

Vierailija
5/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt veljeäni varmaan 10 vuoteen, onneksi. On väkivaltainen juoppo, joka hakkasi edesmennyttä, vanhaa isäämme ja pakotti äidin antamaan rahaa pienestä eläkkeestään. Jos jonkun ihmisen kuolemaa olen toivonut, niin tuon. Ja sehän ei kuole varmaan ikinä, vaikka vetää viinaa, liimaa ja lääkeitä. :(

Vierailija
6/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, siskoni on narsisti mielenterveyskuntoutuja johon lopulta katkaisin välit kokonaan. Tämän jälkeen sisko alkanut pitää yhteyttä sukulaisten kanssa ja kertoilee heille auliisti näkemyksiään minusta. Jonkin aikaa tässä vielä katselen ennen kuin otan yhteyttä viranomaisiin. Vanhempien puolesta surettaa kaikkein eniten, itse kokisin epäonnistuneeni vanhempana aivan täysin jos omat lapseni katkaisisivat välit toisiinsa.

Vierailija
7/27 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi, en ole osannut hirveästi kaivata sisaruksia,mutta kyllähän sellainen kiva olisi ollut .Itselläni on 5 lasta ja nuo edellä olevat jutut kuulostavat kyllä aivan hirveiltä.Toivottaasti omille lapsilleni ei ikinä käy noin.

Vierailija
8/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 00:39"]

Itsellä välit meni siskoon, joka luulee jo vanhempien eläessä perinnön menevän ohi suunsa eli narisee raha-asioista jo nyt.

Vaikka on ainoa porukasta, joka ei tee töitä, vaan löhöää kotona.

[/quote]

Olet varmaan itse narskuveli, joka on pahoinpidellyt sisartaan. Sitten valitat jossain hmmetin vauvapalstalla, kun sisaresi ei ole työkykyinen? Muutama sana paljastaa jo aika paljon ja käy sääliksi sisartasi. Hänellehän kuuluu toki oma perintöosuutensa, mutta oletko sinä senkin yrittänyt kaapata itsellesi?

Vierailija
9/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 08:11"]

Täällä yksi, siskoni on narsisti mielenterveyskuntoutuja johon lopulta katkaisin välit kokonaan. Tämän jälkeen sisko alkanut pitää yhteyttä sukulaisten kanssa ja kertoilee heille auliisti näkemyksiään minusta. Jonkin aikaa tässä vielä katselen ennen kuin otan yhteyttä viranomaisiin. Vanhempien puolesta surettaa kaikkein eniten, itse kokisin epäonnistuneeni vanhempana aivan täysin jos omat lapseni katkaisisivat välit toisiinsa.

[/quote]

epälooginen tarina

Vierailija
10/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta pian menee jos siskoni ei lopeta valehtelua ja muiden kontrollointia. Hänen miehensä on vielä pahempi, ihan täysi rasisti/homovihaaja/väkivaltainen laiska paska.

Siinä on todellakin vakka löytänyt kantensa.

Vierailija
11/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit veljeeni väkivaltaisen ja uhkailevan käytöksen takia. Ulospäin veli esittää oikein ''miellyttävää'' ja asiallista. Mutta jos hänen kanssaan on JOUTUNUT jäämään kahden johonkin tilaan, se väkivaltainen puhe ja katkun määrä on  ollut niin kuvottavaa, että en halua ikipäivänä olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Kieroilkoon perintöjen kanssa - lakimiehet hoitakoon asiat puolestani. Häntä en halua tavata. Koskaan.

Vierailija
12/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ja kunnollinen pikkuveli.Hoitaa asiansa ja pitää huolta perheestään. Ei meillä ole välit poikki,mutta lapsuus oli niin ahdistava vanhempien vuoksi,että en oikein kykene pitämään yhteyttä veljeen, koska ahdistus nousee pintaan,kun tapaan hänet.

Vanhemmilla mielenterveys ja päihdeongelmia. Ovat molemmat kuolleet.

Vierailija
13/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni yksinkertainen vaimo ei tunnu pitävän meidän puolen sukulaisista lainkaan ja on näyttänyt sen hyvin avoimesti. Veli myötäilee ja on mennyt samaan halpaan. Emme ole olleet vuosikausiin tekemisissä.

Vierailija
14/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:40"]

Veljeni yksinkertainen vaimo ei tunnu pitävän meidän puolen sukulaisista lainkaan ja on näyttänyt sen hyvin avoimesti. Veli myötäilee ja on mennyt samaan halpaan. Emme ole olleet vuosikausiin tekemisissä.

[/quote]

Meillä ihan sama, yksinkertaisesta en tiedä mutta tämä nainen ei halua olla kanssani eikä myöskään muun suvun kanssa olla tekemisisssä. Syytä en tiedä, itse olen nähnyt hänet kerran ja muuta sukua hän on nähnyt kerran ja ajallisesti puhutaan n. 20 vuodesta.

Vierailija
15/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas vaan, sama täälläkin. veljen mentyä naimisiin, yhteydet katkesivat. syynä v***tumainen vaimo. aina naama norsunsillä, kun tavattiin. katsoi meitä veljenpuolen sukua nenänvarttaan pitkin ja sivalteli milloin minulle (natolle) tai anopille mitä piikikkäimpiä kommentteja. usein kuulin hänen piikittelevän veljeänikin, joten sääliksi kävi naimakauppaa. lapset oli tehty ja talolainat maksettavana. hammasta purren jatkavat kulissiliittoaan, mutta tosiaan eipä ole tehnyt mieli olla tekemisissä enää sen töksäyttelevän käytöksen takia. käly teki aina selväksi, jos vierailtiin.. että ei olla tervetulleita. meillä oli ennen hyvinkin lämmin ja funktionaalinen perheyhteisö. sääli, että nämä suvuunnaidut nirppisnokat voivat pilata kaiken, mikä oli aikaisemmin toimivaa. 

jos olisin nähnyt veljeni olleen onnellinen, olisi eri asia. mutta kun näin aina, että kärsii vaimonsa piikittelytyylista ja niskojen nakkelusta. mutta ei kykene pitämään puoliaan varmaan eron pelossa. ero kun olisi vissiin niin kamala häpeä ja epäonnistuminen. lasten takia yhdessä, mutta montako vuotta.

joo, ei halua nähdä niinkauan kuin liitto noita-akan kanssa jatkuu : ) ,, tuskin jälkikäteenkään, sillä yhteys on mennyt poikki. ja kun oma veli ei pidä siskojensa puolia lainkaan, niin kyllähän se hyytyy väistämättä.

Vierailija
16/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:40"]Veljeni yksinkertainen vaimo ei tunnu pitävän meidän puolen sukulaisista lainkaan ja on näyttänyt sen hyvin avoimesti. Veli myötäilee ja on mennyt samaan halpaan. Emme ole olleet vuosikausiin tekemisissä.

Kuulostat omahyväiseltä narsistilta.

Vierailija
17/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:40"]Veljeni yksinkertainen vaimo ei tunnu pitävän meidän puolen sukulaisista lainkaan ja on näyttänyt sen hyvin avoimesti. Veli myötäilee ja on mennyt samaan halpaan. Emme ole olleet vuosikausiin tekemisissä.

[/quote]

oli varmaan näitä nalkuttavia veljen vaimoja, jotka mieluusti haluaa siirtää syrjään heti miehensä puoleisen suvun ;)

kuuli kalahduksen..

Vierailija
18/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:29"]

[/quote]

oli varmaan näitä nalkuttavia veljen vaimoja, jotka mieluusti haluaa siirtää syrjään heti miehensä puoleisen suvun ;)

kuuli kalahduksen..

Olen sinkku...

Vierailija
19/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana toiminen on sellainen juttu, josta välit menee poikki. Onneksi ei tarvitse pitää kulisseja pystyssä, joten voin sen sanoakin jos joku kysyy. Lisäksi juoruilu on hyvin ikävää.

tv

nk.Kotona löhöäjä (kenties en kerrokaan kaikkea esim. työpaikkoja kieroille sukulaisille)

Vierailija
20/27 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskoon eli kälyyn meni totaalisesti hermo ja ilmtotin etten halua olla tekemisissä. Olen siis veljen vaimo. Syy: käly 35v ja tehnyt lapsia kolmen äijän kanssa ja erosi tuosta viimeisestäkin. Nyt elää jotain hemmetin menovaihetta ja karannut ihan lapasesta. Roikkuu pienen kunnan baarissa j akuka tahan kelpaa,vetää ihan joka kerta ihan lärvit. Taxiin ja viinaan on rahaa mutta yli 70v äitinsä eli anoppini maksaa laskuja ja lyhentää jopa autolainaa pienestä eläkkeestään ja piikoo lapsia,eli on varsinainen avoin päiväkoti. Anopilla ei ole omaa elämää enää ollenkaan ja kaiken tämän keskellä kälyni kiukuttelee äidilleen kuin 15v teini. Mieheni eli veljensä yritti asiallisesti keskustella siskonsa kanssa mutta "me emme kuulemma ymmärrä häntä koska hänellä on niin vaikeaa". Anoppi on liian kiltti ja mahdollistaa tuon käytöksen. Nyt olen ottanut etäisyyttä mahd paljon kumpaankin. En vaan jaksa. Nyt kälyni huutaa pitkin pitäjää että veljellä on niin kamala akka ettei anna veljen olla hänen kanssaan tekemissiä.... ja osa ihmisistä on niin hölmöjä että uskoo sen. Miehelläni kamelin selkä katkesi ja hän ei hyväksy sitä miten sisko kupaa äitiään ja hyväksi käyttää. Mutta on helpompi syyttää minua kuin katsoa itseään peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan