Harmi, kun ei saa peukuttaa/alapeukuttaa kuin vain kerran
Olisi kiva aina peukuttaa monta kertaa jotain hyvää juttua ja toisaalta alapeukuttaa jotain ilkeää viestiä. Harmittaako muita?
Kommentit (19)
Jaa, kyllä minä ainakin pystyn peukuttamaan monta kertaa samalta koneelta. Poistaa vaan cookiet, sivuhistorian jne. niin viim. seuraavana päivänä onnistuu uudelleenpeukutus.
Vau! Kiitos, nro 18 :)
Todellakin, sama ihminen voi kirjoittaa viestejä, vaikka kompata itseään muutamaan kertaan ketjussa (esiintyen jonain muuna), ja sitten ilmestyy kymmeniä, (näköjään jopa) satoja (?) peukkuja omaa mielipidettä tukemaan :)
No ei se mua harmita. En tiennyt että siinä on rajotin. Peukutin aloitusviestiä ylös. (Vai miten se pitäisi sanoa, yläpeukutin?)
Ei, mun mielestä on järkevää ja demokraattista että jokaisella on vain "yksi ääni" per viesti. Peukutuksen pointti häviäisi lopullisesti (en ole niin vakuuttunut sen hienoudesta muutenkaan), jos ei yhtään voisi tietää moniko on peukuttanut ylös ja moniko alas.
Juu kerta/käyttäjä saa joko peukuttaa tai yläpeukuttaa. Ilmeisesti ottaa ip:sta tai jostakin muistiin sen.
-ap-
Niin ja ainahan voit kiertää kirjastoissa, kahviloissa ym nettipaikoissa peukuttamassa jos välttämättä haluat antaa useamman peukun jollekin viestille :D
4
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 23:17"]
Niin ja ainahan voit kiertää kirjastoissa, kahviloissa ym nettipaikoissa peukuttamassa jos välttämättä haluat antaa useamman peukun jollekin viestille :D
4
[/quote]
;) ei nyt sentään :D
-ap-
Niin ja tälle palstalle tulisi varmasti omat "peukutushullut", joiden ainut missio olisi peukuttaa esim tuhat peukkua viesteihin, todennäköisesti miinuspeukkua tietenkin.
Kyllä saman viestin peukuttaminen onnistuu vaikka kuinka monta kertaa, jos on vähänkään perillä tietoliikenteen toimintaperiaatteista... :D
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 09:27"]
Kyllä saman viestin peukuttaminen onnistuu vaikka kuinka monta kertaa, jos on vähänkään perillä tietoliikenteen toimintaperiaatteista... :D
[/quote]
Täytyis käyttää jotain vaihtuvaa ip:tä tms? (Mä en ole kovin perillä.)
No ei harmita. Ei tää nyt NIIN vakavaa ole... Tällä hetkellä minua harmittaa lapsen osallisuus kiusaamisasioihin, niitä selvitelty eilinen ilta. Sit harmittaa kun auto hajos ja taas joutuu ottaa lainaa uuteen. Harmittaa töissä ys juttu kun ihminen joutui epäoikeudenmukaisen kohtelun uhriksi mutta asialle ei voi muuta kuin jälkiviisailla (sen aion kyllä tehdä). Yms.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 09:27"]
[/quote]
Täytyis käyttää jotain vaihtuvaa ip:tä tms? (Mä en ole kovin perillä.)
[/quote]
Odotas vähän, laitan tästä sinulle tulemaan vaikka viisi yläpeukkua parin minuutin sisällä.
Musta koko peukutuksen pointti on siinä, että sen voi tehdä vain kerran!
Proxyn kautta kun menee niin voi peukuttaa useamman kerran.
Jos käyn jollain kylässä ja kone on auki,käyn myös siellä sitten peukuttamassa.
Kiitos todella muutamille tämän ketjun informatiivisille vastauksille. Vaikuttaa ainakin minun käsitykseeni palstan vastauksista aika paljon. Ellei ole kyseessä satojen peukkujen ryöppy, niin enemmistö ei välttämättä olekaan enemmistö, vaan voi olla äänekäs kiivas vähemmistö, aivan kuten ennen vanhaan palstalla :)
Lisäksi oletan tietyillä muuttujilla (elämäntilanne, jonkin aiemmin yleisesti ihmetellyn asian esiintuominen ja puolestapuhuminen jne) varustetuilla ihmisillä olevan enemmän aikaa ja kiinnostusta tehdä juuri tuota, käväistä peukuttamassa eri paikoissa, olla tietoinen tietotekniikan mahdollisuuksista...
vaalien alla täältä sai eri käsityksen siitä, mitä saattaisi olla vaalien tulos, mutta enemmistö äänestikin toisin... siitä huolimatta etteivät kaikki äänestä