Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?

Vierailija
05.11.2013 |

Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.Ja kaikkien kavereittensakin jotka on käyneet kylässä.Etenkin pikkusiskonsa...ah niitä orgasmeja kun vedät käteen ja viimehetkellä laitat pöksyt nokkaan ja nuuhkaiset pimperon tuoksua...sperma lentää railakkaassa kaaressa :)

Vierailija
22/124 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 20:09"]

Mikä mies se sellainen on joka ei tee niin.

Mieheni tekee niin katsellessani ja hieroo niitä rintaansa vasten.

Tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi.

[/quote]

Seksijutuilla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!

Todistus siitä on yhdenyön jutut. Se että toinen kiinnostaa ei ole rakkautta. :D

Joten tuo väite on ihan kakkapaskaa. xP

Ja mies sellainenkin mies on missä muutkin miehet joilta oikeat sukupuolielimet löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:siis vaimoni pikkuhousut. Ja rakastajani, silloin minulla sellainen on! Joskus jopa otan työmatkoille kätetyt pikkuhoust  mukaan ja haistelen ja runkkaan hotellihuoneessa.

Vierailija
24/124 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haistelen naiseni likaisia pillun tuoksuisia pikkareita. ja tienkin runkkaan. Olen myös kertonut asiasta naiselleni ja on muutaman kerran varta vasten tehnyt kiimaiset pikkarit minulle kun lähden työ matkalle uuh. ihanaa

Vierailija
25/124 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se sellainen on joka ei tee niin.

Mieheni tekee niin katsellessani ja hieroo niitä rintaansa vasten.

Tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi.

Vierailija
26/124 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haistelen joskus! Olen myös kyläreissulla haistellut kyläpaikan kylppärissä talon rouvan pikkuhousuja pyykkikorista! Eiköhän tuo lie evoluution jäänne ihmisellä tuo haistelu. Eläimethän tekee sitä jatkuvasti! 

Vierailija
27/124 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haistele, mutta ennen suuseksiä tavallisesti kiusoittelen naistani siten, että hänellä on pikkarit jalassa. Tussun kohdalta pikkarit tuoksuvat kiihottavalta.

Vierailija
28/124 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen niitä suoraan naiseni haaroista. Silloin niissä on eniten aromeja. Sitten pikkarit pois ja pillun nuolentaan. Joskus nainen sanoo, että pesulla pitäisi käydä ja mä siihen, että ei se haittaa. Pienet pillumehut ei ole esteenä vaan kiihottaa.

29/124 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haistelen! Se on ihanaa ne kiimahaju.

Vaimon, hänen siskonsa ja naapurin rouvan pikkareita olen haistellu...

Vierailija
30/124 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tulee nuuskittua, ja kyllä tulee kyläpaikoissa myös pyykkikorilla käytyä ja kylläpä on tullut jopa parit pöksyt varastettuakin

Vierailija
31/124 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaimon, niitä tuoksuja voi tuoksutella ihan ilman pikkuhousujakin. Kuumien kaverien tai tuttujen pikkareita olen joskus nuuhkinut, jos olen päässyt kämpille käymään. Sinkkuaikoina siis.

Vierailija
32/124 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittaa kiimalimaset pikkarit pakastepussiin minulle mukaan reissu töihin. Niitä muutkin samalla ku harrastamme puh. Sex

Vierailija
33/124 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen käytettyjä pikkareita käydessäni muutamassa kylässä nuorten naisten ja sukulaisissa käydessä runkkaan niihin haistelen kiihoitavia jos puhtaita saatavilla niin myös niihin menevät käyttööön toisessa kylässä naisihminen tietää kun käyn

Vierailija
34/124 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kiinnostunut haistelemaan yhdenkään naisen pikkuhousuja. Tai no juuri pesty pyykki tuoksuu kyllä hyvältä.

Vierailija
35/124 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun näen valkoista niissä eikä olla pantu vähään aikaan, pyykin kun satun hoitamaa yksin.

lähtö tulee koht

Vierailija
36/124 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän itse aina naisten pikkareita (yksinkertainen 'Sloggi' hipster-malli,perusmusta).

Naisystäväni ostaa omat pikkarinsa,enkä niihin puutu.

Ne ovat hänen vaatteensa.

Ei naisetkaan mitään miesten kalsareita haistele,eivätkä taatusti maksaisi kenenkään vanhoista niistä yhtään  vanhaa penniäkään.

Vain 'elukkamiehet' nuuhkivat naisten käyttämiä alusvaatteita.    

sanon :yök!

Vierailija
37/124 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan huomauttaa, niin tämä on naisten palsta.

Eikä ole. Vaadimme tasa-arvoa.

Ja joo, tulee välillä nuuhkittua ihan vaimonkin nähden.

38/124 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsin ja siskon ja serkun ihanat pilluntuoksuiset pikkarit.

Vierailija
39/124 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki haistelee pikkareita, Aarniokin http://www.pyllykirja.fi/

Vierailija
40/124 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein niin että vaimo laittaa kontilleen ja sitoo kädet selän taakse. Sen jälkeen ottaa pikkuhousut päältään ja työntää ne suuhuni. Sit alkaa työntelemään dildoansa pyllyyni ja alkaa runkata munaani kunnes laukean hänen käsilleen, spermat pyyhkii vielä naamalleni, et silleen.

M41