Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ostat käsilaukkuja, kun Siwan muovikassi ajaa saman asian?

Vierailija
05.11.2013 |

Siwan muovikassi maksaa mitä 0,20 euroa ja on tosi kestävä ja lähes ikuinen. Miksi haluat siis ostaa kalliita tai edes halpoja käsilaukkuja, kun muovikassa ajaa saman asian?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä käsilaukkuja, vaan olkalaukkuja ja reppuja. Siwan kassi ei oo kätsy olalla eikä selässä, liian lyhyet kahvat siihen. 

Kädessä kantamiseen monessa suhteessa myös huono: Maitopurkin kulma viiltää sen helposti rikki, joten kassi pitäisi vahvistaa teipillä. 

Vierailija
2/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarkoita, että käsilaukussa maitopurkkeja kuljetetaankaan vaan käsilaukkukamaa. Ja sinnehän saa niitä hedelmäpusseja ihan ilmaiseksi, esim kukkaroksi jne. Tai hedelmäpusseista voi tehdä pitemmät hihnat laukkuun.

Mä en ymmärrä miksi joku haluaa käyttää rahaa kalliiseen käsilaukkuun kun sen saa lähes ilmaiseksi ja on ihan yhtä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kovin uskottava töissä, asiakkaiden parissa enkä juhlissa, jos kantaisin tavaroitani Siwan kassissa.

Miksi ajat autolla, kun potkulaudallakin pääsee?

Miksi peset tukkasi sampoolla, kun mäntysuovallakin tulee puhdasta?

Vierailija
4/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska

a) minulla on varaa niihin

b) minulla on sen verran kallista omaisuutta mukanani (lompakko, 2 kännyä, iPad, usein kamera ja läppäri jne) ettei muovipussi ole kovinkaan kätevä niiden kuskaamiseen ellen halua välttämättä hajottaa laitteiden kovalevyjä heti kättelyssä

c) haluan asuihini sopivat laadukkaat laukut

Vierailija
5/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Siwan kassi, oletko taas joku mainostaja? Mitä? Häh?

Vierailija
6/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää mistään LOGOLAUKUISTA, siksi en halua myöskään markettien logokasseja!

Vierailija
7/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko Siwan kassista crossbody-mallin muutamilla taskuilla? Mietin sitten. En tykkää kantaa laukkua käsissä, ja laukussa yksi iso osio on todella epäkäytännöllinen. Todennäköisesti myös kännykkä kolhiintuisi ja avaimet tekisivät reiän muoviin.

Vierailija
8/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että eu kieltää kohta muovikassit. :/

Vierailija
9/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:49"]

Siksi koska

a) minulla on varaa niihin

[/quote]

Juuri tätä vastausta hain! Jos johonkin on jollain varaa, niin eikö se teille muille ole ihan se ja sama. Antaa ihmisten ostaa kalliita haalareita, asuntoja, laukkuja, huiveja, partylite-kynttilöitä jne. JOS HEILLÄ KERRAN ON VARAA!!!! Jollekin se tuo kuitenkin palkan ja sitä myötä ostovoimaa ostaa vaikka niitä Siwan tai Valtsun muovikasseja.