Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäis tänään soittaa turvakotiin.

Vierailija
05.11.2013 |

Pelottaa ja jännittää. Toisaalta tekisi mieli romahtaa mutta pakko jaksaa. Meillä tulossa ehkä ero. Vuosia jatkunut tilanne. Kaikki aina syytäni. Mies riehuu ja huutaa ja minun vikani. MInun pitää miettiä käytöstäni ja pysyä rauhallisena kun toinen huutaa naama punaisena. Olen sairastunut masennukseen. Taistellut pohjalta tähän asti. Mies sanoo toisena päivänä että hyväksyy minut sellaisena kun olen. Toisena päivänä haukkuu hulluksi ja nauraa päälle räkäisesti ja osoittelee minua ivallisesti. Nyt ei olla pariin päivään puhuttu. Odottaa varmaan minulta anteeksipyyntöä ja hänen aneluaan. Korostaa miten hän on paljon enemmän suurituloisempana maksanut kaikesta kuin minä. Minulla on liian huono palkka. Aina tekee numeron siitä miten paljon hän vuodessa saa rahaa...ja ei ole mitään suuria summia. Kaikki häneltä menee. 

Mulla ei ole tällä hetkellä ketään kelle jutella. Pitäisi töistä soittaa turvakotiin. Mies uhkaillut lasten viemisellä. Haluaa vaan tuhota minut kokonaan. Näen sen nyt. Itse halusin vielä nähdä meidät yhdessä mutta jos toinen ei suostu myöntämään vikojaan ja hakemaan apua niin ei taida tulla mitään. Kaikkeni olen yrittänyt jo vuosia. Yksin ei suhdetta saa pidettyä kasassa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vaan, siitä se lähtee.

Vierailija
2/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, olet antanut miehen tuhota itsesi ja lähteminen on ainoa tapa pelastaa itsesi. Turvakodista saat apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 08:02"]

Tsemppiä, olet antanut miehen tuhota itsesi ja lähteminen on ainoa tapa pelastaa itsesi. Turvakodista saat apua!

[/quote]

aika sovittu. Selviääkö tästä? 

Vierailija
4/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesit, että teille tulee ehkä ero. Toivon, että päädytte eroon. Yhdelläkään ihmisellä ei ole oikeutta kohdella sinua noin. Hyvä, että päätit tehdä tilanteelle jotain.

Vierailija
5/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää. Jonkun vuoden päästä viimeistään, hymyilet ja mietit, että miksi et lähtenyt jo aiemmin. Sitten tajuat ottaa kaiken irti siitä, että viimein pääset rakentamaan omaa onnellisuuttasi ja aloittamaan alusta.

Vain sinä voit tehdä itsesi onnelliseksi tässä tilanteessa, tekemällä oikeat päätökset ja pitämällä itsestäsi huolta ja ilmeisesti siihen et miehesi kanssa yhdessä olemalla pysty.

Vuosien päästä voit niin paljon paremmin.

Vierailija
6/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää siitä, ymmärrät että pärjäät paremmin ilman miestä ja kun katkot kaikki siteet miehees..ei oo lasten etu tavata riehuvaa vanhempaa minkään ikäsenä..meillä ei ollu kuvioissa masennusta tms äitillä,vaan isästä tuli juurikin töidensä johdosta alkoholisti ja näin myöhemmin ajateltuna sillä mitä ilmeisimmin oli alkon aiheuttama skitsofrenia koska oli niin hemmetin epäileväinen kaikesta ja sillä sai aina syyn riehua meille lapsille tai äitille. Isäki aina korosti sitä että miten paljon se tienaa,ja sitä piti sitten ylistää ja myötäillä,ettei saanu selkäänsä. terveisin vanhempien eron 13vuotiaana kokenut,nyt jo 28v nainen..paras veto äitiltä ikinä jättää isä. Kyl sie pärjäät ku uskot ittees etkä ukkoos:)

Vierailija
7/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä olo. Hetki kerrallaan yritän jaksaa. Pelkään ihan hirveästi etten selviä tästä. Kaiken lisäksi en tiedä millä aseilla mies hyökkää minua vastaan. En tiedä mitä odotettavissa ja kehen voin luottaa. 

Ap

Vierailija
8/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mitä todennäkösemmin yrittää uskotella sulle ettet pärjää ilman sitä jos romahdat ja lapset otetaan huostaan tai että kukaan muu kuin hän ei huoli sua..onneks suomessa on kuitenkin senverran hyvä sosiaaliturva,että yh:nä pärjää vaikka kolmen lapsen kanssa,kuten meidän äiti teki...ja kävi ite samalla töissä  ja myö normisti koulussa. Muutto toiselle paikkakunnalle oli myös yks ratkaseva tekijä,mikä turvakotiin hakeutumisen ja porukoitten eron jälkeen oli iso askel rauhallisempaan elämään..vaihdat puhelin numerot ym..osoitteet salaiseks. Niin meillä tehtiin,koska oli ihan aihetta pelätä fyysistä väkivaltaa. Ei ollu mitään halua tavata isää, onneks sitä sos.työntekijät ei ikinä vaatinukkaan "isän oikeuteen tavata lasta"-vetoamalla. Äiti etti ensin asunnon vieraalta paikkakunnalta 500km päästä,ilmotti meijät kouluun ja hankki sitte töitä ihtelleen..me muutettiin kertaheitolla pois eikä haitannu yhtään. Mitä ohjeita siä sait sieltä turvakodista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi