Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa...hävettää vieläkin :(

Vierailija
05.11.2013 |

:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun pitkä viesti katosi?

Vierailija
2/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan uudelleen... olin kaupassa enkä ostanut kovin paljon, mutta en olisi osannut arvata mitä ostokset maksaa. kassalla myyjä sanoo 42 euroa. se tuntui kovin kalliilta ja ajattelin että huh huh. näin vähän ruokaa ja noin hintavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännää.

Vierailija
4/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se sano 32 euroo ja mä sanoin jaa, ei tullut sit viiskymppii täyteen. ja se sano no ei tullut. sit maksoin, pakkasin kamat ja menin kotiin.

Vierailija
5/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin sen vähän surullisena ja myyjä vaikutti oudon hyväntuuliselta. menin parin metrin päähän tutkimaan kassakuittiani. siinä luki maitox33. minä ostin vain kolme maitoa!!! menin valittamaan myyjälle mutta tämä oli keskittynyt toiseen asiakkaaseen joka halusi kalan tarjoushintaan kuin mainoksessa ja hyllyssä mutta kassan skanneri sanoo kalliimpaa hintaa.

Vierailija
6/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten myyjä huusi jonkun toisen paikalle joka laittoi koneeseen kalan tarjoushinnan. sitten sanoin uudelleen että hei mä ostin kolme maitoa ja kuitissa lukee 33. myyjä sanoi "näppäilin väärin" eikä katsonut minuun, ei pahoitellut, ei mitään. sain rahat takaisin.
ai että mua hävettää kun purematta nielin sen 42 euroa!!! olis pitänyt heti sanoa että eikä ole!!!
tuntuu että se myyjä yritti huijata mua :( yrittiköhän? ajatteliko, että tuolta vedän 20€ ylimääräistä?

Vierailija
7/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan just näin ajatteli, katto sua ja mietti että helppo nakki nytpä vedätän oikein kunnolla.

Vierailija
8/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä musta tuntuukin :(

Vierailija
9/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tapahtui se myymälävarkaus. Kaupassahan on ilmoitus, että poliisi kutsutaan paikalle jokaisessa myymälävarkaustapauksessa. Miksi et kutsunut? Kyllä se varkaus tapahtuu niinkin päin, että kauppias varastaa

Vierailija
10/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 01:34"]no sitten myyjä huusi jonkun toisen paikalle joka laittoi koneeseen kalan tarjoushinnan. sitten sanoin uudelleen että hei mä ostin kolme maitoa ja kuitissa lukee 33. myyjä sanoi "näppäilin väärin" eikä katsonut minuun, ei pahoitellut, ei mitään. sain rahat takaisin. ai että mua hävettää kun purematta nielin sen 42 euroa!!! olis pitänyt heti sanoa että eikä ole!!! tuntuu että se myyjä yritti huijata mua :( yrittiköhän? ajatteliko, että tuolta vedän 20€ ylimääräistä?[/quote]

Ei se yrittänyt huijata, oli vaan huolimaton. Myyjä ei olis voinut ottaa itselleen sitä kahtakymppiä; se olis näkynyt miinuksena hänen kohdallaan kassojen laskennassa. Jos myyjä olisi antanut sulle vaihtorahasta liian vähän takaisin, silloin hän olisi ehkä saattanut yrittää ottaa ylimääräiset rahat itselleen. Yleensä näissäkin tapauksissa on kyse huolimattomuudesta / virheestä. Sattuu niitä toisinkin päin, kassa saattaa antaa rahasta liikaa takaisin.

Tosi tökeröä kuitenkin jos ei edes pahoitellut tapahtunutta! :/ Ei sun tarvitse hävetä, ihan hyvinhän sä toimit kun tarkastit kuitin samantien ja sait asian korjattua. :)

Vierailija
11/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 07:48"]

Tässähän tapahtui se myymälävarkaus. Kaupassahan on ilmoitus, että poliisi kutsutaan paikalle jokaisessa myymälävarkaustapauksessa. Miksi et kutsunut? Kyllä se varkaus tapahtuu niinkin päin, että kauppias varastaa

[/quote]Joskus tekisi mieli soittaa poliisit paikalle kun nuo perkeleen pullonpalautusautomaatit varastaa minulta. Yhden varastetun pullon vuoksi ei jaksa lähetä jonottaamaan infoon.

Vierailija
12/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 07:59"]

Ei se yrittänyt huijata, oli vaan huolimaton. Myyjä ei olis voinut ottaa itselleen sitä kahtakymppiä; se olis näkynyt miinuksena hänen kohdallaan kassojen laskennassa. Jos myyjä olisi antanut sulle vaihtorahasta liian vähän takaisin, silloin hän olisi ehkä saattanut yrittää ottaa ylimääräiset rahat itselleen. Yleensä näissäkin tapauksissa on kyse huolimattomuudesta / virheestä. Sattuu niitä toisinkin päin, kassa saattaa antaa rahasta liikaa takaisin.

Tosi tökeröä kuitenkin jos ei edes pahoitellut tapahtunutta! :/ Ei sun tarvitse hävetä, ihan hyvinhän sä toimit kun tarkastit kuitin samantien ja sait asian korjattua. :)

[/quote]Mitä jos tapahtuisi toisin päin, eli asiakas veisi kassan ohi 33 maitoa ja maksaisi vain kolme? Selviäisikö kiinnijäänin jälkeen sillä että vain maksaisi vittuuntunut ilme naamallaan ne maksamatta jääneet 30 maitoa?

Vierailija
13/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 07:59"]Myyjä ei olis voinut ottaa itselleen sitä kahtakymppiä; se olis näkynyt miinuksena hänen kohdallaan kassojen laskennassa.

[/quote]Olisihan voinut, juuri vastahan joku jäi kiinni kun oli tehnyt täällaista vuosia. Eli löi kassaan 3 maidon sijaan vaikka just 33 ja kun asiakas oli menny eikä huomannut virhettä, niin miinusti kassasta 30 maitoa ja pisti rahat taskuun. Virallisesti hän oli siis palauttanut rahan asiakkaalle, kassa piti kutinsa, samoin inventaario, rikoksen kohde oli asiakas.

Vierailija
14/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla on yksi kauppa pitää tarjoukset tarkistaa kuitista. Kerran viikossa on jotain korjattavaa. Eli siinä kaupassa ei mene tarjoushinnat kassalle asti. Olen antanut palautetta ja siitä puhutaan pihoilla. Kauppiaalla ei näytä olevan mitään intressejä parantaa kaupan hinnoittelua. 

Tarkistan kuitin pakatessa ja annan palautteen heti, vaikka toiset joutuvat odottamaan. Pyrin tietysti välttämääån sitä kauppaa.

Vierailija
15/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä asiakkaan, joka hilaa kassan ohi 33 maitotölkkiä. Etenkin, jos ne ovat puolentoista litran tölkkejä. :D

Myyjän olisi ehdottomasti pitänyt pahoitella virhettään.

Vierailija
16/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä huijarimyyjä!!!!!!22

Vierailija
17/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 07:59"]Myyjä ei olis voinut ottaa itselleen sitä kahtakymppiä; se olis näkynyt miinuksena hänen kohdallaan kassojen laskennassa.

[/quote]Olisihan voinut, juuri vastahan joku jäi kiinni kun oli tehnyt täällaista vuosia. Eli löi kassaan 3 maidon sijaan vaikka just 33 ja kun asiakas oli menny eikä huomannut virhettä, niin miinusti kassasta 30 maitoa ja pisti rahat taskuun. Virallisesti hän oli siis palauttanut rahan asiakkaalle, kassa piti kutinsa, samoin inventaario, rikoksen kohde oli asiakas.

[/quote]

Siksi palautuskuittiin pitää aina rustata nimmari ja jos on käyttänyt bonuskorttia niin sieltäkin poistetaan ylimääräiset pisteet. Mutta voihan kassa tietysti väärentää nimmarin ja toivoa ettei asiakas huomaa kuittivirhettä.

Voiskos niin  tehdä että ostaa oikeasti 33 maitoa ja menee sitten infoon sanomaan että on ostanut vain 3.

Vierailija
18/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vähän aikaa sitten joku miljonäärikauppias kertoi lehdessä miten tahallaan väärin punnitut vihannekset käsitellään heillä petoksina. 33 maitopurkkia on aika iso virhe... petos mikä petos ja poliisit paikalle.

Vierailija
19/26 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
20/26 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene enää ikinä tuon myyjän kassalle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi