Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto

Vierailija
14.09.2020 |

Siis haluaisin tietää mistä kaikkialta pitää nuolla ja mistä imeä, sekä sen, onko se tärkeää että tekee kädellä samaan tahtiin kuin suu..ja pitääkö usein vaihtaa paikkaa tai tahtia. Nyt on miehillä tilaisuus sano mikä on parasta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terska huulten väliin, imua kehiin ja kieli työstää aktiivisesti terskan ja esinahan välistä uraa. Jäljittelet panoliikkeitä välillä, mutta eniten tuota imua ja terskan kiusaamista. Välillä kannattaa kokeilla kuinka syvälle tohdit päästää kalun suuhusi, ilman että alkaa tulla yökkäysrefleksiä. Se Terskan käsittely on kuitenkin ihan tärkein juttu ja laukaisee miehet helpoiten. 

Vierailija
2/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon lisään vielä että itse pidän myös että välillä syvällekkin ottaessa käsi runkkaa suun jatkona kullia, saa tulla niin ylös asti että terska tulee suusta vaikka kokonaan ulos ja sitten taas syvyyksiin. Ja jos itse olen seisaaltaan, niin jo näyttääkin tosi hyvälle, että välillä vaimo vaan nuolee kullin vartta ja kasseja silleen, että seisova kalu on siinä kasvojen päällä. Käsillään yleensä pitää mua pakaroista silloin kiinni. Välillä voi puristaa kullia ihan juuresta ja nuoleskella samalla, saa penisrengas efektiä aikaiseksi. Samalla runkatessa käsi tekee mielellään pyörivää liikettä...Vaihtelua mahdollisimman paljon, siitä ainakin itse tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan sivuista ja reunasta tuntuu parhaalta nuolla. Syvälle nieluun työntyminen tuntuu hyvältä, kun nainen itse sen tekee omaan tahtiinsa. Myös kullin nussiminen suulla tekee höpöä. Samalla sitten voi hyväillä kasseja ja kiveksiä, välilihaa ja peppureikääkin sormilla, myös nuollen välillä.

Sitten jos haluaa tarjota visuaalista puolta niin otat suihin mies seisaaltaan ja itse kontillaan edessä tai muuten varmistat näkyvyyden ja katsot miestä silmiin samalla koko ajan. Silloin on hyvä välillä nuolla vartta ja kiveksiä ja jos pystyy, ottaa koko kulli kurkkuun.

Vierailija
4/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis suun ja käden mennä yhtätahtia, siis ylös alas, vai voiko mennä ikäänkuin erisuuntiin?

Vierailija
5/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä yhtä tahtia, jolloin tunne on vähän kuin syvälle kurkkuun nussimisessa tai sitten vaikka terskaa imeskellen ja samalla vartta runkaten.

Vierailija
6/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hiukan vaikea kysymys, mutta kuinka kovaa pitää imeä, ja pitääkö sen imun olla päällä kokoajan?

Mies ei kerro vaikka kyselen kaikkea..

Vierailija
7/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielellä välillä varren alaosasta ylöspäin ja myös huulilla. Älä ota suihin koko ajan vaan runkkaa välillä ja muista hyväillä kiveksiä samalla ja reisien sisäpintaa. Ja jos mahdollista hyväile pakaroita ja liu uta sormea pakaroiden välissä ja voisit vaikka sormettaa hieman peräaukkoa edellyttäen että on vähintäänkin suihkun mutta mieluusti saunan puhdas. Peniksen se pää ja sen alaosa jossa on se "halkeama" niin siinä on se miehen klitoris ;) Tässä alkaa ihan seistä tönöttää kalu housuissani.

Vierailija
8/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään kun välillä vaan imu on päällä. Laukeamisen jälkeen pitkä imu on nautinnollista kun on vaan pelkkä terska suussa. Imetään ns. kuiviin. Itsellä on joku reaktio et rupeen tekemään panoliikkeitä naiseni suuhun kun laukeaminen on lähellä. Naiseni tietää siitä varata happea ja tulevaan nieleskelyyn.

Vierailija
9/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kumpa saisin pian alkaa toteuttamaan; haluja on ja teen ihan kaiken mitä olette opettaneet.

Vierailija
10/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse käsiä avuksi ollenkaan. Monet miehet pitävät siitä että naisen kädet on kahlittu selän taakse ja sitten nainen polviltaan ottaa mieheltä suihin niin että mies pitää naisen ponnarista samalla kiinni. Ponnarista voi myös "pysäyttää" toiminnon laukeamishetkellä niin että kulli on mahdollisimman syvällä kurkussa. Näin nainen ei voi kuin niellä lastin.

Vierailija
11/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä halua olla täysin hallittavissa... mutta voin niellä, olen sen ennenkin tehnyt, vaikkei se ole niinkään ihanaa.  Ei hän niin nielemisen perään olekkaan. Mies ei ole koskaan ollut suihinoton perään... ja siksipä minä just haluankin sitä. En tajua miksei hän voi sano mistä tykkää. Seksielämä muutoin loistavaa jasaan monasti päivittäin. Seksiä jokapäivä..Mutta kunhan aurinko laskee ja kynttilät verannalla palaa, alan kyllä ns. " töihin". Parast se onkin verannan sohvalla  tai seisten ja kynttilän loisteessa. Parit kylmät valkkarit alle! Ja joo se ponnari kuitenkin kiinni...varmuudeksi.

Vierailija
12/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse käsiä avuksi ollenkaan. Monet miehet pitävät siitä että naisen kädet on kahlittu selän taakse ja sitten nainen polviltaan ottaa mieheltä suihin niin että mies pitää naisen ponnarista samalla kiinni. Ponnarista voi myös "pysäyttää" toiminnon laukeamishetkellä niin että kulli on mahdollisimman syvällä kurkussa. Näin nainen ei voi kuin niellä lastin.

Tuo on tavallaan kiihoittavaa, vaikken pidäkkään kontrollista sillai...mutta kuulosta kyllä upeelta sillai.

Vierailija
13/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tilanteesta riippuu tuo. Yhden parhaimmista suihinotoista olen saanut yhden yön naiselta, joka aamulla imi aivan uskomattoman voimakkaasti minut uudelleen kovaksi. Samaan aikaan melkein sattui jo, mutta olin sen hetken totaalisesti hänen "hallinnassaan". Vaikea selittää :D Aina se hyvältä tuntuu, esim huulien liikuttelu kalun vartta pitkin sivulta, nuoleminen alhaalta päin... pikkuhilkaa suuhun. Sylkeä kannattaa käyttää paljon ettei satu. Kädellä puristaa tai vempata samaan aikaan kalua kun imee. Sinne ihan poskeen ottaminen tuntuu itsestä taivaalliselle, ei kurkkuun imemistä pelkästään.

Oliko yhtään apua Ap:lle tai kellekään näistä? Omia mieltymyksiäni tähän pikaisesti heitin.

Vierailija
14/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta saan tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme