Mitä herkkuja teillä on kotona ja pystytkö vastustamaan niitä?
Meillä on:
10 ja puoli suklaalevyä
8 tuplaa
4 karkkipussia
2 tobleronea
12 kinderpatukkaa
24 tölkkiä kokista
6 tölkkiä jaffaa
4 tölkkiä sitruunalimonadia
2 pss sipsiä
3 rasiaa doris-keksejä
1 paketti jaffakeksejä
Nämä ovat olleet jo hyvän aikaa. Teinit välillä käyvät verottamassa. Itse en syö kuin korkeintaan rivin suklaata kuussa.
Kommentit (22)
Yks suklaalevy. On mennyt iltaan mennessä. Mikään ei säily.
30 suklaalevyä
20 pussia lakua
25 tölkkiä cocista
15 sipsipussia
1 suklaakakku
1 mansikkakakku
10 suklaaleivosta
3 pakettia jäätelöä
Hyvin pystyn vastustamaan. Syön kerran vuodessa puolikkaan palan suklaata, sen enempää en pysty, tulee paha olo. Limua juon desin verran vuodessa ja jäätelöä yhden lusikallisen 3 kk välein.
Ei ole mitään herkkuja kotona, koska söisin kaiken pois.
Mehujäitä on pakastimessa, kun niistä en tykkää.
Pystynkö vastustamaan? En ole mikään kaksivuotias.
Meillä on ollut kaapissa viikkotolkulla avattu sipsipussi ja avattu suklaalevy. Lisäksi avaamaton pussi kiinalaisia katkarapulastuja. Muita herkkuja ei taida nyt olla. Ai niin, pakastimessa jäätelöä. Yhden puikon aion syödä tänään.
Millainen ihminen ei pysty pitämään kaapissa herkkuja?
Meillä on aina sipsejä, limua, suklaata ja karkkia. Monesti sipsit vanhenee kun kukaan ei syö niitä. Meillä menee vähemmän herkkuja mitä enemmän niitä on. Mutta varalla pitää olla jos joskus tekee mieli. Sitten otan yhden palan suklaata ja mies toisen ja loppujen lopuksi pölyttyy koko levy. Limuissa sama homma. Viikonloppuna ostetaan iso pullo, josta juodaan vähän, maanantaina menee loput lavuaariin. Pakkanen täynnä pakastepizzoja. En tiedä miksi raahaan herkkuja kaupasta mitä kukaan ei juurikaan syö.
Miksi ap:llä on tuollaisia määriä roskaa kaapissaan?
Italialaisia sitruunatäytekeksejä. Syön yhden viikossa, paketti kestää 3 kk.
Vajaa karkkipussi ja yksi Kismet. Mulle riittää muutama karkki kerrallaan ja säilyvät kyllä kaapissa, ainoastaan joskus PMS:n aikaan tulee sorruttua ylilyönteihin (ei kuitenkaan joka kuukausi).
Noin 25-30 pulloa erilaisia single malt viskejä.
Otan paukun tai kaksi keskimäärin kuukauden tai parin välein.
Suklaalevy kestää max 2 päivää, kaikki kyllä menee joten parempi ettei ole mitään jemmassa : p
Alkoholia meillä on kyllä pullotolkulla ja ne säilyy (lasketaanko ne herkuiksi?) mutta itse olen todennut olevani niin paha sokeriaddikti, että on parasta kun en pidä sokeriherkkuja kaapissa. Kyllä avaamaton karkkipussi tai suklaalevy jonkin aikaa säilyy, mutta kun sen avaa niin se on sitten vähintään kolmen päivän sisään syöty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:llä on tuollaisia määriä roskaa kaapissaan?
Meillä elelee pari hoikkaa teiniä jotka eivät laihduta tai noudata mitään vhh pätkäpaastoja tai muitakaan kitufieettejä.
Sipsii, Kolaa, Lakuu, karkkii, erilaisia suklaapatukoita, pakasteleivonnaisia ja pullia...
Syön joka päivä yhden aikaan 3kpl erilaista pullaa/wiinerii tai leivonnaista. Maitoa kyytipojaksi. Illalla seitsemän aikaan syön 6 lakua ja kolme sukalaapatukkaa. Yhdeksältä jotain herkkua.
Ei mitään koska en voi vastustaa. Kaikki makea huutelee jos sellaisia on ja mulla on hyvä kuulo.
Maapähkinöitä, parapähkinöitä, rusinoita ja erilaisia muita kuivattuja hedelmiä löytyy. Sokeria, kaakaojauhoja, kookoshiutaleita ja hunajaa on. Ei mitään ongelmia saada säilymään. Makeisia ja makeita virvoitusjuomia ei osteta eikä käytetä.
Itse leivotaan marja-ja hedelmäpiirakoita sun muita ja ne tulevat syödyiksi 2-3 päivässä, ei kerralla.
Jotain 60 pulloa tiukkoja viinoja. Osa ollut vuosiakin, sillä ei niitä kaikkia nyt heti pidä juotaman.
M 45
Tämä on ihan mahtavaa. Kun kysytään taloudellista tilannetta, on av-mammalla miljoonaomaisuus ja vähintään sadantonnin vuositulot. Kun kysytään herkuista, niitä hillotaan kaapissa kymmeniä ellei satoja kiloja, ihme ettei ole hankittu vuokravarastoa niitä varten ja niitä luonnollisesti syödään noin 60 grammaa viikossa tai kuukaudessa.
Niin ja pakkasessa on pullaa ja jäätelöä