Nainen, osaatko selittää miksi on maksumies vaan ei maksunaista?
Kommentit (11)
Siitä että sinä reppana kustannat kaiken reikää saadaksesi. Kyllä me naiset nauretaan makeasti!
Vierailija kirjoitti:
On maksullisia naisia
Tämä saattaa tosiaan olla se naisten versio.
Taas saamapuolella monellakin tapaa. Rahaa ja seksiä.
Koska mä ah niin voimaannun siitä kun mies SAA maksaa ekan kahvin.
Koska maksumiehet on kuumia ja niitä sammuttelemaan tarvitaan palomiehiä. Palonainen ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska maksumiehet on kuumia ja niitä sammuttelemaan tarvitaan palomiehiä. Palonainen ei riitä.
Entäs vihamiehet? Ne ei tykkää sinusta. At all.
Totta, hyvä huomio aloittajalta! Tuo kertoo juuri siitä, miten miehet ovat jo ammoisina aikoina joutuneet maksamaan kaiken, ja se on naisten syytä. Naiset ihan silkkaa ilkeyttään ja kierouttaan juonivat asian niin, että heillä ei voinut olla varallisuutta tai omaa rahaa, mistä nerokkaana seurauksena mies joutui aina maksamaan kaiken. Kovin kieroa naisilta. Reilumpaa olisi ollut, kun naiset olisivat reilusti vaan itsekin omistaneet jotain. Miehillehän se olisi tietenkin käynyt, mutta naiset silkkaa ahneuttaan tyrkkäsivät kaikki rahat miehille välttyäkseen maksajan osasta.
Vierailija kirjoitti:
On maksullisia naisia
Joille maksumiehet maksavat. Loogista.
En osaa selittää. Kuitenkin esim viimeisen poikakaverin laitoin ulkoruokintaan, koska oletti minun maksavan hänen elämisensä. Näitä on ollut kavereillakin. Ehkä naiset eivät tarvitse parisuhdetta niin kipeästi, että suostuisivat elättämään miehen?
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää. Kuitenkin esim viimeisen poikakaverin laitoin ulkoruokintaan, koska oletti minun maksavan hänen elämisensä. Näitä on ollut kavereillakin. Ehkä naiset eivät tarvitse parisuhdetta niin kipeästi, että suostuisivat elättämään miehen?
Tai ehkä naiset ovat vain itsekkäämpiä.
Olet niitä joka valittaa aina ja kaikkialla sukupuolettomista nimikkeistä paitsi nyt kun keksit mielestäsi jotain nokkelaa.