Voiko perutun lähestymiskieltohakemuksen jälkeen uuden hakemuksen? Jos vastapuoli ei jätäkkään rauhaan vaan jatkaa seuraamista?
Kommentit (8)
Mies seurasi suhteen päätyttyä yli 2vuotta ja tein lähestymiskieltohakemuksen. Ilmeisesti se sai ajattelemaan että teki väärin ja viranomaisten kautta sain selville että ei aio enää lähestyä minua ja siitä on mustaa valkoisella. Luotin sitten tähän tietoon ja peruin hakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mies seurasi suhteen päätyttyä yli 2vuotta ja tein lähestymiskieltohakemuksen. Ilmeisesti se sai ajattelemaan että teki väärin ja viranomaisten kautta sain selville että ei aio enää lähestyä minua ja siitä on mustaa valkoisella. Luotin sitten tähän tietoon ja peruin hakemuksen.
Oletko siis ap? Mitä kautta kävi ilmi, että tilanne olisi muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ap? Mitä kautta kävi ilmi, että tilanne olisi muuttunut?
Koska mies oli tiedon saatuaan laittanut viestiä käräjäoikeuteen jossa kertoi lopettavansa yhteydenotot minuun ja pahoitteli tapahtunutta. Minä sain taas tuon tiedon oikeusavusta kautta. Ap
Uuden lähestymiskieltohakemuksen voi jättää vaikka heti kun edellinen hakemus on käsitelty tai rauennut. Mikään laki ei estä tehtailemasta uusia ja uusia hakemuksia loputtomiin. Ainoa seuraamus tällaisesta kiusanteosta on, että hakemuksen jättäjä voidaan velvoittaa maksamaan myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut, jos hakemus on selvästi perusteeton.
No se oliki ihana mies taas vähän aikaa ja peruin sen ekax
Miksi ylipäätään peruit? Harva häirikkö jättää rauhaan vaikka kuinka vakuuttelee muuttuvansa.
Ajattelin että kun kuitenkin myönsi tavoitelleensa minua. Ja kertoi tämän käräjäoikeuteen. Luulen että ei aio enää lähestyä. Ap
Kerro hieman taustaa tapauksellesi.