Pukumiehet vs poliisimiehet.Kummat kiihottaa enemmän?
Mä tein testin ja mulla oli pukumiehet.Sen huomaa valitettavan usein että sukat, jos niitä on jalassa tippuu alaspäin.Poliisimiehet on pelottavampia.Ne voi vaikka sanoa vaikka mitä.Ties vaikka panisivat myöhemmin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 10:19"]
No, sanotaan nyt niin että yhdenkään "pukumiehen" en ole kuullut valittelevan että elämä on paskaa ja mihinkään ei ole varaa. Enkä myöskään ole kovin viehättynyt JOIDENKIN duunereiden tyylistä käsitellä naisia ja käyttää alkoholia.
Poikkeuksia on totta kai aina.
[/quote]
No tähänkin voin sanoa, että todellakin olen pukumiehien kuullut valittavat ja olevan kaikkea muuta kuin "kiihoittavia". Tosin näitäkin miehiä on paljon eri lähtöön, olen 20 "pukumiesten" kanssa vietetyn työvuoden aikana nähnyt heitä joka lähtöön. Siis aivan joka lähtöön. En voi edes sanoa mikä on "tyypillinen pukumies".
Pukumies ilman muuta! Sen verran on poliisista kokemusta että sellainen karkea machoilu ei ole mun juttu. Monilla alkoholiongelmia yms mielenterveys- tai itsetuntoongelmia (tehtävästä johtuvia)
Itse olen pukumies, enkä koe olevani sen enempää tai vähempää seksuaalinen, kuin olisin ilman pukua. Satun nyt vain olemaan sellaisessa työssä, jossa pidetään pukua.
Pukumies. Poliiseista tulee mieleen sellainen vähän yksinkertainen mies. Ehkä jenkkileffojen syy.
Ja joskus tulee mieleen, että ehkä duunari katsoo toisia jo tiettyjen ennakkoluuljen perusteella, että tuo on tuollainen ja tuollainen. Sillä ainakin tässä maassa itseriittoisuuteen riittää jo se, että on tyytyväinen elämäänsä (oli sitten duunari tai ei).
Ja mistä teen nämä päätelmäni? No siitä, kun alaisenani on paljon duunareita ja heidän kanssaan on vietetty aikaa lapsesta saakka. Puku-ihmisiä sitten olen alkanut tuntea opiskelujen myötä ja myöhemmin työelämässä ja vapaa-ajallakin.
Asenne on se, mikä ratkaisee.