Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erikoinen, kaunis nimi tytölle?
03.11.2013 |
Olisiko ehdotuksia? Mielellään M-kirjaimella alkava ja ei kovin pitkä nimi hakusessa...
Kommentit (159)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitja (vai onko sittenkin pojan nimi..?)
Meea
Maj
Mei
Maisa
Molly
Melissa
Myy/My
Maret
Mimosa
Millie
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miriam, Mina, Mena, Myrna, Melissa, Melina, Malena, Mea...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
milja, martina, maisa, maiju, milka?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Molli tarkoittaa suomeksi pehmeää. :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:25"]
Tuttavan nimi on Molli. Makuasia, onko kaunis.
[/quote]
No ei tämä kyllä ole edes makuasia. Molli, kas kun ei Duuri! Tai miksei Mölli?
[/quote]
Alue: Aihe vapaa
Milla ja Magda ovat kauniita. Jälkimmäinen ei tosin oikein sovi suomalaiseen suuhun.
Margareta? Toivottavasti Margit tulee myös jossain vaiheessa takaisin muotiin, on mielestäni hyvinkin nätti nimi.