Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eih! Mitäköhän talon mummot tästä tykkää: pesutuvasta

Vierailija
03.11.2013 |

Käydessäni tänään pesutuvassa huomasin, että olin merkinnyt pykkitupavaraukseni väärälle päivälle. Perjantaina käytin talonyhtiön konetta 4h ja lauantaille olin sen merkannut. Ihan varmasti joku on huomannut ja tarkkaillut, kun olen perjantaina siellä tuvassa juossut ja ahkeroinut ilman ajanvarausta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne mummot ei vielä ole tulleet ovelle jäkättämään tai kirjoitelleet vihamielisiä viestejä vieraskirjaan, niin luulen että tuo on mennyt niiltä ohi. Kyllä se palaute olisi tullut heti.

Vierailija
2/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Siis varauskirjaan, ei vieraskirjaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraapa paikallislehden tekstaripalstaa, viimestään loppuviikosta tunnistat itsesi sieltä :D

Vierailija
4/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kuule ole iästä kiinni. Meidän mummo, 77v, meni pesutupaan 10 min ennen oman aikansa alkua (päivän ensimmäinen), niin pesutuvan yläpuolella asuva noin hätäseen 30v nainen oli siitä hänelle huomauttanut, että pitäisi pitää niistä ajoista kiinni... Sama nainen on ihmetellyt miksi mummoni pesee pyykkiä kerran viikossa, miten voi yhdelle ihmiselle tulla koneelinen pyykkiä viikossa. Mummo on ihan että wooooot?

Vierailija
5/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko jollain muulla ollut pe vuoro? jos ei, niin en usko että mitään vahinkoa on tapahtunut :)

Vierailija
6/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:59"]

Voi ei kuule ole iästä kiinni. Meidän mummo, 77v, meni pesutupaan 10 min ennen oman aikansa alkua (päivän ensimmäinen), niin pesutuvan yläpuolella asuva noin hätäseen 30v nainen oli siitä hänelle huomauttanut, että pitäisi pitää niistä ajoista kiinni... Sama nainen on ihmetellyt miksi mummoni pesee pyykkiä kerran viikossa, miten voi yhdelle ihmiselle tulla koneelinen pyykkiä viikossa. Mummo on ihan että wooooot?

[/quote]

mitä ihmettä? outo nainen kyllä. itselle tulee koneellinen joka toinen päivä ja yksin asun!

Vierailija
7/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mummo voi olla vaikka olisi 18v.

Vierailija
8/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

surku, jos joku mummo nyt pakahtui kiukkuunsa ja heitti veivinsä sinun takiasi :(

Vierailija
9/9 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulle tuli joku talon kiintiökyylä märisemään kun olin kehdannut varata pyykkivuoron sunnuntaiksi. Enpä ollut huomannut että jossain voisi olla moinen sääntö voimassa, ettei pyhäpäivinä saa pyykkiä pestä keskellä päivää. Oli siinä varauslistassa kyllä muitakin varauksia samalle päivälle, taisi rouva mielensäpahoittaja vain haluta näyttää uudelle asukkaalle että mistä se kana oikein kusee kun tässä talossa majaa pidetään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä