Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuraiset vaatteet, eikö muita ota päähän?

Vierailija
03.11.2013 |

Kun ei tule se talvi ja lumi, jatkuvasti pitää pestä lasten ulkovaatteita, aargh. Ja kun on kouluikäisiäkin, ei kuravaatteet pelasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ihanko yllätyksenä tuli syksy... ettei koskaa aiemmin ole tullut! :)

Jos teidän kouluikäiset kuraa itsensä, niin mikäänhän ei estä käyttämästä kuravaatteita koulun jälkeisessä ulkoilussa.

Vierailija
2/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. tässä kouluikäisellekin sopiva vaatetus. Onko muuten tyttöjä vai poikia sinulla nuo, joiden vaatteet ei pysy puhtaana?

http://www.rukka.com/files/rain/products/1706/70055-708r_662_70056-708r_662_70065-708r_662_web-2__large.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tuo kurakausi on aluillaan, ainakin etelä-suomessa. Useimminhan tuo lumi on tullut marras-joulukuun vaihteessa aikaisintaan. 

mä oon pyrkiny valtisemaan vaatteita jotka on valmiiksi pääosin kuran värisiä niin pelkkä huuhtelu riittää puhtaanapitoon.

Vierailija
4/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä joka kerta pesekään niitä. Pistän vaan kuivumaan ja saa pitää ainakin muutaman päivän samoja kuraisia housuja - mitä järkeä pestä joka päivä, kun ovat heti kurassa kumminkin. Hiekka rapisee pois kuivatessa.

Niin, itse en ole hermostunut vielä yhtään, vastahan tämä alkoi. Yleensä pk-seudulla kurakausi kestää monta kuukautta.

Vierailija
5/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jatkuu kurakausi vielä  pitkään. Ihanaa, kun ei ole kylmää ja liukasta.

Meillä on pesukone ja tarpeeksi vaatteita kaikilla perheenjäsenillä.

Vierailija
6/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt yhdet housun ja takin pitää siistissä kunnossa, niin pääsee tarvittaessa ihmisten ilmoille lähtemään... pihalle voi laittaa valmiiksi kuraiset.

Meillä tarhaikäisellä pesukone käy perjantai-iltaisin ja taas on seuraavaa viikkoa varten puhdasta kampetta. Nyt perjantaina laitoin sinne kengätkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi