Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tuntemattomaan?

Vierailija
03.11.2013 |

Oletteko koskaan ihastuneet henkilöön, jonka kanssa olette jutelleet vain yhdesti, pitkään kylläkin?

Tunnen olevani jotenkin ihan sairas. En ole nähnyt häntä sen jälkeen ja tästä juttelukerrasta on aikaa jo 10 kuukautta. Aina välillä hän vaan tulee mieleen ja ajatus ettei koskaan törmää tuntuu murskaavalle. Tiedän, etten ole ehkä oikeasti ihastunut häneen, vaan luontevaan jutteluun ja turvallisuuden tunteeseen jonka hän minulle toi. Plus sitten tietenkin omiin haaveisiini. Hän vaan vaikutti ihanalle ja ymmärtäväiselle miehelle, joka tuli juuri oikealla hetkellä. Olen aina varpaillani paikoissa joissa häneen voisin törmätä, mutta kertaakaan en kuitenkaan törmää.

Olen vielä lisäksi parisuhteessa ja järkeillyt ettei tällaisen ihastuksen vuoksi kannata erota. Olen ajatellut niin pitkälle, että jos joskus kävisi jostain muusta syystä niin että eroan niin en varmasti alkaisi uuteen suhteeseen kun vain tuon miehen kanssa, jos hänet vaan löytäisin. Miksi aikuiselle naiselle käy näin ja mitä tämä oikein on? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ihastunut sellaiseenkin, jonka kanssa en ole ikinä vaihtanut sanaakaan :D

Vierailija
2/4 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, mitä tarvetta / haavetta sinussa tuo ihastuminen ruokkii. Olethan ihastunut mielikuvaan et ihmiseen. Mielikuva tuosta ihmisestä on kuukausien aikana romantisoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, mitä tarvetta / haavetta sinussa tuo ihastuminen ruokkii. Olethan ihastunut mielikuvaan et ihmiseen. Mielikuva tuosta ihmisestä on kuukausien aikana romantisoitunut.

Vierailija
4/4 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:51"]

[/quote]

Turvallisuuden tunnetta, sitä että toinen kuuntelee ja ei jätä kommentoimatta huoliani, tukee, lohduttaa ja on kärsivällinen. Oma miehenikin on kyllä tukenani, mutta eri tavalla. Olen vaikeassa tilanteessa elämässäni, paljon on vielä ratkaisematta ja juuri sitä tukijaa ja ymmärtäjää olen kaivannut, jota tuo mies tarjosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän