Kannattaako itsepalvelukirpparille viedä merkkivaatteita.
Meinasin laittaa ilman hälytyintä Tommy Holfigerin kauluspaitoja ja Gantin paitoja 3e /kpl. Adidaksen kylpytakissa meinasin saada 5e.
Nyysitäänkö nuo jos on ilman hälytyintä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Nyysitään.
Eli hälyt on laitettava?
Riippunee kirpparista... Mutta onhan tuo vaivattomampaa kuin myydä niitä itse netissä tai missään muuallakaan... Yksivaihtoehto saattaisi olla Emmy tai Rekki ja mitä näitä palvelimia onkaan, jotka hoitavat myynnin puolestasi, "nettikauppassaan" kun lähetät/ toimitat vaatteesi heille. (Ovat kyllä myös melko tarkkoja siitä, miä ottavat myyntiin ja minkä hylkäävät) ja toki ottavat myynneistä oman osansa.
Vierailija kirjoitti:
Riippunee kirpparista... Mutta onhan tuo vaivattomampaa kuin myydä niitä itse netissä tai missään muuallakaan... Yksivaihtoehto saattaisi olla Emmy tai Rekki ja mitä näitä palvelimia onkaan, jotka hoitavat myynnin puolestasi, "nettikauppassaan" kun lähetät/ toimitat vaatteesi heille. (Ovat kyllä myös melko tarkkoja siitä, miä ottavat myyntiin ja minkä hylkäävät) ja toki ottavat myynneistä oman osansa.
Olen kyllästynyt kuvaamaan nettiin tavaraa. Gantin paidasta olisi pitänyt ottaa joka napinläbestäkin lisäkuvat. Vittuunnuin ja otin kuvan pois netistä.
Pitääpä tutustua rekkiin ja Emmyyn.
!!!!
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/