Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin auttaa köyhää lapsiperhettä jouluna. Miten?

Vierailija
03.11.2013 |

Ei ole itsellänikään paljon rahaa, mutta silti haluaisin auttaa. Lähinnä ajattelin jotain meidän pojan vanhoja leluja/pelejä voisin antaa. Siis haluaisin varmistua siitä, että antamani tavara menisi todella tarpeeseen. Vai huoliiko köyhätkin vain uusia tavaroita.

Onko mitään mahdollisuutta auttaa näin konkreettisesti?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:15"]

Ap  taitaa tarkoittaa ihan tuntematonta köyhää perhettä. Voisit kysyä vaikka paikkakuntasi seurakunnalta? Eikös he avusta köyhiä, sieltä voisit saada lisätietoa. Kiva idea ap ja luulisin, että todella köyhille riittää käytettykin tavara, kunhan jotain saavat.VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei kuule mieltä lämmitä vanhat lelut joululahjaksi,älä vain anna vanhoja leluja ole niin kiltti äläkä tuota pahaa mieltä lapsille ja äidille. Ainakaan viisivuotiaasta ylöspäin et anna vanhaa! minä olen ollut köyhä ja ihmiset tuovat vanhoja leluja jopa rikkinäisiä lapsilleni joululahjaksi siis niin että minun piti muka paketoida ne niin että ne olisivat niinkuin minulta annettu. Kuule kaikki suomen lapset hämmästyy ja tulee huoli vanhemmista jos ne antaa jotain lahjaksi mikä näyttää vanhalta ja ei edes kiinnostavalta. Kavereillakin on ja mainokset on täynnä kaikkea joten he tietävät odottaa samaa kuin keskiverto perhekin.ei olla afrikassa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:15"]

Ap  taitaa tarkoittaa ihan tuntematonta köyhää perhettä. Voisit kysyä vaikka paikkakuntasi seurakunnalta? Eikös he avusta köyhiä, sieltä voisit saada lisätietoa. Kiva idea ap ja luulisin, että todella köyhille riittää käytettykin tavara, kunhan jotain saavat.

[/quote]

Ei tässä maassa oikeasti taida olla niin köyhiä, että ne on iloisia siitä että saavat jotain. Kyllä se tavara pitää olla oikeasti käyttökelpoista ja tarpeellista. Ei vaan jotain.

Vierailija
44/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:25"]

Joo, siis ihan "tuntemattomalle" perheelle menisi apu. Taidan aloittaa omasta seuakunnasta.

Haluaisin todella siis varmistua siitä, että apuni menee ns oikeaan paikkaan ja sitä todella tarvitsevalle. Olen jo monta vuotta vienyt pelastusarmeijalle tavaraa, mutta jotenkin alkanut tökkiä se viime vuosina.

Ensikotikin voisi olla hyvä paikka.

ap

[/quote]

Sitten sun pitää varmaan käydä tarkistamassa se avunsaaja, pyytää tiliotteet ja tsekata sen omaisuus, lasten lelut ym. Ja jälkeenpäin käydä katsomassa että se varmasti on kiitollinen sun avusta ja että lahjasi tuli käyttöön. Koska muutenhan sä et voi olla varma että se ihan todella oli tarvitseva.

Vierailija
45/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paketti kondomeja.

Vierailija
46/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paketti kondomeja.

Vierailija
47/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe arvostaisi tuollaista todella.. Tai vaikkapa aitoa joulukuusta. Ihanaa että tuntuu tuollaisiakin ihmisiä löytyvän jotka todella haluavat auttaa. Meidän lähipiirissä ei ketään sellaista ole. No kirpputorilta tänäkin vuonna lahjat ja seurakunnalta ja sossuilta ehkä jotai avustusta ruokiin.

Vierailija
48/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulumieli -keräys auttaa kotimaisia vähävaraisia lapsiperheitä. Suosittelen avustamaan sitä kautta!

http://www.punainenristi.fi/hyva-joulumieli

Vierailija
49/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on joku.

Vierailija
50/50 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse olen monen lapsen äit ja köyhä joulu tulee,,työttömäksi jäin,,,,,Raha ei tahdo riittää ruokaan;=((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi