Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutokset ovat elämäni suola.

Vierailija
03.11.2013 |

Huomaan olevani väsynyt, ehkä masentumassa, kun elämä on ollut niin pitkään seesteistä. Parisuhdekin tuntuu taas väljähtyneeltä ja mietin eroa, koska on tylsää. Kaipaan jatkuvasti jotain projekteja, muutoksia tms. elämääni. Miten sitä oppisi elämään tasaista, seesteistä elämää ilman jatkuvaa muutoksen kaipuuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on piirre, joka vie helposti eroon, jos sitä ei pysty kanavoimaan. Joko hankit itsellesi jonkin projektin, tai sitten alat terapioimaan itseäsi ja suostut kohtaamaan sen tyhjyyden, jota tunnet kun mitään ei tapahdu. 

Vierailija
2/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jousimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, olen jo kerran eronnut. Tiedostan kyllä tuon tarpeen käsitellä asioita, mutta... Olen ollut tällainen koko ikäni. Aikuisiällä on oikeastaan aina tapahtunut. Raskaudet, lukuisat muutot, työpaikkojen vaihdokset...

3, en ole.

Vierailija
4/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ympäristön tarjoavan sinulle loputtomasti uusia virikkeitä. Mitä jos lakkaisit kaipailemasta niitä projekteja ja oikeasti aloittaisit sellaisen itse. Onko sinulla pitkäjänteisyyttä sellaisen läpiviemiseen?

Vierailija
5/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pitkäjänteisyyttä, jos tavoite on mieleinen. Kaipaisin kuitenkin sitä, että seesteinen, hyvä elämä riittäisi.

Vierailija
6/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen...

Vierailija
7/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi harkita ammattia, jossa koet koko ajan jotain uutta. Voisit alkaa esimerkiksi lentoemännäksi, jolloin pääsisit usein matkustamaan :)

Vierailija
8/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksia tulee elämässä, vaikkei niitä haluaisikaan! Sun pitää muuttaa ajattelutapaasi, sillä samalla kun kaipaat tyytyväisyyttä seesteiseen elämään, kammoksut sitä ja pakenet erilaisiin tilanteisiin. Tavallisessakin elämässä voi olla vaikka mitä odottamisen arvoista. Siltikin on hyvä opetella elämään hetkessä: nauttimaan kahvikupposesta, kävelylenkistä ja lämpimästä suihkusta tai vaikkapa lukemattomasta lehdestä. Ei elämää voi elää niin, että odottaa koko ajan jotain suurempaa muutosta tai projektia. Voithan toki hakeutua tuollaiseen ammattiin, mitä 8 ehdotti, mutta pitemmällä tähtäimellä (ja jos et muuta ajattelutapaasi), sekin muuttuu tylsäksi ja haluat taas lennähtää uuteen projektiin/työhön tms.

Vierailija
9/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minun masennukseni, jos haluat. Siinä sulle muutosta. Sen jälkeen sulle tuleekin se ero, halusit sitä tai et. Lisäksi et tule saamaan uutta suhdetta ikinä. Voi tulla myös potkut, siinäkin sitten niitä muutoksen tuuli sulle.

Vaihdossa otan tuon sinun "Mulla on tylsää, taidanki erota et saisit vähän jotain säpinää elämään" asenteesi. Jestas, joidenkin ihmisten ON-GEL-MAT.