Alkaa pikkuhiljaa menee hermo uusinaapuri käy tunnin välein vessassa 24/7
Ei toi ole kyllä normaalia, itse käyn kaksi kertaa päivässä vessassa, joskus ehkä käyn kolme kertaa mutta hyvin harvoin.
Kommentit (45)
Mikäs hemmetin paskantamisen ja kuseskelun laskija tämä ap oikein onkaan.
Asuntokohtaiset vesimittarit? Kyllä se laskun jälkeen lopettaa.
Itsellä ärtyvän suolen oireyhtymä sekä rakkovaivoja. Käyn tosiaan usein vessassa mikä on ikävää itsellenikin ja ikävää jos naapurikin siitä vaivaantuu. Jotain on pakko syödä välillä ja sen jälkeen on aika äkkiä mentävä vessaan. Mehukeittoja vatsa kestää paremmin mutta se taas kusettaa enemmän. En viitsi olla vessaa vetämättäkään kun sitten koko huoneisto lemuaisi.
Oon lähes koko ikäni asunut kerrostalossa ja niin tylsää hetkeä ei ole tullut että kiinnittäisin mitään huomiota naapurien vessassa käymiseen. Hanki elämä ap. Oikeasti. Tuo kyttääminen voi olla psykoosin ensioireita.
jos on diabetes niin silloin pissattaa usein ja jos juo kaljaa niin sekin lisää virtsaneritystä. ihan normaalia käytöstä näin katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se noin hyvin sun asuntoon? Minä käyn vessassa varmaan 16 kertaa päivässä. Rakkovaiva.
Vessaa ei ole pakko vetää joka pisun jälkeen. Ei se muuten naapureihin kuulu paitsi se vetäminen tai jos lorottaa keskelle pönttöä.
Hank ap kunnon koti. Missä pahvikopissa sinä oikein asut, kun kaikki kuuluu.
Varmaan raskaana. Silloin pissattaa useasti. Voihan naapurilla olla miesystäväkin joka myös käy vessassa. Että vuorotellen.
Mitä se sinulle kuuluu, koska naapuri käy vessassa. Jos et kestä normaaleja elämisen ääniä, hyppää alas parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Oon lähes koko ikäni asunut kerrostalossa ja niin tylsää hetkeä ei ole tullut että kiinnittäisin mitään huomiota naapurien vessassa käymiseen. Hanki elämä ap. Oikeasti. Tuo kyttääminen voi olla psykoosin ensioireita.
Olet ehkäpä itse juuri niitä jotka kolistelee jatkuvasti jotain?
Vierailija kirjoitti:
ap:n psykoosi on jo pidemmällä kuin ensioireissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä olen? Kyllä elämisen äänet kuuluu kerrostaloon
Kalja kusettaa. Tsih! Ryys! Röyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä olen? Kyllä elämisen äänet kuuluu kerrostaloon
Ja sinulle on myös aivan tuntematon käsite, että joku haluaa esim. rentoutua hiljaisuudessa tekemättä mitään. Siinä joku kusenlorina sun muu naapurin touhuaminen tulee korvaan ihan itsestään, ilman että tarvitsee juomalasi korvalla kuunnella.
Mitä sitten? Rupea kitisemään siinä vaiheessa kun putket alkavat paukkumaan. Kusenlorina ym. on pientä verrattuna putkien paukkeeseen.
Heh, varmaan minä.
Töissä harvemmin pääsee vessassa käymään, joten tätä kompensoidakseen tuntuu ettei rakko kestä kotona mitään. Joka lasillisen jälkeen vain pissattaa.
Kuuluuko se noin hyvin sun asuntoon? Minä käyn vessassa varmaan 16 kertaa päivässä. Rakkovaiva.