Eronneet! Mistä löysitte uuden kumppanin?
Siinäpä kysymys. Mistä niitä löytää? Baarit ei kiinnosta :/
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 09:39"]
En mistään. En kyllä ns. etsi ketään, ei kukaan mua enää huoli kun on kaksi lasta ja ikää 36.
[/quote]
Tuolla asenteella ei varmaan löydykään, mutta todennäköisesti olisit unnelmien täyttymys monelle. Ei pari lasta haittaa mitään.
[/quote]
Heh, tällä palstalla on kyllä tullut selväksi ettei olla mitään unelmien täyttymyksiä yhtään kellekään.
t. toinen 30+ kahden lapsen äiti
Ei tosiaankaan löydy,huonoja kokemuksia löydöistä muutenkin. Ei se voi olla aina minun vikani, että kenelläkään ole minua=siis en tule löydetyksi.Sattumat ja tuurit vain on jaettu joillekin paremmin kuin toisille.
Töistä. Tosin jo ennen kuin oltiin kumpikaan erottu.
Netistä, eliittikumppaneista. Kirjoiteltiin, ihastuttiin toistemme tyyliin kirjoittaa, tavattiin ja siitä se lähti, nyt yhdessä jo viisi vuotta. Lapset molemmilla jo aikuisia, molemmat olimme pitkästä liitosta eronneita, osaamme arvostaa toisiamme emmekä pienistä riitaa haasta.
Sattumalta. Osuimme samaan konserttiin, ja meillä oli siellä yhteisiä tuttuja, joten vietimme illan samassa seurueessa. Siitä se lähti. Kumpikaan ei ollut erityisesti etsimässä uutta suhdetta.
Tinder. Uskomatonta mutta totta. Useammat tutut löytäneet puolison sieltä. Sinne kirjautuu niin paljon "mä vaan katon vaikka en usko nettitreffailuun ja oon vakavissani"-ihmisiä vaan katsoakseen appin. Ja kolahtaa sit sopivat yhteen.
Minä en viitsinyt etsiä niin otin sittenbsopivan ja hyväksi todetun ihanan miehen yhdeltä puolitutulta. Nyt onnellista yhdessäoloa kohta viis vuotta ja koko ajan muuttuu ihanammaks.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin naapuritalosta =)
Niin minäkin:)
Kaikkea sitä kuuleekin. Otin toiselta miehen. Kaikenlaisia älykääpiöitä on olemassa.
Netistä. Oli useita kiinnostuneita, mutta kolahti tää yksi koska vaikutti niin mukavalta heti ensi viestistä lähtien. Moni kiinnostunut vaikutti siltä et yrittävät lähestyä kaikkia naisia. Ehdin olla tarjolla treffisivustolla ehkä viikon ennenkö tää korjas pois. Hän taas oli ollut siellä ainakin vuoden ja jo menettänyt melkein toivonsa että sieltä mitään löytyisi.
Minua on eron jälkeen lähestynyt myös vanhat tutut mutta halusin löytää jonkun ihan uuden ihmisen. Olen N 34 yksi lapsi.
Ammattini keskustelufoorumissa, sieltä iski mies kantaan kiinni. Ensimmäinen yrittäjä oli vain unohtanut erota siitä vaimostaan, joten se ei johtanut pitkään tuttavuuteen, mutta tämä toinen sitten. En oikein jaksanut sitä edes ja yritinkin moneen kertaan karistaa, mutta niin vain jäi kiinni. Nyt parisuhteessa useamman vuoden. Koskaan ei kannata toivoaan menettää ja epäkelpoon ei kannata tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä, kuinka jollekin voi olla ongelma kuinka löytää uusi mies. Ensiksikin mä en ihan äkkiä ottaisi uutta miestä, jos nykyisestä tulisi ero. Ja nykyinen ei ole mitenkään huono, en vaan haluaisi lapsille mitään uusperhekuvioita. Mutta joka tapauksessa tiedän, ettei kauheasti tarvitsisi uutta etsiä, vaan tarjokkaita riittäisi liikaakin. Nytkin monet miehet yrittävät suhdetta ja osa jopa on eroamassa, jotta voitaisiin elää yhdessä. Ja mä en ole kuitenkaan koskaan antanut mitään merkkejä mistään yhteiselämästä. Mä en ole mitenkään erityisen kaunis tms., vaan ihan kohtuutavis, mutta hyväntuulinen ja normivartaloinen 40+ nainen.
😂
Netistä. Ei Tinderistä vaan Suomi24:n deitti-ilmon perusteella.
En minäkään halunnut lähteä baareihin yhtään, ero ja arki lasten kanssa veti voimat vaikka kivaa olikin, niin sitten kun oli viikonloppu vapaana, halusin vaan rentoutua ja nauttia oman kodin rauhasta.
Baarista. Hirveästä baarista jossa en ikinä käy eikä mieskään ollut ennen käynyt. Yksi katse riitti, mieletön vetovoima joka on jatkunut vaan vaikka neljättä vuotta yhdessä, rakastuneita ollaan hurjan kovasti. Joku match juttu tässä vaan on. Hyvää tuuria että tavattiin koska en käynyt oikeastaan missään niihin aikoihin kun tein töitä niillä viikoilla kun lapset oli isällään ja lapsiviikoilla panostin aikaan lasten kanssa.
En ole löytänyt vielä ja erosta jo 5v tosin enpä oo aikasemmin halunnutkaan uutta. Nyt rupeen olemaan valmis pikkuhiljaa
Kertokaapa mistä löytää naisen ?? miehenä nettideittaillu paljon vaikeampaa ja kilpailua riittää joten viestit ei mene usein perille. Baareista nyt muutenkaan ei löydä mitään pysyvää kumppania
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Jaa ei vai