Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras hotelli Tampereella? Pitää olla hyvä aamiainen ja keskustassa lähellä Tamperetaloa.

Vierailija
13.09.2020 |

.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jokseenkin samantekevää mihin hotelliin menette, ellette mene Tammeriin. Tammer on omaa luokkaansa, muut aika tasaisen samanlaisia, normi suomalaishotelleja.

Ei se Tammer nyt niin ihmeellinen ole! Tosi pienet huoneet ja hinta monesti aivan suhteettoman korkea. Melko lähellä Tampere-taloa on Torni, mutta sielläkin on kämäsen pienet huoneet, ellei sitten ota sviittiä. Marriot on Tampere-talon yhteydessä, ja se on ainakin siisti ja uusi, ja edullinen.

Kyllä se on jos yhtään osaa arvostaa kauneutta, ainutlaatuisuutta ja historiaa. Toki jos ei, niin eipä sillä sitten ole mitään väliä mihin menee.

Itse käy arvostamassa kauneutta ulkomailla. Suomalaisessa hotellissa toivon, että huone on sen kokoinen, että matkalaukun yli ei tarvitse hyppiä.  Kylpyamme pitää myös olla. Olen Tammerissakin yöpynyt ja oikeastaan siinä ei ole muuta erityisen hyvää kuin maisemat Koskipuistoon.

Vierailija
42/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin jo pelkästään Grand Hotel Tammerin vuoksi käymään Tampereella. Se todellakin huokuu menneen ajan loistoa ja on onneksi pidetty hyvää huolta. Remontitkin ovat kunnioittaneet tuota vanhan ajan loistoa hanoja myöten. Katsokaapa kuvahaulla, ihana paikka.

Ooh, mikä paikka. 😍 Todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa Tammerista joku spesiaalihuone jos vielä on niitä olemassa. Meillä oli joskus Sillanpää huone, oli kiva ja tosiaan tunnelma on Tammerissa tyylikäs ja hienostut. Aamiainen on aina ollut superhyvä. Ja se palvelu. Mutta Tammerin omistaja on vaihtunut, mitenköhän on nykyisin.

Vierailija
44/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapland Hotellissa on hyvä aamupala.

Vierailija
45/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:n miehellä varaa Tanneriin ja superiooreihin?

Vierailija
46/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tammer on edelleen oikeastaan koko Suomen kaunein ja tyylikkäin hotelli. Yövyn Tammerissa aina kun hotellia Tampereelta tarvitsen. Vahva suositus jos kerran hyvää hotellia kaivattiin.

Vierailija
47/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä kaksi yötä Tammerissa ja en ollut kovin vaikuttunut. Rakennus on aivan upea toki, mutta itse huone ei ollut kovin erikoinen. Palvelu ja aamiainen olivat tavanomaisen hyvää, ei mitenkään poikkeavan erinomaista. Kaikki siis ihan ok, mutta odotin enemmän.

Vierailija
48/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torni, superior-huone.

Mun mielestä Lapland-hotellin huoneet on turhan pienet, aamiainen toki hyvä.

Miten hotellit nyt kehtaa pitää hinnat korkealla, kun täyttöaste on mitä on?

ei ne ylläpitokulut laske mihinkään. eikä halvempi hinta saa nostettua käyttöastettakaan. 

Vierailija
49/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Tampereen Scandiceissa mitään vikaa ole. Löytyy kaksikin kpl aseman läheltä eikä ole pitkä matka Tampere taloon.

Vierailija
50/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppan Tammer hotellia pienellä varauksella. Meidäm perheessä kahdella oli nenä aivan tukossa Tammer hotellissa. Tekstiilit tai jokin, en tiedä.

Marriotista pidin itse ja se on uusin.

Vierailija
51/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilveksessä on parempi aamupala kuin missään ja hienot tilat.

Vierailija
52/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt kerran Lapland hotellissa siinä Tampere-taloa vastapäätä, ja siellä oli kyllä hyvä aamiainen.

Vierailija
53/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on niin perseestä ihan lähtökohtaisesti että siellä hienoinkaan hotelli ei päivääsi pelasta.

Vierailija
54/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina Villassa, ainoa miinus että isolle aamiaiselle mennään ulkokautta Tornin puolelle, tosin kesällä se ei haittaa. En tiedä miten nyt, mutta ennen koronaa Villassa oli aulassa pienempi puuroaamiainen ja minä ainakin olen tykännyt siitä, kun en ole mikään pekonin purija muutenkaan. 

Vierailija
55/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis homma se, että mennään yhtenä iltana Tamperetalolle, seuraavana päivänä muuten vaan katsellaan Tamperetta. Junalla mennään, joten näisden speksien mukaan. Nyt vaan kyrsii, kun sattuu olee mun syntymäpäivä ja mies alkaa nyt jo valittaa huoneiden hinnoista, vaikka itse sinne haluu. Eiks nyt ois ihan sama mitä maksaa, kun ei mih8nkään ulkomaille ole päästy ja kyse on kuitenkin yhdestä yöstä?

Annas kun arvaan, miehen lompakolla mennään taaskin? 

Anteeksi mitä? Meillä on yhteiset rahat. Täytyy olla tosi huono parisuhde, jos aletaan tuijottaa, mikä on kenenkin rahaa ja kuka minkäkin maksaa.

Vierailija
56/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilveksessä on parempi aamupala kuin missään ja hienot tilat.

Onko? Aamiainen pitää olla hyvä. Ja tyynyt, mä oon huono nukkumaan vieraassa paikassa.

Vierailija
57/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei helvetti! Kait sitä nyt yhteen yöhön on varaa kellä vaan.

Vierailija
58/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt vaan sanon näistä maksupuolesta huolehtioille, ettei tarvii turha miettiä. Ei mentäis, jos ei olisi rahaa.

Vierailija
59/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan aina Villassa, ainoa miinus että isolle aamiaiselle mennään ulkokautta Tornin puolelle, tosin kesällä se ei haittaa. En tiedä miten nyt, mutta ennen koronaa Villassa oli aulassa pienempi puuroaamiainen ja minä ainakin olen tykännyt siitä, kun en ole mikään pekonin purija muutenkaan. 

Sinnehän pääsee tietääkseni sisäkautta Tullintorin ja parkkihallin läpi. Tai onhan se parkkihalli tavallaan "ulkona", mutta ei siinä ole kuin muutama askel kuitenkaan.

Vierailija
60/63 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks se Tanner pun8kki vai valkoinen?