Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisit muuttaa ulkomaille sillä perusteella, että

Vierailija
02.11.2013 |

kukaan tuttusi/tutuntuttusi ei ole asunut kyseisessä maassa eikä ole muitakaan kytkentöjä maahan tai kulttuuripiiriin, löytäisitkö uuden kotimaan itsellesi?

Jotain mummon viikon lomaa Teneriffalla -86 ei lasketa :)

Mulle jäis Lähi-Itä tai Pohjois-Afrikka, Japaniinkaan ei ole kukaan tuttu vielä ehtinyt, mutta muuten alkaa olla maapallo valloitettu. Esim. Etelä-Amerikan lasken kuittaantuvan sillä kun yksi tuttu on kotoisin Paraguaysta. Tosin lapsen kavereita tulee Lähi-Idästäkin, eli sekin on vähän siinä ja siinä kelpaisiko. Uudessa-Seelannissa ei ole ketään käynyt tietääkseni, mut Australia on kyllä melko lähellä ja siellä asuu mun serkku.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän että on jotain kaukaisempia sukulaisia Ruotsissa, Saksassa ja USAssa,  ja yksi serkku asuu Kreikassa. Jos ei sukulaisten lomareissuja ja tyttären työharjoittelumaita lasketa, voisin siis muuttaa mihin muualle tahansa kuin noihin yllä lueteltuihin. Ja empä laskisi niitä kaukaisia sukulaisiakaan, koska en ole heitä koskaan tavannut, enkä tiedä edes nimiä. Joten loppupeleissä Kreikka ainoa maa johon en voisi muuttaa.

Vierailija
2/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat nämä Euroopan maat, joihin vedät rajan oikean rajan perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun tavalla kuittaa asiat/maat, eipä ole pääsyä juuri mihinkään...

Vierailija
4/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:16"]

Jos sun tavalla kuittaa asiat/maat, eipä ole pääsyä juuri mihinkään...

[/quote]Saat kuitata omalla tavallasikin, itse ajattelin myös kulttuuripiirejä. Esim. Suomesta kun katsoo, se nyt on ihan sama puhutaanko Paraguaystä vai Kolumbiasta, samaa etelä-amerikkalaista piiriä kaikki. Mun mielestä, siis :) Joihinkin vaikka Euroopan maihin vedän rajan ihan oikean rajan perusteella. ap

Vierailija
5/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Paraguay = Etelä-Amerikka ja Australia = Uusi-Seelanti -logiikalla ei jää jäljelle kuin Antarktis. Pohjoisnavallekin on tuttu jo ehtinyt ja kaveri oli vaihdossa Grönlannissa. :)

Jos taas etsitään vaikka maita joiden naapureina on maita joihin myöskään ei ole siteitä, niin Väli-Amerikasta löytyy Nicaragua ja El Salvador, ja sit luultavasti joku St. Kitts tms. Afrikasta löytyy Keski-Afrikan tasavalta, Liberia ja Sierra Leone. Aasiassa ainoaksi jää Itä-Timor.  Oseaniasta on vähän vaikea hahmottaa naapurisuhteita, enkä nyt jaksa perehtyä asiaan tarkemmin, mutta varmaan sieltäkin löytyy joku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi