Aloitin mielialalääkityksen
Järkyttävä ahdistus, itkuisuus ja itsetuhoiset ajatukset. Näitä oli aiemminkin mutta nyt tosi pahat. Lääke on brintellix. Kauankohan nämä kestävät? Olen todella syvällä masennuksessa :(
Kommentit (6)
Mulla samat fiilikset. Unettomuuskin vaivaa. En tiedä miten kauan tätä jaksaa. Neuroleptitkään ei tehoo.
Tarviit varmaan muutakin lääkettä tuon kanssa. Ei nimittäin auta ahdistukseen.
Käypä päivystyksessä ja pyydä jotain rauhoitavaa tms. lääkettä tuohon ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarviit varmaan muutakin lääkettä tuon kanssa. Ei nimittäin auta ahdistukseen.
Tai siis en tiedä mikä ero on ahdistuksella ja alakulolla. Olo on toivoton, epäonnistunut, itkuinen. Tyhjä. Ap
Onpa ikävä tilanne.
Ahdistus, itkuisuus, masennus, väsymys, synkkyys liittyi mulla sekä masennukseen että erittäin vaikeisiin psyykkisiin PMS-oireisiin (yksi yhteen masennusoireiden kanssa). Sain tähän avun Citalopramista. Kaikkien tilanteet ovat niin erilaisia että täällä av:llä ei voi tällaisessa asiassa juurikaan neuvoa, eikä varsinkaan lääkeasioissa, mutta tämä nyt on yksi esimerkki siitä mistä joskus voi olla kyse ja mikä ainakin minulle auttoi.
Ota yhteys hoitavaan lääkäriin. Yleensä pahin vaihe kestää pari viikkoa ja sitten helpottaa, mutta tilanteesi kuulostaa sellaiselta, että voisi olla hyvä olla lääkäriin yhteydessä pian.