Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostatte teinipojillenne talvivaatteet?

Vierailija
02.11.2013 |

Mun 14v poika ei ole kovinkaan tietoinen trendeistä, mutta nyt on alkanut kiinnostumaan mutta ei osaa eritella mikä on nyt in. Minäkään en ole perillä millaiset vaatteet pitäisi nyt olla. Olen muutamasta nettikaupasta katsonut vaatteita, mutta poika on sanonut että haluaisi värikkäämpää tai toisenlaista tms. Pliis, auttakaa. Mihin vien pojan takki- ja tietenkin muillekin vaateostoksille. Poika kasvaa hurjaa vauhtia (nyt n170cm joten ihan lasten osastoilta ei taida enää vaatteita löytyä). Jos tiedätte hyviä nettikauppoja niin linkkejä kiitos :), mutta iloinen olen kaikista vinkeistä, etenkin liittyen vaatemerkkeihin ja trendeihin, kauppoihin jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumista ostin kevyemmän vedenpitävän toppatakin ja sit jostain CM:n urheilupuolelta toisen ja sit vielä lämpimän toppatakin Stockalta. Niillä saa nyt tän talven pärjätä.

Vierailija
2/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportiasta, Intersportiasta ja Stadiumista. Talvikengät ovat Converset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika tykkää Stadiumin vaatteista.

Vierailija
4/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

intersport tai Stadium?

Vierailija
5/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stylepit ja Top streetwear on tällä hetkellä pojan ykkösnettikauat. EMP:ltä löytyy kans.

Vierailija
6/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaan stadiumista tai top street wearilta (usein hyviä tarjouksia), ellokselta alekoodilla jne. merkkeinä quiksilver, DC, burton, rip curl ja urheilumerkit puma, nike, adidas.

huomenna muuten saa kaikesta -20% plussakortilla intersportissa.

Vierailija
7/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empltä